niedziela, 29 września 2013

taniec eleny


Naprawdę lubię ten utwór. Mam różne wyobrażenia na temat tego jak mogłabym to zatańczyć..
Dzień dobry, nastała niedziela.
Co dzisiaj zamierzacie? Ja wybierałam się na warsztaty z ramką przestrzenną w tytule, ale się rozchorowałam. Jutro muszę być w pracy i napawa mnie to przerażeniem. Odezwę się dzisiaj, siedzę w domu i nigdzie nie wędruję. Pomaluję paznokcie jeśli gardło mi na to pozwoli. Opowiem Wam o wczorajszych pomadkach. Nadal nie mogę znaleźć karty pamięci z Warszawy. Aaaaaargh jestem tak zła na siebie..

Buziaki,
Stri.

6 komentarzy:

  1. Dziś zamierzam poleniuchować na spacerze wokół portu, ponieważ zapowiada się piękna niedziela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie bym spędziła dzień na Helu i weszła na latarnię..

      Usuń
  2. Uwielbiam muzykę Lorenca no i Bandytę rzecz jasna:) idę zaraz wieszak kupić - podjarałam się Warszawską grupą wyjazdową - chcę tam być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym pojechała do Ikei po WSZYSTKO, jestem uzależniona. Może się w tej Warszawie spotkamy, co? ;P

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...