poniedziałek, 9 września 2013

mail monday #1 | przesyłka od no regrets

Startuję z nową serią, którą najłatwiej można określić jako "co do mnie przyszło haul". Na próbę. Oczywiście, że nazwałam serię "mail monday", a nie na przykład pocztowy poniedziałek.. Poniedziałek pocztowy też fajnie brzmi. Jak gołąb. W kwestii gołębi to niektóre ładują mi się do karmnika dla wróbli i sikorek.
Przejdźmy.

Claudia podzieliła się ze mną swoimi kosmetykami. Dziękuję Kochana! Część już znałam, reszta do dla mnie nowości. Baza pod cienie ELF ma jakieś szalone drobinki, róż i cień można zmieszać ze sobą. Błyszczyk BeYu jest totalnie drobinkowy, metalglam liner z Essence fajnie wygląda na granatowym cieniu albo na cieniach w kremie. Żółta kredka jest totalnie szalona, jestem ciekawa jak będzie się zachowywać pod pomarańczowymi cieniami.
Lakiery to zupełnie inna historia, przy otwieraniu paczki była radocha taka, że hej ;P
Dzięki Claudio :)







Swatche nadejdą w swoim czasie, jestem szczególnie ciekawa różanego Wibo, fluo żółtka z Golden Rose.. wszystkich ;) Miałam już na paznokciach okulary nocą od Catrice. Uwielbiam te lakiery :)

Alrighty. Chwilowo tyle. Uciekam zrobić sobie gorącą czekoladę. Jesień pełną parą, trzeba to uczcić domowymi frytkami i paluszkiem rybnym. Miłego wieczoru!
Stri

30 komentarzy:

  1. O łał jaka ilość lakierów :D no to ładnie :) też mam ten zielony z blogerskiej kolekcji ale się nie polubiłam z nim jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego... Wiele kolorów ze zdjęć ciekawie wygląda. Lakier w różanej buteleczce, który pachnie różami od dawna mnie zastanawia - muszę go kiedyś powąchać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różana buteleczka mnie kusiła jak kosztowały 1.19, ale się nie skusiłam. Rossmann zrobił dobrą promocję, jednak jakoś opakowania do mnie nie przemawiały. Teraz tak sobie myślę, że mogłam zgarnąć ;P

      Usuń
  3. jaki piękny ten w kształcie róży:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, mnie też się podoba :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Tobie to dobrze Stri, takie poniedziałki (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Ileż fajowskich lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I knooooow!!! :) Dużo dobre :)

      Usuń
    2. Ja czekam na dużo pokazywania :D

      Usuń
    3. No raczej, ale w pierwszej kolejności piaski ;)

      Usuń
  6. Ile cudowności, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwnie zabrzmi, ale lubię dostawać kosmetyki w spadku i mieć świadomość, ze ktoś je z jakiegoś powodu wybrał :)
      Dzięki!

      Usuń
  7. Też jestem ciekawa tego fluo. I brokatu z miss selene, ślicznioch z niego.
    Jak się tylko R. upora z sesją, zmaltretuję go żeby frytki zrobił. Jak tylko...

    Czuję się jak kapeć. Jak para kapci. A nie mogę aspiryny jeść, więc równie dobrze mogę się próbować wykurować czosnkiem i tańcem wokół ogniska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniec koniecznie nago :)
      Mam ochotę je próbować tak jak są na zdjęciach i zrobić sobie szaleństwo. Może zrobię, kto wie kto wie..

      Usuń
  8. Zielony lakier jest cudny, jestem ciekawa jak się prezentuje! Przyjemnego testowania życzę ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki :) ja mam jedna taką swoją ulubiona zieleń, ale cały czas lubię poznawać nowe odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam błyszczyk BeYu i polubiłam, zużyłam do zera - fajnie nawilżał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Be Yu dostałam kiedyś różowy lakier i to był naprawdę fajny lakier ;)

      Usuń
  11. ojej, ja tez bym miała wiele radochy widząc tyle lakierów i takie piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...