sobota, 31 sierpnia 2013

do zobaczenia we wrześniu

Idzie jesień, wrzesień już za chwilę. Lubię jesień. We wrześniu zaczynają się różne rzeczy. Zawsze tak było ;)

Kilka rzeczy, które mam w zanadrzu. Chciałabym podzielić się z Wami wrażeniami z sierpniowego spotkania blogerek. Będzie haul, a nawet kilka. Z Warszawy, z Dożynek.. ;P Będzie mail monday, w któryś poniedziałek miejmy nadzieję. Będzie recenzja kilku elementów pielęgnacji i makijażu. Będą swatche piasków, o na przykład takich:


Będzie się działo ;)
Do zobaczenia!
Stri

18 komentarzy:

  1. Też mi się tak kojarzy wrzesień... :-)
    Ładnie to ujęłaś - "We wrześniu zaczynają się różne rzeczy. Zawsze tak było ;)".

    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy podobne doświadczenia i intuicje zatem :) Dziękuję :)
      Buźka, ahoj!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też, ale najbardziej lubię grudzień.

      Usuń
  3. A ja na starość zaczynam szkołę we wrześniu ;P Więc idzie nowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombowo! Tęsknię za uczeniem się zinstytucjonalizowanym. Jakkolwiek to brzmi.

      Usuń
  4. a mi smutno, że lato się już kończy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, pomyśl sobie jakie wspaniałe lato będzie w przyszłym roku :))

      Usuń
  5. wyjesieniuj się za mnie :3
    tutaj od kilku dni upały ponad 40 w dzień i niewiele poniżej 30 w nocy.. jak żyć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...