poniedziałek, 30 września 2013

make up #5 fioletowe usta flormar supershine 525 swatches

 photo flormar525_zps5b132910.jpg

Na twarzy mam:
Bioderma Pore Refinerw strefie T, ale to akurat nie ma znaczenia, bo bez bazy podkład
Catrice All Matt Plus 020 rozprowadza się tak samo świetnie, tylko 020 jest za ciemny dla mnie
Catrice All Matt Plus 020 Nude Beige nie jest za ciemny, bardzo go polubiłam
Catrice Defining Blush 070 Pinkerbell jest trwały i prawie fantastycznie się rozciera
Flormar Perfect Coverage Liquid Concealer jest pod moimi oczami bardziej do zdjęcia niż na co dzień, ale lubię go - jest jasny i lekki, trochę kryje. Polecam, chociaż sama nie potrzebuję go jeszcze w pierwszej kolejności (bardziej "zakrywam" naczynka niż cienie pod oczami)
Catrice Batter Than False Lashes jest na moich rzęsach
Technic Electric Beauty UV Eyeshadow Compact na dolnej powiece, trzeci odcień od lewej w górnym rzędzie
Flormar Supershine 525 jest na moich ustach

Kiciunio zostawił włos na moim nosie, pewnie się przytulaliśmy. Raz go pobrudziłam pomadką i miałam wyrzuty sumienia.

 photo flormar5_zps87f19396.jpg

Pomadka jest nawilżająca, trudno nałożyć ją równomiernie ciemno, ale da się. Nie używałam konturówki, trochę użyłam pędzelka.

 photo 2_zps4edaff1a.jpg

Tak, mam owłosione wszystko i tak - ten podkład jest dla mnie zbyt ciemny. Twarz i nawet oko też mam owłosione. Szkoda, że na głowie mi ubywa, a w innych miejscach nie. Oh well, life's a bitch.

 photo P1250926_zps066c3e96.jpg
Bardzo niedbale i na szybko nałożony tusz Catrice. Tutaj zależało mi na lekkim efekcie i powiedziałabym, że na rzęsach mam pół warstwy. Na dolnej powiece cień z Technic. Pod cienie nałożyłam bazę Hean.

Taki makijaż się wydarzył. Ostatnio często się takie dzieją, ale jakoś mam opory przed tym, żeby je tu wrzucać, bo moje maziajki są strasznie podstawowe, ale już tyle razy postanawiałam, że może jednak teraz już naprawdę makijaże będą. Byłoby super fajnie, ja chciałabym.

Śpicie już? Dobry wieczór :)
Stri

22 komentarze:

  1. Kto śpi,ja nie śpię,bejbiora dopiero uśpiłam,ładnaś kurczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj padłam po dziesiątej, ale dziś obudziłam się przed szóstą, bo Kiciunio chciał śniadanko :)

      Usuń
  2. Siooo z oporami :P

    Obejrzyj filmik, do którego dałam Ci link w poprzednim poście.
    Pomadka ma MOC, pięknie wygląda i bardzo się cieszę, że ją mam :) Za jakiś czas też ją pokażę, a co :) Mialam kupić zbliżony kolor z nowej MAC'owej kolekcji, ale firma poleciała w kulki z moim zamówieniem więc teraz mam focha i poczekam na resztę paczki. I pocieszyłam się eBay'em :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Obejrzałam i podoba mi się bardzo nawet powiedziałabym, że ta seria została dla mnie stworzona
      Działki Kochana no trochę oporów mam przecież wiesz jak jest.

      Usuń
  3. Pomadka jest boska :)

    Nie przejmuj się włosami, dobrze że są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie śpimy,chorujemy:-(
    wyglądasz ślicznie pomadka jest ciekawa tobie pasuje ja wyglądałabym jak wampir.Gabriela

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna, taka blyszczaca wersja rebel:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie śpię bo maluję paznokcie i nawilżam twarz i piszę notkę i zastanawiam się jak wielu rzeczy związanych z polytechniką jeszcze nie ogarnęłam. Na razie mam dwie. Trzy, jeśli liczyć olanie wszelkich spotkań integracyjnych, słowo na i działa na mnie jak płachta na byka na każdym początku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dolna powieka idealnie komponuje się z ustami i w ogóle pierwsze zdjęcie mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadka ma piękny kolor, a Ty cudnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koci włosek <3
    ja mam wszędzie pełno nuszkisowych włosków :)

    cudny kolor pomadki- u Ciebie wygląda bosko *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor pomadki jest po prostu przecudny, sama mam na taki fiolet ochotę i muszę w końcu zacząć używać ciemniejszej pomarki z Inglota w bardziej bordowym odcieniu ;)

    Pięknaś Ty :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zacząć, a później to już same Ci się będą pchac pod rękę przy porannym makijażu
      Dziękuję Kochana, buziaki!

      Usuń
  11. Dziękuję :*
    Bardzo podoba mi się efekt na ustach.
    A, i bardzo chętnie zobaczę więcej makijaży :)
    Ps. Całe ciało mamy w mniejszym lub większym stopniu owłosione, a podeszwy stóp i wnętrze dłoni rzadko jest sens pokazywać na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że mamy owłosione i przecież to ma sens- byłoby nam zimno bez włosów, ale normalnie tego nie widzę. Na zdjęciu natomiast wychodzi wszystko i następuje taka niespodziewana konfrontacja z rzeczywistością ;p

      Usuń
  12. Podobasz mi się w tej wersji :D ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odważny kolor! Pasuje Ci, ja wole bardziej neutralne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...