poniedziałek, 2 września 2013

stalove

Alright, fakt o mnie. Kilka lat temu przeprowadziłam się do NH. Był wrzesień, a ten kawałek otwiera płytę, która często mi wtedy towarzyszyła. Łuki były wysokie, powietrze pachniało przestrzenią i nie można było zaprzeczyć, że nadchodzą cudowne czasy. Nadeszły, ale to już jest inna historia.



W związku z jednym z moich ulubionych miesięcy ever (najulubieńszym jest grudzień i tak już pozostanie;) chciałabym Wam złożyć życzenia - niech zacznie się coś fantastycznego, a dobre rzeczy trwają. Cieszmy się życiem, jak nie teraz to kiedy? ;)

Nie wyspałam się dzisiaj, ale nie narzekam. Shiro przychodził kilka razy mnie ugniatać i zasypiał na mnie. Mój mały Tygrys. Kolejny tydzień czas zacząć. Let's do this!

Stri

PS. Dziękuję za Wasze wczorajsze rady, są bezcenne. Dzięki bardzo!
PS.2 NH - Nowa Huta. Magiczne miejsce.

14 komentarzy:

  1. Łapię życzenia, trzymam mocno i nie puszczę ich dopóki nie usłyszę dobrych wieści na które czekamy :)
    A potem poślę je dalej :)

    Shiro cudak :) uwielbiam kocie ugniatanko :3
    Nuszkisława nie jest ugniataczem, mój poprzedni kocio był..

    buziaki i uściski :*
    niech i ten wrzesień będzie dla Ciebie cudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Shiro jest ugniataczem, a przy ugniataniu mruczy i normalnie to jest okay, ale w środku nocy jak słyszę takie mrrrrrrrr rrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrr to mnie to budzi i jeszcze w połączeniu z mozolnym ugniataniem np ramienia albo tłuszczu na brzuchu.. ;P Lol. Kiedyś mnie tak ugniatał, że miałam łaskotki. Szalony ;))

      Trzymam kciuki. Niech będzie kurde dobrze!!!

      Usuń
  2. Polubiliśmy się z tym kawałkiem, towarzyszył mi przez cały poranek! Nawet Gustaw sobie do niego poburczał...

    Wszystkiego naj naj z okazji rozpoczynającej się najlepszej pory całego roku! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzdrowiałaś Bejbe? Mam nadzieję, że czujesz się świetnie!
      Dzięki i wzajemnie przecież :)

      Usuń
    2. Nie było innej opcji, dzisiaj już musiałam stawić się w pracy =.=
      Nieważne, jaram się jesienią :D

      Usuń
    3. Nie tylko Ty, ale niektórzy wręcz przeciwnie. Chodzą wkurwieni, że lato się skończyło. Bez urazy, ale to jest trochę śmieszne, że można się aż tak denerwować.

      Usuń
    4. C'nie? Ja się cieszę na jesień, ale tak łagodnie, w środku. Żadne tam demonstracje na fejsbuku.

      Usuń
  3. Oj przydał by mi się "początek czegoś pięknego".

    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego też Ci życzę :*
      Spokojnego popołudnia i wieczoru, buziaki ahoj!

      Usuń
  4. mizianko dla Shiro :)


    wrzesień jest jeszcze do przyjęcia. dla mnie czas pażdziernik-luty to zimna i mokra katastrofa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I know, ale i tak. Jesienią magic happens, a już najbardziej w grudniu ;P :D

      Usuń
  5. ja nie lubię września, grudzień ma swoje uroki - święta;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...