środa, 16 października 2013

ebay, aplikacja do blogowania i deszcz


Z serii ciekawostki.



Lody i lizaki z mini ręcznikami. Słodkie są, na pewno komuś się spodobają chociaż nie spodziewajmy się dobrej jakości. Cena to maksymalnie dolar, przy licytacji mniej. Przykładowy tytuł aukcji brzmi mniej więcej tak: Mini Cute Portable Double Color Soft Shaped Ice Cream Washing Towel Gift Favor.

Poza tym testuję aplikację BlogIt!. Sekcja komentarzy na początku bardzo mnie ucieszyła, ale okazało się, że nie można odpowiadać pod komentarzem tylko trzeba dodać nowy. Niezbyt intuicyjne, ale można tak żyć mobilnie..

W Często pada deszcz. Mam tak przemoczone buty, że zaczęły boleć mnie stopy. Dzisiaj pójdzie w ruch sól rozgrzewająca, a jutro już nie przyjdę do pracy w trampkach. W taki deszcz. Masakra.

Mam nadzieję , że u Was sucho i ciepło. Nie mam nic przeciwko takiej pogodzie. Chodzi tylko o funkcjonowanie w deszczowych okolicznościach. Dochodzimy do sedna sprawy - muszę kupić kalosze. Już nawet może być to model rolniczy, byle były. Przymierzałam kilka par. Były za małe albo za duże. Za luźne, za ciasne. Powoli tracę nadzieję. Szukam modelu "za kostkę", moje łydki przeważnie się nie mieszczą w butach do kolan.

Trzymajcie się dzielnie, do weekendu już tylko 2 dni! Jupijej :)

Pozdrawiam buziaki ahoj!

Stri

12 komentarzy:

  1. Ja poluję na buty do jazdy konnej XD. Dwa w jednym, na deszcz i na konie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam takie z dzieciństwa w stajni i sprzedałam. Ale masz rację, no i mogliby mi zrobić na wymiar..

      Usuń
  2. trzymam kciuki za kalosze/deszczowce takie jak chcesz :)
    ehhhh.. deszcz.. tęsknota ja jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie. Jesień jest pełna kolorów i taka piękna :)

      Usuń
  3. w trójmieście sucho, ale już chłodniej:/ kaloszy nie mam i pewnie nie kupię, ja za to mam za wąską łydkę i mi z nich takie wynalazki spadają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz tak źle tak niedobrze. Tutaj zaczęło padać i już nie przestanie ;p

      Usuń
  4. Jakoś nie lubię tych mobilnych aplikacji do blogów, są takie nijakie i niezbyt intuicyjne. U mnie dzisiaj nie padało, ale za to szarawo strasznie. Przemoczone buty - obyś się nie przeziębiła !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z perspektywy kilku miesięcy, muszę się zgodzić. aplikację tego typu mnie denerwują.

      Usuń
  5. no tak, trampki kontra deszcz niestety zawsze stoją na przegranej pozycji :/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie pada ale ja od tygodnia w kozakach śmigam, taka zimnica:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kaloszków nie mam. i wątpię bym nabyła - nie znalazłam dotąd modelu wystarczająco 'nierolniczego'.
    w Toruniu kropi co czas jakiś, ale i tak mi się tu podoba coraz bardziej.
    te ręczniczki tak nie do końca mnie urzekły, ale znalazłam poprzez blogi taki gadżecik jak 'heart-shaped brush'. wygląda nieco pupowato, ale moje lekkie umiłowanie do tandety dało o sobie znać ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...