wtorek, 29 października 2013

artykuł w gazecie o shiro, czyli gazetomania.pl oryginalny pomysł na prezent


Cześć Dziewczyny,

Shiro na pierwszej stronie gazety przynosi mi radość za każdym razem kiedy na niego spoglądam. Oprawiony egzemplarz stoi na honorowym miejscu w mieszkaniu.. poprawka. Stałby gdyby nie to, że mały terrorysta próbuje za wszelką cenę go zrzucić. Trzeba pomyśleć nad jakimś haczykiem, żeby zawiesić ramę. Tymczasem wyciągam ją jak przychodzą znajomi ;)



Zacznijmy jednak od początku. Dzisiaj opowiem Wam o portalu gazetomania.pl, dzięki któremu Shiro stał się top news w Gazecie :) Skontaktowano się ze mną proponując zapoznanie się z usługą. Na początku nie wiedziałam o co dokładnie chodzi, później uświadomiłam sobie, że chodzi o artykuł w gazecie. Szczerze mówiąc była to dla mnie totalna nowość, nigdy wcześniej nie słyszałam o takiej formie prezentu, ale ja o wielu rzeczach nie słyszałam, więc nie ma się co dziwić ;)


Wybierając gazetę "do testów" z premedytacją napisałam o Kiciuniu. Po pierwsze, pomyślałam, że taki artykuł ucieszy mnie. Po drugie, Shiro jest wdzięcznym tematem i mogę o nim pisać i pisać. Po trzecie, moja Rodzina i Przyjaciele (czyli osoby, którym taką gazetę mogłabym ewentualnie sprawić) nie mogliby zaistnieć tutaj w przestrzeni dostępnej dla każdego. Do Rodziny i Przyjaciół jeszcze wrócimy.


Jak napisać artykuł do gazety za pomocą portalu gazetomania.pl? Sprawa jest bardzo prosta i trwa mniej niż 5 minut jeśli wybieracie gotowy artykuł (jest ich mnóstwo - prezent na 40 urodziny, dla chłopaka, na wieczór kawalerski, prezenty na Święta) lub trochę dłużej jeśli artykuł piszemy sami. Edytor tekstu jest bardzo prosty w obsłudze, wybieramy artykuł, edytujemy front i tył gazety (to razem 2 artykuły - ja pierwszy stworzyłam sama, a drugi to tekst, który gazetomania ma w swojej ofercie i podmieniłam tylko imię i rodzaj na swoje i żeński), mamy opcję zmiany zdjęcia i wzoru gazety (przypominają znane tytuły, mój wybór to Gazeta Świętego Mikołaja, żeby nie było nudno i spłynęło na mnie więcej prezentów;P). Jest możliwość wybrania daty, nawet odległej ;) Ponadto zawsze możemy przejść w tryb podglądu i na bieżąco monitorować nasze postępy i konfrontować je z oczekiwaniami.


Kiedy nasza Gazeta jest już gotowa wybieramy ilość sztuk i ramki. Ile kosztuje Gazetomania możecie sprawdzić tutaj. Dostawa nawet następnego dnia, więc idealne na ostatnią chwilę.


Co ja o tym sądzę? Wśród moich znajomych, przyjaciół i członków rodziny nie ma zbyt wielu osób, które czytają gazety papierowe, więc myślę, że nabraliby się na taki żart :) Wiem na pewno, że kilka osób bardzo by się ucieszyło. Ja sama nie jestem chyba typem człowieka, któremu artykuł w gazecie sprawiłby tak wielką frajdę, ale już artykuł o moim kocie - wow :) Nie wiecie tego o mnie, ale kiedyś byłam redaktorem naczelnym gazety szkolnej. Miałam takie duże dziennikarskie okulary w granatowych oprawkach. Coś trochę jak teraz tylko wyglądałam mniej udanie, ale czułam się jak rasowy reporter. Co prawda nie miałam swojego biura za przeszklonymi ścianami aczkolwiek z roletą, ale i tak zabawa była przednia. Przez długi czas byłam przekonana, że zostanę dziennikarką gdy dorosnę, ale bardzo szybko uświadomiłam sobie, że to jednak nie jest moje powołanie, ale byłabym w tym niezła. Tak sobie wyobrażam, nie wyprowadzajcie mnie z błędu.


Powróćmy do mojego otoczenia i gazety. Uważam, że jest to świetna opcja na wieczór panieński/kawalerski, na ślub. W nadchodzącym roku będzie kilka tego typu wydarzeń, więc na pewno sama skorzystam. Taki upominek to fajna opcja w szczególnych momentach. Jestem pewna, że Osoby, o których myślę w tej chwili ucieszą się z takiego prezentu. Dodatkowo, cała sprawa nie jest droga.


Mamy wybór pomiędzy antyramą, ramą srebrną, złotą i mahoniową.
Moja jest czymś w rodzaju pomiędzy srebrem, a złotem. W domu rodzinnym Mama też wybrała takie ramy do obrazów i bardzo miło mi się kojarzy ten kolor i wzór :)


Kurier dostarcza przesyłkę bardzo dobrze zabezpieczoną w płaskim sztywnym kartonie z wzmocnieniem i jeszcze w środku jest karton, żeby egzemplarz nieoprawiony był bezpieczny w podróży. Nic się nie gniecie, wszystko jest proste i sztywne. Jakość papieru jest przyjemna, tusz nie brudzi rąk. Obawiałam się, że na tym polu mogą zaistnieć jakieś problemy, ale nie pojawiły się. Z gazetą można się komfortowo zapoznać :)

Jeśli macie jakiekolwiek pytania to dajcie mi znać w komentarzach, mailem.. od tygodnia jestem też na twitterze i instagramie (super zabawa, polecam:). Mam nadzieję, że post okaże się przydatny dla osób, które rozważają nietypowy prezent dla bliskiej osoby. U mnie w pracy gazeta zrobiła furorę, rozważano nawet podarowanie jej osobie, która przechodzi teraz na emeryturę. Dobra okazja :) Kiciunio był zachwycony, od razu położył się na kartonie i omiaukiwał swój prezent.

Razem z Kiciuniem serdecznie polecamy :)
Pozdrawiamy (miau)


Shiro i Stri

PS. Dzień dobry, już wtorek. Nie jest najgorzej, a dzisiaj nastąpią wreszcie pralka i lodówka.
Lodówka, która jest młodsza ode mnie ohyeah!

30 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem, choć sama nie zrobiłabym takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale dobrze, że jest taka opcja. Ja jestem zwolenniczką praktycznych prezentów, ale przecież mam w swoim otoczeniu osoby, które lubią prezenty tego typu.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Takie Ci zrobimy jak skończysz studia ;p

      Usuń
    2. ok, czekam z niecierpliwością Stri :D :*

      Usuń
    3. Kochana! Również podjęłam współpracę z Gazetomanią i też napisałam o kocie.. ba.. nawet dając podobny nagłówek. Wiedziałam, że napisałaś o kocie, ale ja, pisząc tydzień temu swój artykuł zupełnie nie miałam pojęcia, że tak zatytułowałaś swój artykuł.. Dziś, kiedy przyszła moja gazeta, przypomniałam sobie o Twojej i postanowiłam poszukac w archiwum tego wpisu.. i okazało się, że są podobne tj. o tej samej tematyce..
      Mam nadzieję, że nie weźmiesz mi tego za złe i nie posądzisz o kopiowanie, bo wcale nie tego nie zrobiłam i nie chciałam zrobić.. Wszystko wskazuje na to, że wiele nas łączy, a miłość do swoich kotów to już w ogóle ♥ Wieczorem pojawi się wpis z moją gazetą, więc już teraz Cię zapraszam, zajrzyj kiedyś w wolnej chwili.. :) Pozdrawiam Cię serdecznie, przesyłam buziaki :*

      Usuń
    4. Wariatka! Posadzam Ciebie i siebie o nadmierne przywiązanie do naszych futer. Niektórzy nie rozumieją ;) będę wieczorem. Widziałam na instagramie jednym okiem :)

      Usuń
  3. Domagam się więcej Shiro na Instagramie! :D Jeżeli chodzi o gazetę, to ciśnie mi się jedno na usta: czego to ludzie nie wymyślą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz masz. Będzie więcej Shiro. Wczoraj spał na lodówce i wszedł do pralki, więc nie chodziłam za Nim z telefonem tylko pilnował, żeby sobie krzywdy nie zrobił ;p

      Usuń
  4. Ciekawy prezent, nie dla każdego, ale na pewno jest sporo grono ludzi tym zainteresowanych. A sprzęt AGD rocznikowo młodszy od posiadacza zawsze cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nie dla każdego, ale dla kogoś :)
      przyjechały sprzęty. Jeszcze nie hulają, bo trzeba ogarnąć sytuację, ale cieszą oko!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Z jajem takie, coś innego. Dziękuję w imieniu Kiciunia :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł, a jak widzę takie rzeczy to łezka się w oku kręci.
    A przy okazji kocham koty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham swojego, no inne też mnie wzruszają czasem, ale zawsze myślałam o sobie jako o dog person.. Hmn.

      Usuń
  7. No tak, pomysł z pewnością oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysłowe:) myślę, że to bardzo fajny prezent np. ślubny, czy rocznicowy:) albo na urodziny Babci, Dziadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój fifek jest najwspanialszy! :) a z gazetą niezła spawa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja znajoma takie dostała, gdy odchodziła z pracy ("najlepsza pracownica na świecie" czy coś w ten deseń). Mnie się to kojarzy z tymi obrazkami, które pojawiały się masowo na portalach społecznościowych (bilbord z moim zdjęciem, ja na okładce vogue'a i inne takie popierdółki).

    Wrzuć lepiej zdjęcie nowego tatuażu ;) Buziaki (dla Kiciunia też).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...