piątek, 2 sierpnia 2013

opi stay the night liquid sand swatches

Dzień dobry,

Dzisiaj czarny piasek OPI Stay The Night w formule Liquid Sand z kolekcji Mariah Carey for OPI, to naprawdę jest something else. Musicie wiedzieć, że kiedyś używałam tylko i wyłącznie czarnych emalii i ubrania też miałam czarne. Teraz też bardzo lubię czerń, ale nieco nauczyłam się koloru. Myślę, że moje zainteresowanie kolorami zaczęło się od makijażu i lakierów do paznokci. O tym może kiedyś, teraz nie jest to istotne.

Ważne jest, że kolejny i ostatni już opijajkowy piasek jest tutaj dzisiaj z nami.
Czarny jak smoła albo może wygląda jak lawa pod spodem..
Jest kryjący, jest chropowaty, jest matowy, jest brokatowy, jest gęsty i smolisty.. Bardzo mi się podoba. Mmhm.. jest fajny. Pochłania różne rzeczy. Lakier na paznokciach to jest magiczna sprawa..

 photo P1220373_zps83b93403.jpg

Bawiliśmy się wczoraj z Shiro (Shiro to mój mały tygrys) i trochę za bardzo się bawiliśmy, bo jestem podrapana na szyi i dekolcie i chyba będę miała ślady zwłaszcza, że teraz słońce przypieczętowuje wszystkie wspomnienia pozostawione na skórze. Cóż, niech będzie i tak. Rozważałam tatuaż odbicie Jego łapki. Nie wszyscy zrozumieją. Dla mnie to metafizyczne przeżycie mieć Go w swoim życiu. Szkoda, że nie współpracują z Muchą, ale może kiedyś będą musieli i nie będzie innego wyjścia. Kiedyś spałam z Nimi w jednym pokoju. Tzn nie spałam, bo całą noc Mucha chciała powąchać Kiciunia, a Kiciuń podrapać Mumu. Ojej, co to była za noc.

 photo P1220409_zps06bb2b6d.jpg

szczegóły techniczne
3.75ml
miniaturkowy pędzelek nie sprzyja
mariah carey liquid sand set kosztował 45 zł
schnie matowo, więc widać postęp
cieszy oko i zwraca uwagę przechodniów ;)


finally friday chciałoby się zakrzyknąć
a jutro meet up! (yeah yeah yeah)

dziękuję, że jesteście takie niesamowite :*
Stri

37 komentarzy:

  1. lakier piękny, zresztą jak większość piasków :) odbicie łapki jako tatuaż? ja to rozumiem :D też kocham nad życie swojego pupilka i jestem z nim związana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie my też jesteśmy związani ze sobą. Ja Go kocham, a On dostaje ode mnie jedzenie;p

      Usuń
    2. my ich rozpieszczamy a oni nas gryzą :D

      Usuń
    3. wywołałaś nieopanowany uśmiech na mej twarzy :D:D

      Usuń
  2. śliczne paznokcie, kocham piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że masz MEGA fazę na piaski :)))

    Baw się dobrze i zrób się na bóstwo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam się i bawiłam się wyśmienicie :D Mam mega fazę na piaski, ciągle w głowie planuję zakup Barryemowych, ale pewnie za 21zł/sztukę to się nie wydarzy, bo różne wydatki się czają zza rogu ;P

      Usuń
  4. Nie lubię piasku na pazurkach właśnie przez to, że są takie haczące ;/ ale u innych mi sie podoba ;p Ja mam termiczny neon róż ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, niezwykły lakier :)
    gdyby Shiro i Mucha wychowali się razem, nie byłoby żadnego problemu... a tak, dwa dorosłe zwierzaki, więc mogą się nie dogadać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mojego dorosłego już psa dołączyły dwie małe kotki, te kotki później miały swoje kotki i Shrek nigdy nic im nie zrobił :) Pewnie gdyby to zadziałało w drugą stronę, to byłby problem. Moja kota raz chciała zaatakować bolończyka kuzynki, skończyło się na ataku na moją stopę, bo rzuciłam na ratunek kończynę która była najbliżej. Bolało :D

      Usuń
    2. Kiciunio staje się bestią jak Mumu przychodzi, a Mucha właściwie jest bardziej ciekawa niż agresywna, ale musi zawsze sprawdzić każdy dźwięk, a Shiro chodzi swoimi drogami i podczas przechadzek Ją prowokuje.

      Jeżozaurze, o nie takie poświęcenie dla bolończyka! ;)

      Usuń
    3. Bardziej dla zdrowia psychicznego młodszej siostry-właścicielki :D
      A pies ma skrzywienie na psychice i tak, dziwny pies.

      Usuń
  6. jeszcze nie miałam takiego mani na pazurkach ciekawe jak długo się trzyma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojego doświadczenia wynika, że około 5 dni..

      Usuń
  7. Ja go lubię, ale widziałam tylko na zdjęciach. Ale lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam, że niektóre widzę na zdjęciach tylko, ale lubię albo nie lubię.
      Zdecydowanie.

      Usuń
  8. asfaltowy taki. chociaż dobra, niech będzie smoła :) nie w moim guście (jasne piaski łiii), ale też nie brzydki. dobrze że tygrysek bryka, pamiętam posty, gdzie mówiłaś, że chorował akurat :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest zdrowy jak ryba ;P jasne piaski są cool, ale ciemne nabierają mocy!

      Usuń
  9. tatuaż kociej łapki ❤ omg

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz się głowię, co on takiego pochłania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest :) domyślam się że ta Noc musiała być wyjątkowa :)tatuaż kociek łapki ok a psiej to co:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam blizny od bawienia się z Belką - na zawsze - wyglądają jakbym się poważnie cieła:D

      Usuń
    2. psiej będzie na pewno albo Mucha na żebrach

      Usuń
  12. Nie kocham piasków ale że czarny to wybaczam. Miałam ze dwa trzy lata wyłącznie czarne ciuchy:] Taki etap buntu, a co?! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam wiele lat, także piąteczka!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...