czwartek, 15 sierpnia 2013

moja piaskowa historia

 photo P1230557_zpsb37948b2.jpg

Hello hello,

dzisiaj zrobimy mały przegląd piaskowy. Dwa z lewej należą do Słomki, ale cały czas zamierzam je kupić i rozważam dalsze piaskowe działania. BARDZO zainteresowały mnie piaski Golden Rose (cena około 12 zł) i piaski Pierre Rene (cena około 11 zł). Gdybym mogła, zaopatrzyłabym się w jakieś 10 i używała tylko matowych aczkolwiek błyszczących emalii.
Jedziemy od lewej:

P2 Sand Style 050 confidential - swatche
P2 Sand Style (nie pamiętam numeru)
OPI Mariah Carey Liquid Sand Get Your Number - swatche
OPI Mariah Carey Liquid Sand Can't Let Go - swatche
OPI Mariah Carey Liquid Sand The Impossible - swatche
OPI Mariah Carey Liquid Sand Stay The Night - swatche
Lovely Baltic Sand #1 - swatche
Lovely Baltic Sand #3 - swatche
Golden Rose Holiday #65 - swatche

Są jeszcze piaski Catrice, ale one zaistnieją w przyszłości ;)

Jak widać, lubię. Nie obcierają mi się o ubrania, nie drapią mnie, nic mi nie wystaje i się nie haczy. Po prostu są to matowe brokaty. Każda firma ma nieco inne podejście do piasków, więc wykończenie lekko się różni, ale piasek to piasek. Polecam ;) Będę kontynuować. Wiem, że nie tak szybko znudzi mi się cała ta piaskowa zabawa. Liczę na więcej ;D

Mam wrażenie, że dzisiaj jest niedziela. Jadę do lasu na cały dzień. Na lasołąkę. Życzę Wam fantastycznego dnia. Z Częstochowy się ucieka w takie dni jak dziś, więc uciekam. Mam nadzieję, że komary mnie nie pogryzą, a słońce nie poparzy. Let's do this!

Buziaki,
Stri

 photo P1230559_zps0cb1b87b.jpg

 photo P1230558_zps4d963a35.jpg
o, tutaj jest z lewej GR. Bardzo fajny jest ten lakier, dostałam go od Słomci :) :*

 photo P1230560_zps64ff1a24.jpg
050 confidential potrzebuję in my life.

Ps. Jedyny możliwy utwór na słoneczną podróż do lasu. Tak brzmi lato. Na plantach, pod Wawelem, na Kazimierzu, na polanie Lea.. a teraz tutaj. Tak brzmi lato.
Bonobo - Something longer for Windy

29 komentarzy:

  1. łał, sporo ich już masz :) udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CAŁKIEM SPORO, o capsloczek. Sporo, ale Opiki mają niecałe 4 ml, więc zużyje je wkrótce. Lovely pomarańczowy zostało mi tylko pół butelki. Szaleństwo!

      Usuń
  2. tak to mi się wszystkie podobają:0

    OdpowiedzUsuń
  3. mam różowy z GR i był czas, że gościł na moich paznokciach non-stop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę na jeszcze kilka holidejsów.

      Usuń
  4. Podoba mi się Twoja piaskowa opowieść
    - zwłaszcza jej bardziej połyskujące fragmenty.

    Zgadzam się, lato bije z tego utworu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba. Zawsze lubię Jak Komuś podoba się to, co proponuję muzycznego.
      Piaskowa opowieść będzie miała ciąg dalszy..

      Usuń
  5. Tyle piasku, że jeszcze ktoś pomyli Częstochowę z wybrzeżem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piasek jest, Bałtyk też jest (zbiornik wodny w mieście). Wiadomo.

      Usuń
  6. 030 seductive jest to!
    Pytałam panią w mojej małej osiedlowej drogerii kiedy dostanie piaski, bo mam zjazd czarownic i mogą chcieć zobaczyć. Mają być po długim weekendzie, a jak nie, to jest w miarę niedaleko jeszcze całe stoisko golden rose. Także tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam w Często, ale nie kupuję, bo pamiatko z Warszawy musi być!

      Usuń
    2. Mi się w ogóle lepiej pieniądze wydaje w niemoich miastach :D

      Usuń
    3. Zjazd czarownic :D Taki sabat będziemy miały :D

      Usuń
  7. heh, a ja mam właśnie przesyt piasków... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wariactwo piaskowe. Nie wiem jak do tego doszło ;p

      Usuń
  8. fiu fiu! A ja nie mam żadnego piasku, bo mi się jakoś nie podobają na moich pazurkach ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. AZ ja jeszcze nie posiadam żadnego... Cały czas się zastanawiam, czy nie będą mnie denorwować i przeszkadzać w codziennych czynnościach^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mają swój niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja piasków godna pozazdroszczenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh believe me zazdroszczę sobie sama :)

      Usuń
  12. A co Cię interesuje z Pierre Rene, Słonko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tu widziałam 'Słomko' i trochę mnie to zmyliło. skonfundowało.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...