piątek, 9 sierpnia 2013

jest piątek, więc poranne utwory będą dwa

dzień dobry.

piątek, piąteczek, piątunio jak zwykła mawiać dzolls. dzisiaj wracamy do głębokich hitów, przy których darłam się w niebogłosy jak nikt nie słyszał. tych hitów jest więcej, ale dzisiaj dwa. tak naprawdę nickelback nie znaczy dla mnie jakoś wiele. po prostu miałam ochotę.



dawno nie byłam na karaoke.. a nawet gdybym była to co? tak sobie dzisiaj pomyślałam, że trzeba wrócić do projektu TAK.



weźcie głęboki oddech i idźcie do pracy. po powrocie weźcie zimny prysznic i zróbcie dla siebie coś miłego :)

buziaki,
Stri

10 komentarzy:

  1. Przypomniała mi się niemiecka MTV.
    Stare, dobre czasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, jak na kanałach muzycznych była muzyka a nie programy o niewiadomoczym

      Usuń
  2. Prysznic, prysznic, jak wczoraj wróciłam zziajana to z kranu ciekło mi whisky.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ;) nawet obejrzałam ten film "spiderman"..

      Usuń
  4. Kiedyś się tego słuchało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale dawno nie słyszłam, z przyjemnością włączyłam i powyłam do księżyca;p zamiast w piątek to w poniedziałek, bo dopiero się ogarnęłam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...