sobota, 31 sierpnia 2013

kod rabatowy floslek

Nie współpracuję z FlosLekiem, ale czemu nie miałabym przekazać Wam radosnych wieści ;P Ja skorzystałam i zrobiłam zamówienie w ich sklepie internetowym. Kliknęłam sól cynamonową, płyn zmiękczający (2 produkty z serii Foot Care) i 2 szampony specjalistyczne. Mniej więcej tak wyglądał mój koszyk. Przesyłka wydarzy się za pobraniem, więc jeśli cokolwiek nie byłoby okay - zawsze mogę nie odebrać. Miejmy jednak nadzieję, że wszystko będzie dobrze.



Jeszcze raz - 30% off przy podaniu kodu rabatowego BLOGER. Promocja trwa do 2 września.

Skusicie się? :)

5 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że będziesz zadowolona z soli. ja ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, to była wystarczająca rekomendacja :) Przeszkodą okazał się dostęp do tego produktu - szukałam jej często na sklepowych półkach, ale nie znalazłam. Nadarzyła się okazja i mam nadzieję niedługo będzie ze mną :) Przez kilka lat używałam soli Ikea w zielonej puszce. Byłabym jej wierna, niestety nie mam Ikei pod ręką.

      Usuń
  2. ja bym kupiła tą sól, ale mam jeszcze produkty do stóp i coś wolno zużywam, to po co ma leżakować;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam, ze najbardziej uciążliwe w zużywaniu są kremy do stóp i rąk. Nawet jeśli ich używam systematycznie to ich wydajność przekracza moje możliwości smarowalnicze ;p
      Szybko schodzą mi "kiepskie" peelingi i masełko z Inglota do skórek.

      Usuń
  3. Kusiła mnie ta promocja, ale chyba sobie odpuszczę. Miałam ochotę na oba kremy emoleum, ale przy takiej ilości cetaphilu i słoiczku nagoyi i ledwo napoczętym kremie physiogelu ważnym do października... na razie się nie opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...