czwartek, 12 września 2013

golden rose holiday 59 swatches

Cześć Dziewczyny,

Kolejne swatche, kolejny piasek. Nikogo nie zaskoczę. Ten lakier nie należy do mnie, pożyczyła mi go Koleżanka z pracy. Troszkę Ją zaraziłam uwielbieniem do lakierów piaskowych, ale chyba mi to wybaczyła ;)

Golden Rose, Holiday, 59. Standardowo. Pędzelek jak pędzelek, wysychanie błyskawiczne, piaskowa faktura nie haczy ani nie krzywdzi. Zmywanie w normie, wystarczy wacik i zmywacz, no i odpowiednia taktyka (nie trzemy, przykładamy i czekamy)


Kolor to ciemny, bogaty w złote drobinki, róż.

 Zdjęcia górne są nieostre w celu pokazania możliwości drobinek. Jak widać, nie wyszło mi to zbyt profesjonalnie.


Jest naprawdę fajny, chociaż sama go nie wybrałam. Inne odcienie były mi bardziej potrzebne ;P

 Przeważnie jest właśnie taki radosny :)

 Widzicie jakie z niego złotko?

Tu bardzo dobrze widać złoty poblask.

Tak? Nie? Jak Wam się podoba? Brakuje mi trochę drobinkowych piasków. Takich chunky sand-drobinkowych. Zobaczymy.

Buziaki, spokojnego popołudnia Wam życzę!
Stri

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja jestem uzależniona. Fajnie, ze Ci się podobają :)

      Usuń
  2. Ten lakier to zupełnie jak cień z Kobo, też o nazwie Golden Rose - różowym jest, a mieni się na złoto. I od lat znajduje się na mojej liście życzeń... aż wycofają i tyle, ech ech, mój ogon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam, był szał na ten cień :) spokojnie, jak go wycofają to może będzie wyprzedaż;)

      Usuń
  3. Zaczynasz zarażać miłością do tych lakierów :) Teraz poluje na nr 63 z poprzedniej twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja niosę światu piaskową miłość :)

      Usuń
  4. Ładny, ale jak dla mnie be rewelacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem. Mojej Koleżance bardzo się podoba. Ja sama go nie wybrałam, ale taki trochę przyciągający wzrok jest jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mnie chyba podoba się tu, że czasem jest taki poważny i elegancki, a czasami trochę cukierkowy.

      Usuń
  7. o, w końcu piasek, który wydaje mi się całkiem ładny :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się z jakiegoś powodu z żelkami kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie tak, jest słodki i elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  10. jeeeeeeeeeeeest prześliczny ♥ ej, chcę go :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ proszę bardzo, może być Twój :)

      Usuń
  11. Może być, chociaż róż podoba mi się zdecydowanie bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najbardziej lubię ciemne. Ten mi przypomina trochę mojego pecwaja, ale skoro mówisz że GR jest różowy, to nie mam racji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, on jednak jest inny. Ten czerwony, co dopiero nadejdzie jest zbliżony bardziej

      Usuń
  13. Kolor bardzo mi się podoba, ale to piaskowe wykończenie nie moje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) nie dla każdego jest to wykończenie zwłaszcza, że nawet pokryty topem, piasek nie będzie idealnie gładki.

      Usuń
  14. podoba mi się, zastanawiałam się nad nim jednak odłożyłam. może kiedyś wpadnie w moje łapki.

    OdpowiedzUsuń
  15. ♪ ♫ coraz bliżej święta... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...