środa, 4 września 2013

catrice sand finish c03 sunny side swatches

Cześć Dziewczyny :)


Jest żółty, piaskowy i wchodzi w skład afrykańskiej limitki Catrice, która is coming. Catrice sand finish C03 Sunny Side*. Żółty lakier mam jeden, z limitki Essence. Nie jest to odcień, po który sięgam na co dzień, ale stanowi miłą odmianę. Jeśli poszukujecie żółtka z chropowatym wykończeniem (nie jest to jednak nieprzyjemnie chropowate wykończenie) to może być lakier dla Was. Kolor jest chłodniejszy lub cieplejszy w zależności od światła.

 photo sunn_zps9f6b9f44.jpg

Starcia z taśmą klejącą albo odklejaniem różnych rzeczy nie przetrwa, ale nie używamy tutaj topu, więc ja nie marudzę. Wykończenie, które proponuje Catrice nie jest najbardziej piaskowe of them all, ale jest tu i teraz osiągalne podczas trwania limitki. Ja chyba się skuszę na czerwień i rozważam nude'owy brąz.

 photo sunnyside_zpsdc814cfc.jpg

 photo sunnyside_zps09204f1f.jpg

Niebieski piasek pokazywałam Wam tutaj, a pomarańczowy tu. Jestem ciekawa czy uda mi się upolować chłodne duo róż/bronzer i "pomacać" pędzel (oczywiście przez opakowanie:)

Udanej środy! W Często świeci słońce, jest całkiem miło.
Uściski,
Stri

20 komentarzy:

  1. Nie przekonują mnie lakiery z wykończeniem piaskowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. znowu zupełnie, zupełnie mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może różowo-złoty Ci się spodoba? :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Następne swatche będą mniej odjechane ;P

      Usuń
  4. Kolor mi się bardzo podoba, lubię takie żywe i optymistyczne.
    Mam jednak problem z zaakceptowaniem wykończenia. Gdyby była tu szczypta brokatu, sprawa wyglądałaby inaczej, ale taki jest mało "mój" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ja też lubię brokatowe piaski, ale taki płaski mat też czasami jest mi potrzebny w życiu ;P Następny będzie brokatowy :D

      Usuń
    2. Super, z przyjemnością będę tu zaglądać.

      Usuń
  5. Bardziej mi się podoba od zółtka z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też. Z Wibo pomarańcza i morska zieleniobłękitność jest zjawiskowa. Są zjawiskowe.

      Usuń
  6. kolorek piękny ja mam też żółty ale z Lovely :D i jest świetny :D ten też jest fajniutki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie lovely wydaje się być jakby nieco bardziej musztardowy, ale na paznokciach go nie miałam. Czasem lubię coś dziwnego ;P Słomka mnie tego nauczyła. (Bejbe, pozdrawiam!)
      Widzę, że Wibo też wypuszcza linię piasków.

      Usuń
  7. ooo, lala, a gdzie dorwałaś tą limitę?? akurat jestem w Gdyni i tu ani widu, ani słychu, parę dni temu w Wawie też nic nie było nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 lakiery i kajal dostałam od polskiego dystrybutora. Limitka wchodzi do drogerii w tym miesiącu, więc trzeba wypatrywać. Ja też się na nią czaję :)

      Usuń
  8. ja jeszcze nie widziałam nowej limitki w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeglądam i czytam Twoje stare posty ponownie, strasznie, bardzo, ogromnie lubię to robić. Jedni kolekcjonują numery Ellie, a ja lubię wracać do Twoich napisanych wcześniej postów, popatrzeć na zdjęcia i powspominać co było kiedyś na topie, jakie lakiery, jakie nowości i limitki na rynku. Najlepszy blog ever ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś Ty ;P dzięki Bejb :* ja właśnie próbuje pozbyć się bólu głowy i chyba zjem mleko z płatkami..

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...