środa, 14 sierpnia 2013

nowe włosowe: olsson scandinavia


W zeszłym tygodniu spotkałam się z Angel, która przekazała mi do testów 3 produkty do włosów Olsson. Widziałam, że zapowiedzi tych kosmetyków pojawiły się jakieś 2-3 tygodnie temu na kilku blogach. Okazało się, że szampon, odżywka i pianka, trafiły również do mnie. Trochę przez przypadek, ale właściwie czy tak naprawdę takie rzeczy dzieją się przez przypadek? Może to przeznaczenie.. Zobaczymy.

Jak tylko skończę szampon i odżywkę lnianą, używać będę:

1. Szamponu Volume Hair 325 ml, dodającego objętości. Delikatny, chroni, naprawia. Zmiękcza, odżywia, łagodzi. Chciałabym, żeby tak było. Do łuszczycowej skóry głowy trudno jest znaleźć produkty z something extra.

2. Odżywki Normal/Dry Hail 325 ml, przeznaczonej do włosów suchych i normalnych. Łagodna i delikatna. Miejmy nadzieję, że będzie pomagać mi w rozczesywaniu.

3. Pianki Volume Lift&Hold 250 ml, dodającej objętości włosom. Nakładamy przy skórze głowy, żeby odbić włosy w górę.

Produkty Olsson mają być jedyną certyfikowaną hipoalergiczną linią do stylizacji włosów. Jak sądzę, certyfikaty wydało stowarzyszenie ichniejsze. Czy w Polsce przeprowadza się takie badania, jest taki instytut? Raczej nie. Gdyby było inaczej, zagraniczna marka nie byłaby jedyną, która posiada certyfikat.
Określają się jako kosmetyki ekskluzywne, bez konserwantów, sztucznych zapachów i barwników.
Jestem ciekawa.

Używacie? Macie jakieś pierwsze wrażenia? Dam znać jak będę miała jakieś spostrzeżenia :)

Pozdrawiam, środa trwa. Trzymacie się jakoś?
Stri

14 komentarzy:

  1. To sprawdzaj, testuj i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim pierwszym wrażeniem jest sls w szamponie :D. Ale za to wosk całkiem przyzwoity, jakby z matowym wykończeniem. Nie ma szans by włosy wyglądały na tłuste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski z matowym wykończeniem sprawdzają się genialnie na krótszych włosach. Na moich długich strąkach to by mi się zrobiły takie wydłużone pasma osobne.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. może jeszcze usłyszymy. fajnie byłoby gdyby jakieś obietnice producenta zostały spełnione.

      Usuń
  4. Szampon jest świetny - pięknie nawilża i wygładza włosy. Jedynie jego płynna konsystencja mi trochę przeszkadza, bo przelewa się przez palce ;/ Co do pianki to mój egzemplarz czeka grzecznie na użycie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilżanie i wygładzanie włosów to jest to. Płynna konsystencja czasami jest denerwująca, ale można się przyzwyczaić. Pianki też jestem ciekawa, ale muszę poczekać chyba aż coś zużyję!

      Usuń
  5. Jakoś się trzymam, nie mam wyjścia.
    Jak ja tu lubię zaglądać, kojarzysz mi się z... morzem :D [nie przerażaj się, po północy często mi się na szczerość zbiera :D]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przerażam się. to jest komplement przecież :)

      Usuń
  6. przypadki chodzą po ludziach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłam sobie wczoraj maseczkę na włosy z jajka, oliwy z oliwek, soku z cytryny i banana..
    dzisiaj nie mogę ze sobą wytrzymać, bo włosy tak straszliwie śmierdzą mi jajem, że chodzę tylko pod wiatr, if you know what I mean ;)
    chcę opracować jakąś fajną domową maskę na włosy i nakręcić o niej filmik DIY

    nie słyszałam o tej marce
    bardzo chętnie poczytam co sądzisz o tych kosmetykach jak już wyrobisz sobie opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka z jajem tak się kończy;p
      Ja lubię pachnące produkty, ale tylko raz na jakiś czas bo przeważnie pachnące znaczy nie aż takie dobre tylko pachnące

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...