poniedziałek, 16 września 2013

douglas akcja wymień stary tusz na nowy już od dziś

Już od dzisiaj można wymienić swój stary tusz na nową miniaturkę Clinique High Impact Mascara. Na stronie internetowej można przeczytać "Gwarantuje wyjątkowo gęste rzęsy. Rzęsy uzyskują intensywny kolor i jedwabisty kształt."

Akcja trwa w Douglasach od dzisiaj - 16.09.2013r. - do wyczerpania zapasów. Wiadomo - najlepiej od razu, zanim zabraknie :)


Miałam okazję go używać i wspominam miło :) Faktycznie pogrubia, no i czarny kolor był czarny. W związku z powyższym spróbuję swój stary tusz wymienić na nowy :) trzymam za siebie kciuki i za Was też jeśli zdecydujecie się wymienić swoje maskary.

Po pracy uderzam do perfumerii :))
Pozdrawiam, udanego popołudnia i wieczoru!
Stri

24 komentarze:

  1. Daj znać jak poszło :) Ja też chetnie wymieni e :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszło dobrze, weszłam, wrzuciłam do takiego "pudełka" z jednej strony i podajnika z drugiej. Wrzuciłam do jednej części, z drugiej pani wyjęła mi tusz. Powiedziałam dziękuję, do widzenia i poszłam :)

      Usuń
  2. gdyby nie fakt, że w Douglasie patrzą na mnie jak na freaka, to wywlekłabym swój stary Loreal. ale jak oni tak, to ja im nie dam, będę trzymać do rozczesywania rzęs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu patrzą na Ciebie jak na freaka? Zresztą nie przejmuj się. Oni w ogóle patrzą tam raczej niż cokolwiek innego ;P

      Usuń
    2. Bo 'za tania' jestem. Jak tam weszłam bez makijażu, w zwykłych ciuchach, to wzrok mordercy i zero innego zainteresowania od drzwi. Oczywiście co innego było, jak poszłam odstawiona, ale to już mnie nawet nie dziwi...

      Usuń
  3. Muszę wymienić też swój stary tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierdziu,własnie wywaliłam moje stare opakowanie po tuszu....buuu,moze nura dam do kontenerka???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj nura do kontenerka. Ja kiedyś wyrzuciłam "pokojowy" kosz na śmieci w worku na śmieci. To było jeszcze za czasów sprzed segregacji odpadów, więc sprzątałam i wywalałam papiery i razem z tym moim małym koszem poszłam i wywaliłam. Jak sobie 2 godziny później uświadomiłam to popędziłam do śmietnika wyciągać ten kosz stamtąd, na szczęście się udało bez problemowo.

      Usuń
    2. Ja też juz raz nurkowałam w kontenerze..za ...paragonem,więc rozumiem doskonale....:)

      Usuń
  5. ooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooo ooooooooooo! chcę wymienić, chcę wymienić! :D dziś byłam pod Douglasem, jeśli jutro zabraknie to się wkurzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zabraknie, dasz radę. Idź jutro :)

      Usuń
  6. O! Trzeba ruszyć 4 litery z domu do miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj w Douglasie zakupiłam 'drobnicę' - mini piankę do mycia twarzy za całe 12,90 ! Przede mną klientce dorzuciła próbkę nowej edt Guerlain, jeszcze jedna taka próbka leżała przy sprzedawaczce, więc pomyślałam z radością, że pewnie też się załapię... Taaa... Po zapłacie wręczyła mi torebeczkę a jako próbkę dała NIC !!! O nie! Nie ze mną te numery ! Czy mogę też dostać próbkę tego zapachu? Moja czelność ją zszokowała :D Przewróciła oczami, zagrała że niby się waha i niby po kryjomu przed nie wiem kim wyciągnęła z szuflady próbkę i z obrażoną miną podała. Bidulka, takie poświęcenie. Moje głośne - dziękuję i myśl cisnąca się na usta -żal ci, bo o jedną mniej wystawisz na allegro... Brr... Ale jutro podejdę po tusz i marzę by trafić na tą samą 'litościwą' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żebyś trafiła :) Dokładnie, ja też tak myślę, że one muszą to wystawiać na allegro, bo tak to co by im zależało. Ja też zawsze się domagam. Raz pani w Douglasie powiedziała mi, że "nie robią próbek z zapachu x, bo jest taki sławny, że klientki mogą kupować w ciemno". LOL

      Usuń
  8. widzę, że Douglas i Spehora regularnie organizują tę akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już mam swoje próbki. Jestem samolubna, nie lubię się dzielić z innymi, więc wykorzystałam lubego i wzięłam sobie aż dwie. A co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalona! Słusznie, teraz masz pełnowymiarową mascarę podzieloną na dwie małe :)

      Usuń
  10. O, dobrze że nie wyrzuciłam swojego starego tuszu. I że pracuję nad Douglasem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...