środa, 11 września 2013

golden rose holiday 63 swatches

Dzień dobry,

Mam dla Was swatche bladoróżowego piasku Golden Rose Holiday #63. Na początku wydawał się być matowy - na Waszych zdjęciach odebrałam go jako totalnie bezdrobinkowy. W sklepie okazało się, że wcale nie i jednak ma drobinki. Co ciekawe, ujawniają się raczej w słońcu/sztucznym świetle mieniąc na niebiesko i zielono.

Ogólny efekt jest trochę w stylu barbie, ale to nie jest wada tego odcienia. Nie jest na tyle księżniczkowy, żeby nie dało się z nim nic zrobić. Mnie się podoba, zarówno w świetle dziennym, jak i sztucznym.

Kryje przy dwóch warstwach bez ujawniania końcówek. Zmywa się dobrze, ja nie mam z tym problemu. Wystarczy nie trzeć tylko przyłożyć wacik na kilkanaście/dziesiąt sekund.
Kosztował 12.9 zł na wyspie GR :)






W sztucznym świetle robi się nieco chłodniejszy i bardziej barbie. Ja nazwałabym go wata cukrowa po polsku albo candyfloss/cotton candy. Nic odkrywczego, ale on tak wygląda. Szkoda, że marketingowcy GR nie mają słów tylko cyferki.

Podoba Wam się? Wiem, że część z Was lubi piaski, a część wręcz przeciwnie. Ja to rozumiem. Ryzykuję, że jestem najbardziej zakręcona na punkcie piasków. Odkąd spróbowałam po raz pierwszy kilka miesięcy temu, prawie nie noszę nic innego na paznokciach. Lakierów piaskowych mam chyba 20 albo może już więcej. Szaleństwo!!

Udanej środy, jeszcze tylko dziś jutro i piątek hurra!
Pijcie dużo wody i nie przejmujcie się głupotami,
Stri

61 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ten kolor, miałam go kupić, ale mam podobny z Barry M., piaski z GR lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowałam, ze zamiast czterech Barry M, wolę 7 Golden Rosów. Jestem zauroczona tym wykończeniem i teraz celuje w Opi na zimę (Mariah uderza ponownie;), chociaż np Wibo też jestem ciekawa..

      Usuń
  2. Kupiłam go w lipcu, a dopiero wczoraj machnęłam nim całe paznokcie :)
    Cóż mogę powiedzieć, zakochałam się ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam go kilkanaście dni temu i czekał w kolejce, ale czuje, że zimą też będę go używać:)

      Usuń
  3. już właśnie Zielonemu Serduszku (?) pisałam na IG, że wygląda praktycznie jak piasek z BarryM, ale z Barysiem się nie polubiłam, wygląda przeciętnie do bólu. Jedyny piasek jaki kocham miłością wieczną i wielką to p2 060 Strict (:
    A co do tego, co napisałaś u mnie... Stri, zrobiło mi się cieplutko na serduszku <3 strasznie rzadko słyszę takie słowa, może ze dwa razy w życiu ktoś mi powiedział, że jestem śliczna. Merci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty! Jacyś nieśmiali ludzie muszą Cię otaczać. Jesteś śliczna, przyzwyczaj się, bo teraz już nic z tym nie zrobisz :)
      Pecwajowe piaski bym tak bardzo bardzo bardzo chciała i wiem, że prędzej czy później one nastąpią. Podoba mi się 050 confidential z tych trzech, których próbowałam, ale inne też mi się podobają i nowe też iw ogóle omg ;p

      Usuń
    2. Po pecwaje wiesz gdzie się zgłaszać! Nastąpią, nastąpią.

      Usuń
    3. I knooo. W ogóle przywiozę Ci jakieś bąbelki tylko nie wiem które byś chciała, ale coś się wymyśli ;p może zdążę przejmie przejrzeć swojo kolekcję hohoho

      Usuń
    4. Przypomniałam sobie! Przecież te takie błotne taupe szaraki chciałaś i ja je muszę znaleźć mhm.

      Usuń
    5. No wiesz, ja zazwyczaj ciemnoty lubię no i szaraka szukam teraz. O. Ale to tylko jeśli sama już o nich zapomniałaś i nie masz co z nimi zrobić, bo wiesz. No, wiesz.

      Usuń
    6. Raczej wredni, a nie nieśmiali - mają na tyle odwagi, żeby mnie zbluzgać z góry na dół. ^^'
      Z tymi pecwajami i Jeżem (cześć, Jeż!) to Ci za dobrze, oficjalnie stwierdzam. Confidential też mi się podoba, i Seductive, i z nowej złoty, czarny i zielony, i te glittery... Ech, pora się obudzić :D

      Usuń
    7. Żadne za dobrze :p masz rację, za dobrze mi z Jeżem, ale akurat pecwaje to tylko taki mały kropelek w morzu zadobrosci. Jeż jest amazing, tak tak tak.
      Eeee jacyś dziwni ci ludzie. Odpuść ich sobie i cho do nas. My jesteśmy fajne i szczególnie ja jestem bardzo kochająca. Słomka na przykład też jest kochająca, ale na swój sposób i nie wszyscy mają chyba cierpliwość, żeby ten sposób poznać ;D Jeż jest bardzo empatyczna. Dużo jest super fantastycznych Osób blogosferze. Wystarczy chcieć. Esy, Kasia za oceanem, Hexx, Simply,Katalina Innooka, Bogusia! No po prostu tylko być i cieszyć się ich towarzystwem :)

      Usuń
    8. To idę do Was! To tej pory tak podczytywałam po cichu i w ogóle, napawając się Waszą fajnością. Serio, to czuć przez monitor, że jesteście fajne. Diggę kocham, przez Hexx też się czuję 'przygarnięta pod skrzydełko', no i w ogóle. A ludzie mówią, że mam zostawić internety i szukać znajomości w realu. A po co?

      Usuń
    9. Cześć, Kocie! Właśnie wertuję Twojego bloga! :D

      Usuń
    10. Ojej, spóźniłam się z odpowiedzią. To nic, idę czarować obiad i podglądać, co tu jeszcze miłego piszecie :3

      Usuń
    11. Znajomości internetowe i w ogóle na odległość są mniej przypadkowe. Ja mam bardzo mało znajomych "w realu".
      Obiad chętnie, dziś planuję kurczaka w pomidorach. Pomidory nomnomnom.
      Miau. A Shirospał że mną, bo chłodniej się zrobiło poza łóżkiem. Rano poszedł zrobić obchód, ale wrócił, bo zimno i zrobił miau miau przykryj mnie i ogrzewaj i miziaj i nie przestawaj. Nie szkodzi, że spoznisz się do pracy.

      Usuń
    12. Kobiety złe, nie mówcie o obiedzie, a o kurczaku w pomidorach to już w ogóle, jak niektórzy, czytaj: ja, mają na obiad płatki śniadaniowe fitness. ;c

      Usuń
    13. Ja już zjadłam, znowu zalegam pod kocykiem.

      Usuń
    14. Słusznie. Ja siedzę i pilnuje wieszaka (nie pytaj)

      Usuń
    15. Płatki śniadaniowe (light), ciastka orkiszowe (light) i kubek soku malinowego od prababci później melduję, że też jestem. Siedzę i nie mogę się nadziwić, ile rzeczy mieściło się w moich szafach, które trzeba było z nich wywlec na dywan w salonie...

      Usuń
    16. Ja dodałam zdecydowanie zbyt dużokalorii do dzisiejszego dnia.oj well..

      Usuń
  4. Jakie śliczne słoneczne zdjątka Strinunia porobiła ( tak mi się słodko po tym piaseczku zrobiło :) candy, candy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :D
      A ja mam coś dla Ciebie tylko czekam na wypłatę, żeby móc wysłać sasasa :D

      Usuń
    2. O rajcu teraz będę podskakiwać jak jo-jo :D bawiłaś się jo - jo za młodu?wróć ..Ty jesteś młoda :D

      Usuń
    3. ja chodziłam już do gimnazjum, co czyni mnie wiecznie młodą. zachowuje się jak dziecko, ale jak już jesteśmy przy jojach to wiesz.. Jojo jak jojo, ale tęczowe sprężynki! To jest najlepsza zabawka na świecie. Spędzałam na schodach godziny, całe dnie.. coś niesamowitego :)

      Usuń
    4. Od razu widać, że nie chodziłam do gimnazjum ...nie wiem co to tęczowe sprężynki :( ja lubiłam hacele :D

      Usuń
    5. No coś Ty, tęczowymi sprężynkami bawiłam się jak miałam5 lat. W gimnazjum to zaczęłam pić tanie wina i już nie było czasu na zabawę sprezynkami. Grałam w Simsy za to, pamiętam. I oglądałam Władcę Pierścieni Dwie Wieże 3 razy dziennie.

      Usuń
    6. hehehehahahah
      zobaczyłam sobie w google - nie było tu spręzynek..
      tanie, zielone wino to krok ku dojrzałości bez wątpienia :)
      pierwszy komputer kupiłam za pierwsza wypłatę także noo..:) video vhs się oglądało - bruca lee:D

      Usuń
  5. Powinnaś im zaproponować nazewnictwo! wata cukrowa brzmi świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jakby to było po turecku... :) szkoda, że nie wchodzą w nazewnictwo. Powinno się to robić zawsze. Wszystkim to sprawia przyjemność ;)

      Usuń
  6. Jasne piaski bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam taki czas, że chciałam wszystkie pastelowe barryemowe piaski. Później uświadomiłam sobie, że drogawo i nie mam karnacji. Poszłam w gr i opi. Szaleństwo.

      Usuń
  7. smacznie wygląda. Słodko, ale nie mdląco ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci w tajemnicy, że już kombinuję z czym go połączyć. Myślałam o granacie, czerni, fioletowych odcieniach..

      Usuń
  8. Fenomenalny, muszę go w końcu zakupić bo tylko oglądam i się zachwycam! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zachwycam od kilku tygodni aż w końcu wzięłam i kupiłam chyba wszystkie te co chciałam najbardziej z gr ;)

      Usuń
  9. Wybieram się dziś na stoisko GR właśnie po ten lakier, a tu bach! jeszcze dodatkowo mnie nakręcasz żeby go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PRZYZNAJE SIĘ. Ja mam takie skłonności. Koleżankę z pracy nakrecilam na piaski aż sobie kupiła taki co ja nie miałam i pożyczyłam od Niej :D ale piaski to fantastyczny wynalazek! ;p

      Usuń
  10. Jest zachwycający! Obawiam się tylko, czy nie będzie pochłaniał wszelkich zabrudzeń. Mavia albo Antii wspominały, że ciężko go doczyścić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :)
      Zauważyłam, że brudzenie się piasków jest dosyć powszechne że względu na brak topu. Nie jest ślisko, zabrudzenia zostają. Ja sprzątam w rękawiczkach, ale akurat sprzątanie może powodować bardziej odpryski niż zabrudzenia.
      Chyba największe "plamy" powoduje podkład. Po umyciu rąk problem znika. Rozumiem, że to jest pewna nowość- brudzenie się lakieru, ale łatwo to naprawić używając mydła i wody. W pracy mam dokumenty i np brudzace gazety i jest podobnie.

      Usuń
  11. 20 sztuk? Szalona ;)
    Ja na razie mam tylko 3 ;) W tym i ten, który pokazujesz. Też go lubię :)
    Także żałuję, że są beznazwowe - wielbiam śmieszne nazwy lakierów, jak w OPI :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę policzyć... ;p
      Nazwy to połowa sukcesu :)

      Usuń
  12. Kupiłam i nie wiem czym tak wszyscy się zachwycają, jeżeli chodzi o ten odcień akurat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czym wszyscy. Ja tym, że jest jasny i piaskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jak na razie mam piaski tylko z P2, ale je uwielbiam. Te z GR mają inne wykończenie, ale i tak chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chciała mieć P2 i dążę do tego :) Opiki mnie zachwyciły, nie sądzę, żeby były przereklamowane.

      Usuń
  15. Jejciu jej, ponad dwadzieścia samych piasków? Ja nawet wszystkich razem lakierów nie mam dwudziestu, tak się ograniczyłam. Ale ten kolor chciałabym w wersji kremu lub matu. Sam w sobie wydaje mi się stonowany i wcale nie barbiowy... chociaż to pewnie zależne od ustawień monitora...
    Buziaki. I pokaż tą kolekcję, niech naciesze oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wpadłam po uszy. Pokażę, nacieszysz:) przesyłam uściski!

      Usuń
  16. Mam go właśnie na paznokciach :) Teraz są w promocji po 10,90

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojaaaa! Taka promocja to jest całkiem fajna sprawa. Dziewczyny, kupujcie! ;p

      Usuń
  17. Jest cudny, muszę go mieć na stałe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem na pewno, że w Magnolii na Wałach były. Nie wiem czy wszystkie i nie wiem czy są nadal, ale skoro były to znaczy, że może już w ogóle są.

      Usuń
  18. Mam go od dłuższego czasu - mój ulubiony piasek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzisiaj mam inny piasek i kojarzy mi się z Tobą. Niestety nie potrafię go sfotografować, ale jest taki trochę Twój..

      Usuń
    2. Tzn adekwatnie sfotografować..

      Usuń
  19. piękny jest ten kolor i na jesień tez bedzie w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  20. mam go i używam często, na blogu też go pokazywałam :) a tymczasem mam na pazurkach również piasek z GR chabrowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...