wtorek, 15 października 2013

golden rose holiday 58 swatches

Brąz, fiolet, trochę czerń, trochę złotych drobinek.. Golden Rose Holiday 58 poniżej. Bardzo podoba mi się ten lakier, jest taki i mroczny i ciekawy. Nie jest tak do końca brązowy, chociaż czasami troszkę jest. Ja nie lubię brązowych lakierów, a ten lubię, więc nie może być brązowy ;P
Cena to 13 zł, dostępność na wyspach GR i w sklepach stacjonarnych i internetowych.
Pamiętajcie, że Golden Rose to turecka firma. Nie wiem czemu dużo Dziewczyn uważa, że jest to polska marka. Może dlatego, że nastąpił zalew rynku, a polskie firmy są w tyle.

Niekoniecznie - Wibo już ma nowości, kupiłam jedną z nich, ale rozważam wszystkie ;P Ups.. there I said it. Teraz wszyscy wiedzą;)

[dużo zdjęć:]

Golden Rose Holiday 58






Udanego wtorku, buziaki ahoj!
Stri

31 komentarzy:

  1. jak wszystkie piaski, bardzo śliczny :) ja jestem na odwyku lakierowym i nie kupuję żadnego cacka, a tak kocham:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. miłego Tobie również Stri! :* ja uciekam lada moment na uczelnię..

      Usuń
    2. Ja jestem w pracy i tez bym była na odwyku gdyby nie to, że jak tylko postanowię, że nie kupuję to będę chciała kupić wszystko. Jak spotykam coś co mnie zainteresuje to odpowiadam sobie na pytanie czy nie wolałabym jednak czegoś z Opi. Odpowiedź przeważnie brzmi "tak" i odpuszczam.. Ale piasków nie odpuszczam aż tak bardzo, bo wiem, że używam ich bez przerwy niemalże.

      Usuń
    3. a moje lakiery już nie mieszczą się w pudełeczkach, może wystawię część na allegro bądź gdzieś indziej, wtedy będę miała i wolne miejsce i wolne środki na kupno nowych, a z drugiej strony z każdym lakierem jestem zżyta, więc pewnie żadnego nikomu nie oddam w kwestii ostatecznej.. dziwny ze mnie typ..

      Usuń
    4. Ja mam dokładnie tak samo. Lakiery jeśli się z nimi rozstaje to jest mi trudno, ale raczej oddaję/wymieniam się niż sprzedaje.

      Usuń
  2. Nie wiedziałam z jakiego kraju jest GR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zakładałaś, że z polski? Dzień dobry :)

      Usuń
    2. dzień dobry :)
      byłam święcie przkonana, że GR jest z Polski :) a tu proszę.. ehhhh.. takie zdziwienie

      Usuń
  3. Ten piasek jest akurat genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jak wygląda w różnym świetle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu... tu... turecka??
    o o
    ___

    Każda inna, ale w życiu nie spodziewałabym się, że GR to firma turecka. Lubię być zaskakiwana takimi ciekawostkami :*

    Sam lakier specjalnie mnie nie zachwycił, ale - być może - to wina warunków techniczno-oświetleniowych? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek, ale ja nadal nie piaskowa:/

    OdpowiedzUsuń
  7. No sorry, le no nie podoba mi się :(

    dobry wiecier :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa widzisz. Mnie się ten lakier tak trochę z Tobą kojarzy, bo taki odcień jest właśnie Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie testuję apkę do blogowania i widzę, że sekcja komentarzy jest z dupy wzięta.
      Katalino, to była odpowiedź na Twój komentarz.

      Usuń
  9. Ależ! Nie musi. Chociaż zdjęcia też mi kiepsko wyszły..

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że zaglądasz mimo tego :) ja mam obsesję na punkcie piasków. coś niesamowitego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki jest pozornie brązowy, a tak naprawdę fioletowy, a trochę jeszcze jakiś.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, kupiłam laptopa Sony Vaio biało-czarnego 15,6 cala :) jestem wniebowzięta! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szalona! :) no to bombowo :* cieszę się Twoim szczęściem!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...