niedziela, 18 sierpnia 2013

weekend spotkań

Cześć Dziewczyny,

Jak Wam mija weekend? Jak pogoda? U mnie gorąco i słonecznie, chociaż wczoraj śmigałam w trampkach i dżinsach. Postanowiłam, że koniec z japonkami. Od japonek bolą mnie stopy, nie jest to zbyt ortopedycznie zorientowane obuwie. Na długie wycieczki się nie nadają.



Mój weekend był pełen emocji. W piątek wieczorem spotkałam się ze znajomymi ze szkoły średniej. Było bardzo miło, do tego stopnia, że w sobotę rano byłam nieco zdezorientowana i na spotkanie blogerek do Nowoteki dojechałam już na 10.30 i kręciłam się po mieście przez następną godzinę, żeby nie być za wcześnie ;P Spotkanie zaczęło się w południe, poznałam dużo nowych świetnych Dziewczyn. Później, już mniejszą grupą, skoczyliśmy do Boulangerie (wreszcie niespieszne popołudnie, chociaż krótkie, ale i tak było bardzo miło!). O 18 dotarłam do Galerii, załatwiłam to i owo.. później odbyłam serię spotkań towarzyskich w Karpiu. Bardzo mnie zaskoczyła ilość znajomych twarzy wokół mnie, niektórych nie widziałam całe lata. Fajnie. Weekend spotkań. Night out day in chciałoby się powiedzieć. Wczorajszy wieczór zakończył się w scenerii orientalnej, chociaż jeszcze były zimne alkohole nocą.
Dzisiaj usiadłam wreszcie do komputera, zaraz ruszę z odpisywaniem na komentarze. Nie mam internetu w telefonie za dużo i nie jestem na bieżąco. Mam kilka rzeczy do obejrzenia & chcę opowiedzieć Wam o korektorze, różu i tuszu do rzęs from Azja with love.

Do później :)
Stri

29 komentarzy:

  1. Też nie przepadam za japonkami, dlatego kupiłam z dodatkowym paskiem :D kilka lat już mają ale są nadal dobre. Lubię ten kawałek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam mieć takie z dodatkowym paskiem. Jeszcze się nie udało, ale może kiedyś kupię melissy czy coś tam..

      Usuń
  2. och, jak fajnie. przyjemny weekend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem troszkę zmęczona i chciałabym pójść teraz spać ;P

      Usuń
  3. A ja mam weekend dla siebie i chatę wolną. Też mam zamiar ponadrabiać trochę, chociaż nie wiem co wyjdzie bo sobotę spędziłam w pracy a dzisiejszy poranek na lotnisku. Głodnam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę zasypiam przed kompem. Och.

      Usuń
    2. Ja posprzątałam trochę, ale ciągle mieszkanie wygląda jak po wybuchu bomby. Nie dam radyyy.

      Usuń
    3. Ja nie będę się wypowiadać na temat sprzątania, bo ojej.

      Usuń
    4. Miałam się pytać.. Jak wysiade o 21.30 to co mam dalej ze sobą zrobić?

      Usuń
    5. To zależy, czy będę kończyć pracę o 21.30, czy o 15. Jeżeli o 15, to po Ciebie przybędę i chyba się poplączemy trochę gdzieś w oczekiwaniu na Słomkę. Jeżeli 21.30, to ustalimy. I tak ustalimy. Wszystkiego dowiem się najpóźneij jutro pewnie, z resztą sprawdź maila to zobaczysz co się dzieje za sieczka :D

      Usuń
  4. :D :D :D przypomniało mi się, że 22 będę na chwilę w częstochowie, ale jeszcze nie wiem co i jak

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytywnie! U mnie spotkanie będzie jutro po pracy - ze Słomką i Kasią Innooką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Japonki wymagają sporo cierpliwości, nie przepadam ale czasem... na szybko wskoczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy nadzieję, ze wizyta u nas była przyjemna, a prezenty trafione:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizyta bardzo trafiona :) Muszę nabyć drogą kupna drugi kubek, do pary :)
      Mam nadzieję się do Was wybrać w następny weekend na naprawdę niespieszne popołudnie. Najbliższy weekend będzie intensywny w stolicy, ale później wrócę i Was odwiedzę :))
      Do zobaczenia!

      Usuń
  8. A wiesz, że chyba były nadprogramowe kubki? :D

    Ja jestem pod wrażeniem tego, że udało mi się na spotkanie nie spóźnić, to naprawdę jakiś cud.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleństwo! Ciekawe o której w środę. Nie spóźnisz się? :)

      Usuń
  9. Nina SImone <3 :))
    Fajne że się tak spotykasz i na dodatek dobrze bawisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to nieco zaskakujące dla mnie samej i nie zdarza się często. Chociaż ostatnio często, ale później zimą będę nadrabiać samotność ;P

      Usuń
  10. U mnie na odwrót, odpoczynek od znajomych i spokój z mężem w naszym mieszkaniu - piwo, film i takie tam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak będzie nam mijał wrzesień..

      Usuń
  11. A u mnie jakoś bezpłciowo, znajomi pod ziemię się chyba zakopali ..:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...