niedziela, 29 września 2013

jesienne pomadki


Do wczorajszego tagu wybrałam kilka pomadek, które miałam pod ręką. Na szybko. Tak naprawdę mam więcej jesiennych pomadek ;P Ups. Nie opisywałam ich, bo pomyślałam sobie, że takie kolory można spotkać tu i tam, ale właściwie pomysł opisania jest niezły.

Górny rząd (od lewej do prawej): Manhattan Soft Matt Lipcream (ten czerwony, niestety nie mam naklejki na opakowaniu), Essence Vampire's Love lipstain 02 True Love (stainy to moja nowa miłość, więc będzie o nich osobno), Rimmel Kate #10 (bardzo trwała, chociaż trzeba ją odbić na chusteczce i zagruntować), L'Oreal 710 Penelope Red (ona jest bardzo nawilżająca przez co spada jej pigmentacja), Miss Sporty 053 Watch out! (mój pomysł na pomarańczowe usta jesienią, niestety swatch jest niefortunny, a sama pomadka nawilżająca), Rimmel 130 Love Me

Dolny rząd (od lewej do prawej): Art Deco 424 26H (przepisałam wszystkie cyferki z opakowania), Flormar Supershine 525 (jest nawilżająca, przez co trudno jest nią równo pokryć usta, ale warto się pomęczyć), Sephora Cream Lip Stain 03, Rimmel 230 Fever Red, Alterra13 Mauve, Wet n wild 911D Stoplight Red

Anyways, swatche na ustach mogą nastąpić albo nie. Pieprzone google ma bardzo denerwującą tendencję do robienia brzydkich rzeczy ze zdjęciami i chyba muszę wszystko ładować na photobucket, a przynajmniej moją twarz ;P

Do następnego,
Stri

39 komentarzy:

  1. Wszystko oprócz fioletu mnie kręci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kręci fiolet i śliwka i w ogóle takie wiśnie i inne głębokie kolory :)

      Usuń
  2. moim zdaniem najciekawszy odcień to Flormar Supershine 525:) ciekawe jak prezentuje się na ustach, więc mam nadzieję, że swatche na ustach się pojawia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zrobiłam nieśmiałe swatche i zaraz je wrzucę :)

      Usuń
  3. Ten Flormar mnie kupił, ale trochę boję się siebie w fiolecie.
    Tą korektę zdjęć przez Google można wyłączyć, jeśli o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ją wyłącza ciekawe?
      Spróbuj z czymś tanim. Chociaż w sumie może flormar nie jest drogi. Chyba kosztuje około 15 zł.

      Usuń
  4. Blogger psuje tylko zdjęcia w formacie jpg, ale png już nie wiadomo czemu zostawia w spokoju, polecam taki myk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę zmieniać format w takim razie, mhmm... Dzięki!

      Usuń
  5. Piękne kolory! każdy mi się widzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, proszę bardzo. Mamy podobne gusta :D

      Usuń
  6. Piękne kolory, ale swatche naustne obowiązkowo poproszę! Strasznie mnie kręcą szminki, pewnie dlatego, że nie używam - chociaż sobie popaczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swatche naustne flormaru już są, a reszta się zrobi ;P

      Usuń
  7. Odcienie tych pomadek nie dla mnie - za ciemne :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym bardzo chciała zobaczyć naustnie ten fiolet z flormaru! Mam ostatnio ochotę na takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się robi :P
      Jesienią nachodzi mnie na takie mocne ciemne odcienie, nic na to nie poradzę ;P

      Usuń
    2. Ja lubię prawie wszystkie kolory :P
      Taka choroba.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zamierzam, wiesz? Tak dla samej siebie nawet :)

      Usuń
  10. Najbardziej podobają mi się jasne róże i delikatne beże ;)
    Dodaję do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie. Róże i delikatne beże nie pasują do mojej urody, wyglądam jakbym nie miała ust.

      Usuń
  11. Wyłącz autokorektę :P bo to nowe diabelskie połączenie.
    Flormar rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie to się wyłącza?
      Flormar I knooooooooooooooooow!

      Usuń
  12. uwielbiam fiolety na ustach, oj tak.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety z tych lubiących nudziakowe usta, więc popatrzę tym razem tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo, popatrzaj do woli!

      Usuń
  14. strasznie mi się podoba fever red. choć u mnie na monitorze, wbrew nazwie, wygląda bardziej malinowo niż czerwono :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest chyba malinowy, trzeba to sprawdzić w różnych światłach ;P

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Kolorowo, prawda? Fajnie :) Ja się cieszę, że tak kolorowo.

      Usuń
  16. Twoja jesień jest bardzo kolorowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najciemniejszy fiolet w moim guście:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będziesz wyglądać jak Mila Jovovich w jakimś szalonym kolorze włosów!! :D

      Usuń
  18. Jeśli zdjęcia tracą na jakości, to spróbuj zapisywać je w formacie png. Ten sposób zazwyczaj pomaga;)

    Fiolet z Flormaru wygląda rewelacyjnie:) Muszę sprawdzić, czy nie znajdę go w pobliskiej drogerii:) Lubię takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka Dziewczyn o tym wspominało, będę tak robić. Dzięki!
      Poszukaj, może akurat znajdziesz :) Ja uwielbiam takie odcienie, a ten dodatkowo ma formułę nawilżającą co jest wadą i zaletą jednocześnie, no ale przez to jest ciekawy.

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Kurcze, ale on jest naprawdę niegroźny jak się nie ma mocnych oczu jednocześnie :) Tylko przez to, że jest nawilżający to trudno jest go rozprowadzić mocno ciemno i równomiernie jednocześnie,

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...