wtorek, 22 października 2013

assuming things



Znowu jestem w remiksowym miejscu muzycznie, odprężam się dryfując. Przeważnie wieczorami, bo poranki zaskakują mnie codziennie. Nie mogę nie spać, nie mogę śnić o tym co chcę. Chcę robić rzeczy i robić je lepiej. Może powinnam sobie zadać pytanie czego tak naprawdę chcę? Bullshit. Już sobie zadałam to pytanie i teraz problem jest tylko z realizacją. Muszę to napisać na kartce i w końcu przeczytać te książki, co miały zmienić moje życie.

Zamykam oczy i tańczę.
Udanego wtorku,
powodzenia, dajcie czadu
Stri

1 komentarz:

  1. Ostatnio nie mam nawet czasu na książki... :/ Praca mnie zmonopolizowała... ech.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...