poniedziałek, 12 sierpnia 2013

yves rocher, maska odbudowująca do włosów z olejkiem jojoba i masłem karité

Dzień dobry,

Zapraszam Was dzisiaj na recenzję Odbudowującej Maski do Włosów Yves Rocher*

 photo yrrpw11prosteczynnosci_zpsd96e1543.jpg

- standardowy plastikowy płytki słoik o pojemności 150 ml
- zapach delikatny, podoba mi się, że zostaje na włosach przez jakiś czas
- konsystencja przypomina krem(opastę) - nie jest gęsta, ale nie spływa
- używałam raz w tygodniu i wystarczyła na około 2 miesiące
- producent zaleca pozostawienie maski na 5 minut. ja wolę zostawiać ją na pół godziny albo dłużej
- zmiękcza włosy, stają się lekkie i uniesione. jest to efekt doraźny i przemija
- co do regeneracji to nie widzę tego; nadal są suche i nadal się rozdwajają
- trzeba za nią zapłacić 29.90 zł i jest oznaczona zielonym punktem
- można ją kupić w sklepie internetowym, ofercie wysyłkowej lub stacjonarnie.

W promocji chętnie do niej wrócę, chociaż nie jest to maska idealna (ale blisko). Uważam, że to dobry produkt, tylko niekoniecznie w tej cenie. Podoba mi się bardziej niż wersja Anti-Ageing.

Miałyście okazję? Ja nałogowo używam szamponów Yves Rocher. Mam również ten "pasujący" do maski szampon odbudowujący.. zresztą jakich nie mam.. W moim zapasowym pudle leży ich chyba pięć.. i odżywki. Na pewno taka z owsem..

Miałyście styczność z tym produktem? Macie jakąś maskę-cud w zanadrzu?

Alright, chwilowo tyle.
Do następnego!

Stri

42 komentarze:

  1. u mnie też w pudle leży zapas serii z owsem
    szampon
    maska
    odżywka
    cholera...mam ten sam problem
    czego nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piąteczka i myjemy dzisiaj włosy ;p
      Nie przejmujmy się, nie jest aż tak źle.
      :))

      Usuń
  2. nie wiele kosmetyków Yves Rocher miałam do tej pory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą. Gdybyś miała ochotę coś wypróbować - na blogu jest kilkadziesiąt postów/recenzji :)

      Usuń
  3. Miałam tą maskę, średnia była dla moich włosów. W zasadzie doceniłam jak zaczęłam nakładać na końce, tak w 1/4 długości. Jak to brzmi, przy moim braku długości :P

    Maska cud? hmmm, przeprosiłam się z P&R z maską regenerującą, ale to raczej nie jest żaden cud :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalona. Na 1/4 długości:) rozumiem. Cud to jest/byłby, gdyby nawilżala mi włosy bardzo bardzo bardzo tak, żeby zrobił się baranek przynajmniej chwilowy. Może powinnam zacząć robić coś inaczej ;)

      Usuń
  4. Z włosowych historii YR nie próbowałam jeszcze niczego. Maskę póki co mam z innego źródła, ale kusza mnie płukanki. A co do cen, to chyba YR generalnie tak ma, że ich cennik skonstruowany jest tak, by polować na promocje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, tak to właśnie jest.
      Ja byłam zmuszona zacząć używać szamponów YR, bo moja Mama nie chciała się nimi ze mną dzielić i musiałam kupić sobie swoje. W sumie nie dziwię się, Ona zawsze miała bardzo krótkie włosy, a ja z ta moją grzywą dużo Jej zuzywalam ;)

      Usuń
  5. Jakoś nie zwróciłam wcześniej na nią uwagi w ofercie.
    Ostatnio kupiłam odżywkę z owsem - zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, też ją wyciągnę kiedyś, ale zanim cokolwiek innego to mam kilka nowości i chce nowe błyszczące zabawki ;) owies zostawię sobie na deszczowy dzień, wtedy ja wyciągnę.

      Usuń
    2. Ha ha ha!
      Nowe błyszczące zabawki :)

      Usuń
    3. Tak to działa, nie oszukujmy się ;)

      Usuń
  6. nie miałam jeszcze okazji wypróbować tego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam szampon i odżywkę z tej linii i są świetne (odżywka stała się moim zdecydowanym faworytem, przebijając bananka z TBS, czy American Dream z Lush). A i właśnie się zastanawiam, czy na tę maskę też się skusić... Ale chyba póki co odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli poczujesz chęć, zawsze możesz kupić. Odżywki nie mam, ale szampon owszem. Banana próbowałam i był delikatny, podobał mi się. Nie mogę powiedzieć, ze nie. Lushowych kosmetyków miałam bardzo niewiele, kiedyś chciałabym bardziej poznać asortyment, ale wiem, że kosmetyki są nieco przereklamowane. Niemniej jednak kto nie szuka, ten perełek nie znajdzie.

      Usuń
  8. Lubię YR, ale z ich kosmetyków do włosów miałam tylko szampon ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię Ci odlewke jak będę się wybierać na Śląsk :)

      Usuń
  9. ja lubię maski Kallosa, dla mnie idealne :) moje włosy je pokochały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze nie próbowałam tzn kiedyś kupiłam, aleprzyjaciółka mi zabrała ;)

      Usuń
  10. Bardzo lubię produkty z Yves Rocher, kiedyś tam pracowałam i miałam okazję wypróbować wiele kosmetyków, a dziś sama je kupuję. Poza fryzjerskimi maskami, które zmieniam, chętnie sięgam też po te od Dove.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważam zgłoszenie CV, ale tak czy siak, do YR mam duży sentyment, no i te produkty się sprawdzają. Lubię do nich wracać, może w przyszłym roku znowu bedzieegroupon?

      Usuń
  11. Nie miałam tej maski, mam włosy sucje i cieńkie, więc potrzebuje coś co je nawilży i odbuduje, jednak wiem że proteiny odbudowujące wysuszają włosy i trudno mi znaleść odpowiedni jkosmetyk do moich wlosów:)
    Obserwuje, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przeproteinowanie nie daje dobrych rezultatów ^^ Trzeba szukać. Olejujesz włosy, próbowałaś?

      Usuń
  12. Tego produktu nie stosowałam, ale szampony z Yves uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz ulubiony? Ja albo VOLUME albo ułatwiający rozczesywanie.. hmn..

      Usuń
  13. Tej jeszcze nie miałam, ale prędzej czy później pewnie zakupię :) Z karite obecnie mam BingoSpa za 7 zł i jest fajna, do tej będę wracać na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z karite pamiętamy Mypę. Z BingoSpa mam proteiny jedwabiu czy coś.. co ja mam..

      Usuń
  14. Mam alergię na zapewnienia o odbudowie włosów. W tej lub niższej cenie znam kilka świetnych masek, które dobrze nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj dawaj, podziel się. Jutro poszukam u Ciebie, może się dowiem czegoś z archiwum :D

      Usuń
    2. Raczej niewiele znajdziesz, bo jakoś nie lubię recenzować masek, ale chętnie się podzielę :)
      Na pierwsze miejsce wśród moich ulubieńców wysuwa się NaturVital z Natury, ta aloesowa. Kosztuje około 21-22 zł i świetnie nawilża tudzież dociąża nie obciążając :)
      Oprócz tego ostatnio bardzo polubiłam złotą i czarną maskę Planeta Organica, nakładam je też na skalp.
      Świetna, choć mało wydajna ( u mnie wszystkie maski są małowydajne, bo sobie nie żałuję ) jest maska z efektem laminowania Love2mix.
      Z najniższej półki cenowej (około 7 zł w tesco) bardzo lubię maskę bingo spa z masłem karite i czymśtam.

      To wszystko oczywiście zależy od osobistych preferencji delikwenta, ale ja lubię mocno nawilżające, ale nie przeciążające maski, najlepiej o na tyle fajnym składzie, żeby można je było nakładać na skalp. No i lubię dużo :D

      Usuń
  15. Garnera karite ostatnio się zachwycam (jak większość blogerek, a co) i cena mniej ryzykowna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Garniera mam ochotę, to się wydarzy.

      Usuń
  16. Ja chyba chciałabym spróbować tego kallosa słynnego czy jak mu tam. Tylko szkoda, że nie mam na co ;P (aj kno, zawsze to samo stękam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kallosa też bym chciała. Pod pacho spróbuj albo gdzieś..

      Usuń
    2. Ej, tam nie majo rosnąć!

      Usuń
    3. I knoo, ale i tak rosno damn it

      Usuń
  17. Mam saszetkę na jednorazowe użycie, szkoda, że efekt doraźny, bo wiązałam z nią nadzieje :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zauważam długotrwałych efektów na włosach w przypadku chemicznych produktów. Płukanki, oleje - to pomaga, ale odżywki i maski to raczej doraźni pomocnicy.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...