niedziela, 1 września 2013

rozważam zakupy na victoria's beauty - jakieś rady?

Właściwie to już kliknęłam 2 lakiery, ale jeszcze nie opłaciłam zamówienia. Obawiam się, że przyjdzie po miesiącu albo w ogóle. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia? Będę bardzo wdzięczna za jakiekolwiek informacje, jestem bardzo podekscytowana jesiennymi OPIkami, chociaż zdaję sobie sprawę, że OPI Alcatraz...Rocks jest dupem P2 Sand Style 050 Confidential. Wyszło mi, że w obowiązującej od i do dziś promocji w sklepie Victoria's Beauty, za 2 lakiery OPI z przesyłką zapłacę 66 zł. Kupowanie OPI Wharf Wharf Wharf i 050 Confidential osobno, będzie kosztowało niewiele mniej.




W związku z powyższym, raz jeszcze - dajcie znać jeśli miałyście styczność z tym sklepem. Dziękuję :) Dzień dobry :)

Buziaki,
Stri

35 komentarzy:

  1. Też kiedyś chciałam tam kupić Opiki, ale miałam podobne obawy do Twoich, jakoś mojego zaufania ten sklep nie budzi. Z chęcią poczytam co inne dziewczyny o nim sądzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tylko nam się wydaje i obawy są raczej beZpodstawne

      Usuń
  2. Niestety nic tam nie zamawiałam nie doradza. a lakiery super .

    OdpowiedzUsuń
  3. kojarzę, że moja przyjaciółka zamawiała kosmetyki ze strony i wszystko do niej doszło, ale nie wiem, w jakim czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydatna informacja, dzięki Kochana! Lepiej zrobić research, zwłaszcza jeśli się ma taki zasięg jaki mam dzięki blogowi. Wiadomo :)

      Usuń
  4. Moja koleżanka zamawiała i była zadowolona z obsługi, ale, z tego, co wiem, znaczna większość narzeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem. Może jako nowy klient potraktują mnie dobrze ;)

      Usuń
  5. Niby czemu miałabyś czekać miesiąc na przesyłkę ? Ja zamawiałam jakis czas temu lakiery China Glaze, dotarły po kilku dniach, no problems.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilku dniach? Fajnie. Na stronie widnieje informacja, że na to zamówienie czeka się ok 14 dni + 2 dni chyba tak ogólnie, więc jestem przygotowana na oczekiwanie około 3 tygodni. Po prostu zastanawiam się jakie są doświadczenia innych dziewczyn.

      Usuń
  6. ja tam zamawiam co jakiś czas :) wszystko jest okej tylko przesyłka idzie jakies 2 tygodnie a czasami nawet dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombowo, dzięki za informację! Właśnie o to mi chodziło. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Zamawiałam tam i byłam zadowolona :)
    Możesz też spojrzeć na ofertę sklepu Galeria Kosmetyk, wiem, że tam mają naprawdę dobrą obsługę- sama planuję tam zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam przelew, ale GK się zainteresuję. Stałam się OPIkowa i nie wszystkie lakiery można dorwać w tk maxxie albo dostać w prezencie ;P Szukam wiarygodnych źródeł.

      Usuń
  8. no co Ty, nie widzisz różnicy? przeca widać nagim okiem ;)) a efekt bardzo mi się podoba, tylko nie mogę się zdecydować, który lakier zrobił na mnie większe wrażenie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi padło na oczy ;P Lol, no no. Szalona ;) Nie mam takiego ciśnienia, że muszę mieć OPI, ale najzwyczajniej w świecie wychodziło 4 zł drożej za OPI, więc myślę sobie eeee biorę ;P

      Usuń
  9. Mhm jak dla mnie oba są nie do odróżnienia i wybrałabym p2. No i mam do nich dostęp więc to druga sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała do nich dostęp, nie zastanawiałabym się dwa razy. W promocji, cena Opi zachęcała. Ebay wiąże się z dużymi kosztami przesyłki. Na Allegro nie lubię ostatnio robić zakupów, nie wiem czemu..

      Usuń
  10. niestety nie pomogę, rzadko kupuję przez internet w niesprawdzonych miejscach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również rzadko kupuję w ciemno, ale Opiki kuszą ;)

      Usuń
  11. Kupowałam kilka (a moze wręcz kilkanaście) razy. Pierwsze zamówienie zrobiłam ze dwa lata temu i wtedy było pięknie - lakiery przyszły błyskawicznie - tydzień/półtora. Ostatnio zamawiałam kilka miesięcy temu i poprzysięgłam sobie never again. Zamówienie szło ponad miesiąc i byłam pewna, że zaginęło. Mam wrażenie, że jakość obsługi się pogorszyła znacznie, terminy dłuższe, kontakt ze sklepem - właściwie żaden (nie odpisują na @). Na plus - mojej koleżance coś się rozbiło w transporcie i bez dyskusji przysłali nowe.
    Sklep nie jest zły, ale musiałoby coś mnie bardzo skusić, coś niedostępnego totalnie, parę złotych oszczędności nie jest warte tej wojny nerwów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ja przygotowałam się na długie oczekiwanie. Przy opisie lakierów widniała adnotacja, że czas oczekiwania na te produkty wynosi 15 dni. Rozumiem toi akceptuję tylko chciałabym, żeby jak już zostaną wysłane to szybko dotarły.

      Usuń
  12. Raz kupowałam ale dość dawno temu (china glaze)-doszło szybko i bezproblemowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Raz kupowałam ale dość dawno temu (china glaze)-doszło szybko i bezproblemowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Raz kupowałam ale dość dawno temu (china glaze)-doszło szybko i bezproblemowo.

    OdpowiedzUsuń
  15. zamawiam u nich zawsze Essie, niestety czekać trochę trzeba, jakieś 3 tygodnie za każdym razem. No ale dochodzą przesyłki. Czas dostarczenia się wydłuża, bo z tego co kojarzę, z Hameryki idzie to do Polski i dopiero w Polsce wysyłają Inpostem do klientów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że z hameryki właśnie. Dostałam informację, że 10 została wysłana, po południu. Zastanawiam się czy jeszcze we wrześniu dotrze..

      Usuń
  16. 6 tygodni temu zamówiłam dwa lakiery z opi, zapłaciłam ok 100 zł, niby pieniądze do nich doszły, niby wysłali, tak jest napisane na moim profilu w ich sklepie, ale do tej pory przesyłka nie doszła, a moje trzy maile zostały zignorowane. Bardzo odradzam, zero poszanowania klienta.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamowilam towar za 200zl i nic nie doszlo. Nie ofpowiadaja na meile ani nie ma zwrotu pieniędzy! Nie polecam!! Jedno wielkie oszustwo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...