czwartek, 5 września 2013

nowości wibo - wow glamour sand efekt brokatowego piasku


Rossmann informuje nas o nowościach. Wow glamour sand efekt brokatowego piasku. Right up my alley. I say bring it! Nie mogę się doczekać, chciałabym go już wypróbować na paznokciach. Czy tylko ja nie wiedziałam, że będą się takie rzeczy działy od października?

Na pewno kupię. Zwłaszcza, że cena jest bardzo atrakcyjna - 7,69 zł za sztukę. Ile będzie odcieni? Nie mam pojęcia. Tyle emocji!!

Udanego czwartku, buziaki ahoj!
Stri




40 komentarzy:

  1. oj ja też nie mogę się już doczekać!
    miłego dnia!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tylko jeden taki lakier, ale uwielbiam. Tak więc zdecydowanie przyda mi się kolejny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze będą tak łatwo dostępne. To jest ważne.

      Usuń
    2. Również mam ich jeden lakier ale całkiem dobrze się sprawuję.

      Usuń
    3. Lovely ma 3 odcienie. Pomarańczowy był hitem tego lata od czerwca aż do teraz. Łącznie mam chyba z 20 piasków.. ups ;)

      Usuń
    4. Ja mam z lovely właśnie. Taki czerwony, który na paznokciach jest różowy. Wolałabym czerwony, ale i tak jest ok.

      Usuń
  3. Świetna wiadomość! Pozwolę sobie podlinkować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :) cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  4. o fajnie, mi się piaski chyba nie znudzą;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie. Jestem uzależniona :) bez możliwości odwrotu. Próbowałam ostatnio pomalować paznokcie nie piaskiem i mi się nie udało. Bardzo mi się podobają. Z brokatem bardziej niż bez, ale bez również :)

      Usuń
  5. ale te ich piaski piaski, zwłaszcza morski i tak ma tyle brokatu, że nazwałabym go właśnie brokatowym piaskiem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamte wypuścili próbnie pod szyldem Lovely. Teraz Wibo przedstawi nową linię. Chciałabym być w takich momentach ambasadorką. Nie mogę się doczekać!

      Usuń
  6. Będę musiała ja obejrzeć w Rossie. Brokatowe piaski lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba będzie wybrać się na zakupy niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi się nie odechce, jestem naprawdę ciekawa tego efektu :)

      Usuń
    2. Ja również:) fajnie, że będziemy mogły wesprzeć polską firmę.

      Usuń
  8. Ale będę miała wkurzania się przy zmywaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. O, czuję się skuszona!
    Jeśli kupię któryś z tej kolekcji, będzie to pierwszy mój piasek. Nic nie ryzykuję, bo jeśli moje paznokcie go nie zdzierżą, zawsze wykorzystam go na zdobienie moich ręcznie robionych kartek świątecznych, które wysyłam do najbliższych i przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ! Masz rację, do rozmaitych zdobień też się nada. Ja się uzaleznilam i to poważnie. Po pierwsze, genialnie się ich używa. Szybko schną, top chyba ich największa zaleta.
    Po drugie, wykończenie jest takie i matowe i błyszczące. Podoba mi się, że nie mam top coatu i mi się nie świecą. Taka odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, na pewno kupię! Zwłaszcza, że jeszcze nie mam piaskowego lakieru w swojej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci, że wszystko przed Tobą;)

      Usuń
  12. Ja jakoś u siebie nie mogę się przekonać do piasków, choć u Kogoś zawsze podziwiam :D, z pewnością spojrzę na tę kolekcję jak się pojawi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam z kilkoma wykończeniami :)

      Usuń
  13. firmy kosmetyczne szaleją z piaskami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że na naszym podwórku się coś ruszyło. Nie będzie trzeba sprowadzać zniewiadomokąd. Nie ma takiego słowa, I know.

      Usuń
  14. o nie wiedział o tym :D ale już cos czuję ze zakupie :D nie moge sie doczekac :D miałam nie kupawac lakierków ale na piaskowe sie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O, ten tutaj zapowiada bardziej moje kolory, skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie skuszę się, bo mam w pamięci świetne pękacze z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pękacze to nie moja bajka, ale piaski mrrraaauuuu ;P

      Usuń
    2. Nadal mam gromadkę :) łącznie z krokodylą skórką ♥

      Lubię tego typu lakiery bo one są idealne dla takich leniwców jak ja :D

      Usuń
    3. Ja myślę w ten sposób o piaskach.właśnie się obudziłam i przypomniałam sobie, że wczoraj w nocy malowałam paznokcie. Chwila niepewności - są odgniecenia czy nie...? Uff, nie ma. Piasek zdążył wyschnąć :)

      Usuń
  17. Niech już wchodzą, bo nie uśmiecha mi się ściągać Golden Rose... a obeszłam wszystkie małe drogerie. Pytając o piaskowy lakier babki próbowały wcisnąć mi jakieś brokaty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydałam ostatnio stówkę na wyspie Golden Rose ;P Nie mogłam się opanować jak je wszystkie zobaczyłam w zasięgu ręki..

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...