czwartek, 1 sierpnia 2013

nintendo memories


Dzisiaj coś specjalnego i podejrzewam tylko dla fanów.
Kilka Dziewczyn pisało mi, że zainteresowały się blogiem ze względu na tytuł i historia z tytułem jest nieco dłuższa niż w tej chwili chciałabym tutaj zaistnieć o poranku. Niemniej jednak, przypomina mi on o tym co ważne i o tym co sprawia mi radość.

Ścieżka dźwiękowa z jednej z moich ulubionych gier ever jest jak miód na moje uszy. Mimo, że można powiedzieć o niej prymitywna albo mało ciekawa. Tyle emocji się wydarzyło przy tych dźwiękach, że hej!

W związku z powyższym witam Was dzisiaj Super Mario Bros. Soundtrack i mam nadzieję, że Wasz dzień będzie wspaniały.
Grałyście w gry? Jestem ciekawa.

Stri

31 komentarzy:

  1. OMG ile wspomnień :)
    Grałam w gry :) oprócz Super Mario Bros pamiętam grę Dyna Blaster <3
    ehhhhh to były czasy.. łezka w oku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OBA!!! Uwielbialam i Mario i Dyna :)

      Usuń
    2. kurde, jak Cat przyjedzie to może zrobimy spotkanie blogierek z jakimś turnamentem i konwentem na emulatorach będziemy ciąć. cięły? yyy
      Słomka, weź no pomocy udziel.

      Usuń
    3. Są zapisy? Po ile zrzuta? Też kcę.

      Usuń
    4. zrzutę się zrobi, a zapisy są tylko dla nowych uczestników. stara gwardia może przyjechać kiedy chce i na ile chce. dresik na Ciebie czeka i legginsy as(s) well:*

      Usuń
    5. Gin jako twarzowe i lecim!

      Usuń
    6. To okrutna dyskryminacja, ale zgłaszam się do zapisów :P

      Usuń
    7. proszę Cię bardzo
      mówisz - masz
      :)
      dane teleadresowe udostępniam mailem
      kiedy chcecie przyjechać to możecie :D
      się umówimy!
      let's do this!

      Usuń
    8. to ja też czuję się zapisana :D

      Usuń
  2. Nie na Nintendo, ale na Pegasusie - grałam!!!
    MArio - uwielbiam CIę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak ma pegazusie grałam no raczej najpierw :)
      Zawsze chciałam gameboya ale nigdy nie dostałam a teraz to chyba kupię sobie psp jakieś no konsole to na pewno i tv od razu, bo nie mam :p

      Usuń
  3. Pytanie! Od tego zaczęła się moja przygoda z grami, do dzisiaj marnuję na nie czas :P Nigdy nie zapomnę, kiedy mój brat dostał Pegasusa na komunię. To był czad, giercowaliśmy ostro całą trójką. Najczęściej właśnie w Mario oraz Contrę. A ile walk stoczyliśmy, bo w końcu pady są dwa ;)
    Czasami go odkurzamy i urządzamy sobie wieczorki Pegasusuowe,ale już się tak nie tłuczemy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, wieczorki pegazusowe jak bym chciała bardzo taki wieczorek mieć! zawsze chciałam mieć brata. myślę, że gdybym miała brata to bym miała w domu lepszy sprzęt do grania jak byłam młodsza.

      Usuń
  4. Aaah... Aż mi łezki w oczach stanęły!:D Wspomnienia! Stary Pegasus u kuzynów... Hehe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piąteczka! wiem, wiem. ojej, ale to były czasy.

      Usuń
  5. grałam w gry. mario była jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam uzależniona od Simsów, ale to już było później. Wcześniej był Pac Man, bomber, mario, tank!!!!!!!!!!!!!!!!!! tetris (ale moja Mama była bardziej uzależniona)

      Usuń
    2. Simsy teeeeeż! Ale jedynka, najprostsze. Jaki to szał był, matko bosko!!!!!!!!! Aż sobie ściągnę jak wrócę, mimo że jeszcze na dysku czeka na zainstalowanie Rayman. Za mało życia mam żeby się rozrywkować na wszystkie sposoby jakie mam ochotę, chyba muszę rzucić pracę. :P

      Usuń
    3. Jestem chyba jedyną osobą na planecie, która nigdy nie grała w Simsy.

      Usuń
    4. Grumpy kochana są/jest nas dwie :)

      Usuń
  6. Uwielbiam! Też miałam Pegasusa, potrafiłyśmy z siostrą grać od rana do wieczora. Teraz mam na komputerze emulator i ciągle gram, nie tylko w mario z resztą. Fun fun fun :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja babcia do dziś ma mojego pegasusa, który ciągle działa! Zawsze, jak mam gorszy humor jadę pograć. A jak raz robiłam u niej w domu imprezę, to ze znajomymi nie pogadałam.... pegasus za to pół nocy! :-)

      Usuń
    2. Ja nadal mam albo miałam jeszcze niedawno swojego pegasusa, ale niestety nie działał. Chyba to zasilacz się spieprzył, no nie wiem. W każdym razie już nie mam. Tak samo game cube, tam też coś nie tego się wydarzyło.

      Usuń
  7. Mam pegasusa do dnia dzisiejszego! DZIAŁA :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty do mnie na blok, ja do Ciebie na gry!

      Usuń
    2. Proszę, proszę, prooooooszę. Ja też do niedawna miałam działającego pegasusa, ale zabrałam na jakąś studencką imprezę i tyle go widziałam :( Także bloku nie przewiozę, pegasusa też nie, ale mogę siebie :D

      Usuń
  8. aaa grałam w Mario:P

    a teraz tzn, w zeszły weekend grałam w Sims 3 - taki ze mnie krejzol, że uparłam się na zdobycie 10 poziomu w karierze zawodowej mojego Sima, nie wiele mi zostało, pewnie jutro dokończę;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...