czwartek, 1 sierpnia 2013

opi the impossible liquid sand swatches

Cześć Dziewczyny,

Dzisiaj kolejny piasek. Moim zdaniem bardzo ładny, słodki i uroczy. Według niektórych infantylny, ale moim zdaniem wcale nie. Nie kryje tak dobrze jak np piasek Lovely, ale jest soczysty, wyraźnie ciepło koralowy i przede wszystkim piaskowy. Mam lekką słabość do OPI, chociaż nie mam zbyt wielu sztuk. But that's OK. Przyjdzie czas na więcej po tym jak się pozbędę tych lakierów, które z jakiegoś powodu mi nie pasują.

 photo P1220349_zps67ea10ef.jpg

OPI Mariah Carey Liquid Sand The Impossible

Pędzelek może być denerwujący w miniaturkach, bo jest miniaturkowy.
Odpryski pojawiają się później niż przy kremowych lakierach.
Oczywiście nie używamy top coatu, ale matowy brokat trzyma się dłużej.

 photo P1220360_zps523e5d18.jpg

Jutro pokażę Wam jeszcze jeden, tym razem czarny, piasek od OPI. Później kto wie dokąd nas zaniesie piaskowa droga..? :)
We'll see. Mam ochotę na Golden Rose, ale chcę na żywo. Jakieś targi by się przydały ;P

Prezentacja tego lakieru ma właściwie takie bardziej ku pamięci zadanie, bo wiem, że znacie te odcienie dobrze z opijajowych boksów. Jedno jest pewne - zużyję te 3.75ml maluchy do końca.

Już niedługo weekend, nie poddajemy się i walczymy dalej!!
Buziaki,
Stri


25 komentarzy:

  1. Mam i lubię, choć chyba wolę jego fioletowego kuzyna, ale to wynika nie z właściwości lakierów, a z moich upodobań kolorystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fioletowy kuzyn to też mój ulubieniec, ale ccssssiiii niech reszta się nie czuje gorsza;)

      Usuń
    2. Stanowczo nie ma powodu czuć się gorsza ;)

      Usuń
  2. ciekawie wyglada, taki "do zjedzenia":))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jest bardzo loveable ten lakier :)

      Usuń
  3. śliczne paznokietki masz :) lakier bardzo przypomina mi piasek GR, mają podobny odcień w swojej gamie :) ja jestem posiadaczką dwój piasków z GR i bardzo mi podpasowały, do OPI i Essie (ogólnie do lakierów tych firm) wzdycham od zawsze, aczkolwiek cena mnie zniechęca i zdrowy rozsądek zawsze bierze górę.. :)
    pozdrawiam jako cicha wielbicielka Twojego stylu pisania, jesteś wyjątkowa, bardzo lubię Cię czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję Kochana bardzo mnie wzruszył Twój komentarz :)
      Ja lubię Opi, ale z Essie jakoś nie mogę się dogadać.
      Paznokcie mi świrują, zaczęłam olejować zgodnie z bieżącymi trendami i zdrowym rozsądkiem. Już kilka tygodni temu. Regularność daje dobre efekty , chociaż moja płytka nadal jest krucha.

      Usuń
    2. u mnie z regularnością też kiepsko.. ja ratuję swoje paznokcie odżywkami Eveline, ale przez pracę ostatnimi tygodniami wyglądają i mają się marnie..

      Usuń
  4. Kurczę....nie podobają mi się w nim te czarne drobinki... Nie, tym razem nie czuję się przekonana :P

    Mam nadzieję, że szybko odrosną mi paznokcie :D i kup Paese, koniecznie :P Sama nie wierzę, że to piszę :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay mówisz masz. Jak będę w gallery to wezmę kupię i już.
      :)
      Powodzenia z odrastaniem :)

      Usuń
    2. Ps naleśniki się udały.

      Usuń
  5. wydaje mi się, że na mnie jest bardziej czerwony. albo to monitor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest troszkę bardziej w kierunku czerwonego, ale nie jest taki true red.
      monitor wiadomo.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. No fajne są właśnie. Ja też tak uważam. To wykończenie bardzo przypadło mi do gustu :)

      Usuń
  7. Odcień jakoś mi nie leży, ale najważniejsze że Tobie się podoba
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ten jutrzejszy Ci się spodoba ;P

      Usuń
  8. Piękny piaseczek :D bardzo mi sie podoba kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dwa miejsca na osiedlu gdzie sprzedają Golden Rose, mam nadzieję że uda mi się znaleźć spokojny weekend i je zwiedzisz sobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż dwa! to jest dopiero niezła miejscówka!

      Usuń
    2. Jedno to wysepka w Tesco, a drugie to mała osiedlowa drogeryjka którą odkrył i pokazał mi mój mężczyzna! Ohohoho, tam to się całkiem ciekawie dzieje, ale byłam tylko raz bo zawsze nie po drodze. Trzeba częściej.

      Usuń
  10. piaski podobają mi się u Kogoś , u siebie nie widzę takiego wykończenia , kolor bardzo ladniutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko okay - zróżnicowanie jest fajne :)

      Usuń
  11. U mnie też bardziej w czerwień, a ja za czerwienią nie przepadam. Mianiatury są spoko bynajmniej się zużyje do końca;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...