piątek, 6 września 2013

nowości lovely - matte top coat, seria blink blink, czwarty baltic sand

Cześć Dziewczyny,

Poszperałam jeszcze trochę na rossnecie i znalazłam następujące nowości. Chciałabym poruszyć jeszcze kwestię pseudorecenzji na rossnecie przy produktach-nowościach. O co chodzi z tymi tekstami? Kto je pisze? Blogerki na pewno nie, ambasadorki Wibo przecież dopiero dostały nowości. WiboBox działa na innej zasadzie. Nie wiem, ale cała sprawa jest zastanawiająca.

Przyjrzyjmy się jednak topom. To są topy, jak przypuszczam. W przezroczystej albo nieprzezroczystej bazie zatopiony jest bling bling. Po polsku blink blink, bo co? Mrużymy oczy od nadmiaru świecidełek? Mrugamy? Trzepoczemy rzęsami..

Lovely Blink #1

Lovely Blink #2

Lovely, Blink #3

Lovely, Blink #4

Lovely, Blink #5


I jeszcze...

Baltic Sand #4

Lovely, Matte Top Coat.

Chyba skuszę się na top, na piasek i na piąty blink. Jestem ciekawa.
Ja wyruszyłam na wycieczkę do Książa (albo gdzieś w Polskę)
Mam nadzieję, że już nie boli mnie zwichnięty palec, ale obawiam się, że to może wyglądać inaczej.

Udanego piątku. Buziaki ahoj!
Stri

16 komentarzy:

  1. coś na wzór Jolly Jewels?
    tak mi się przynajmniej kojarzy.. i tu w USA jest coś podobnego w ofercie Hard Candy

    mam top maujący My Secret z Polski w niedużej kwadratowej buteleczce ale nie zrobił na mnie powalającego wrażenia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie liczę na spektakularne efekty topu tylko po prostu pomyślałam, że może coś zmatowię... ;)
      Coś JollyJewels chyba tylko mniej jak sądzę.

      Usuń
  2. niestey Blink Blink do Jolly Jewels daleko. To są po prostu topy z brokatem. Producent robi niestety niezłą zmyłę. Brokatu jest niewiele. O efekcie GR można pomarzyć.

    Polecam za to top, bo naprawdę fajnie matuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top intensywnie rozważam. Do Jj pewnie im daleko, ale ja od tej linii GR i tak trzymałam się z daleka. Jakoś tak.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dobrze, że marka się rozwija. Tego nie możemy im odmówić.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dobrze, że są. Poczekam na swatche, ale top chyba zgarnę.

      Usuń
  5. 2 i 4 najbardziej mi się podobają + top ;) trzeba będzie wybrać się niedługo na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa, jak będzie się spisywał matowy top :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że fajnie. Wolę satynowe wykończenie, ale zobaczymy..

      Usuń
  7. firmy zawsze na jesień raczą nas gliterkami.

    baw się dobrze na wyjeździe :*

    OdpowiedzUsuń
  8. CHYBA też od pierwszego października. Nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Recenzje z tego co wiem piszą osoby, które przystąpiły do programu recenzenckiego Rossmanna. Dostają kosmetyki i piszą ich recenzje po wypróbowaniu. Mam to info od jednej z takich osób ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czwarty piasek yayy! Już widzę reakcję mojej mamy:
    - aaa tam, masz tych lakierów już ze dwadzieścia (na mnie to dużo, seriously), po co Ci następny
    - mamo, to ten z tych fajnych piaskowych
    - a to weź, pożyczysz mi czasem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...