poniedziałek, 7 października 2013

konferencja prasowa catrice i essence jesień zima 2013

 Dzień dobry,

Nadeszłam z relacją z konferencji prasowej Catrice i Essence. Wydarzenie odbyło się w związku z oficjalnym wprowadzeniem marki Catrice na rynek i było bardzo ciekawie :)


Zobaczcie jakie jesteśmy zadowolone :)


To było niesamowite przeżycie, moje pierwsze tego typu. Bardzo glamour :) Oczywiście zaczęło się dosyć dramatycznie w związku z warunkami podróżowania w polskimbusie, ale za to droga powrotna była całkiem przyjemna. Powoli przyzwyczajam się do drogi do stolicy, mogłabym kupić bilet w jedną stronę :) Tylko pracę trzeba jakąś zdobyć na początek, ale nie o tym..


Przyjechałam dzień wcześniej, czyli w środę. Noc spędziłam u Jeża - właściwie tylko pomalowałam paznokcie i poszłam spać ;P W czwartkowy poranek wyruszyłam na Nowy Świat i znalazłam Sketch. Bardzo ładne miejsce na konferencje i eventy tego typu. Przywitała mnie grupa dowodzenia i koleżanki po fachu. Pierwsze co zauważyłam to przestronne wnętrze i świetna aranżacja regałów i standów. Miejsca było dużo, mogłyśmy spokojnie wszystko obejrzeć, dotknąć, zeswatchować. Trochę taka prywatna drogeria, świetne przeżycie.


Organizatorzy pamiętali o dostępie do naturalnego światła - bardzo potrzebne. Przy jednym z okien umieszczono nail bar. Sama nie skorzystałam, ale widziałam kilka zadowolonych klientek :)) Wszystko wyglądało słodko. Tyle błyskotek i smakołyków ;)


Pełna szafa dobroci :) Mogłam dotknąć wszystkiego, na co miałam ochotę. Nowości "nowe" i poprzednie, ale nowe dla mnie.. Dowiedziałam się, że szafy są wymieniane co pół roku w 25%, czyli po roku połowa asortymentu jest całkowicie nowa.
Cosnova jest firmą inna niż wszystkie - nie produkuje swoich kosmetyków samodzielnie, zleca to zadanie różnym producentom. Pomysł jest świetny, można zainwestować więcej w marketing.

Koleżanki po fachu :) Monika i Aga


I jeszcze raz :) Relację na temat spotkania napisane przez Dziewczyny przeczytacie po kliknięciu w linki.


Limitka Catrice Thrilling Me Softly wejdzie za kilka tygodni do drogerii i zamierzam zgarnąć lakiery do ust.. Tusz też jest fajny, testuję go od prawie 3 tygodni i jest nam dobrze. Pogrubia i zwiększa objętość.


Jedna z zadowolonych klientek nail baru :) Wszystkie piaski z afrykańskiej limitki prezentują się świetnie razem ze sobą. Ja polowałam na czerwony, ale nie udało mi się go jeszcze kupić.


Nowości jest dużo i można z ich pomocą zrealizować różne trendy. Błyszczące powieki za pomocą cieni w formule Liquid Metal, matowe usta albo wręcz przeciwnie ekstremalnie błyszczące. Smudgy/smoky eyes w rozmaitych kolorach.. W szafach Essence i Catrice jest wszystko, a nawet więcej.


O produktach opowiem Wam osobno, część rzeczy już przetestowałam.. inne dopiero zamierzam. Są ciekawe, na przykład "gazetowe naklejki" na paznokcie..


Stand L'Afrique c'est chic, o której poczytacie tutaj. Link przekierowuje do moich swatchy.


Nail bar raz jeszcze.


Zapachy Essence, z którymi nie miałam okazji się zapoznać. Spodobał mi się ten w tle, po prawej.. wiosenny.


Tyle cukiereczków! :)


Nowe pomadki Essence są świetne, dostałam jedną w goodie bagu, które trafiły do nas razem z materiałami z konferencji. Kosmetyki pokażę Wam w osobnym poście i przedstawię swoje wstępne uwagi.
W Naturze kupiłam drugą pomadkę, ale chciałam poruszyć jeszcze kwestię tego, czego nie można kupić. W materiałach znalazłam dwa notatniki - Catrice i Essence. Zgadnijcie gdzie teraz zapisuję swoje uwagi dotyczące produktów Cosnovy? :) Takie niespodzianki - bezcenne. Ja mam słabość do artykułów papierniczych biurowych i takich różnych, więc każdy taki miły akcent postrzegam bardzo pozytywnie i zdecydowanie wykorzystuję.

Powyższe zdjęcia (oprócz pierwszego) zostały wykonane przez fotografa obecnego na konferencji.
Pokażę Wam jeszcze kilka moich:

 photo catricenail_zps1da890be.jpg

 photo essenceswatches_zps42a89c1c.jpg

 photo swatchesess_zps550e54f8.jpg

 photo P1250450_zps37671603.jpg

 photo nailscatrice_zps34b689b0.jpg

 photo miamipink_zpsbe95d03d.jpg

 photo glitter_zps2528efa2.jpg

Na pewno zgarnę kilka lakierów z nowej szafy. Jestem w trakcie testowania preparatu wysuszającego z Catrice.. zobaczymy jak się spisze.

Dziękuję Organizatorom za zaproszenie, było mi bardzo miło uczestniczyć w wydarzeniu. Czytelnikom dziękuję za uwagę, do następnego! Powodzenia w tym tygodniu, trzymajcie się dzielnie.
Buziaki,
Stri

34 komentarze:

  1. Ale pobuszowalabym w tych szafach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem! Jest coś fajnego w pełnych szafach tylko do Twojej dyspozycji..

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. I know :D
      masz bardzo ładne zdjęcie w avatarze! Buziak ahoj!

      Usuń
  3. OMG OMG OMG ale rewelacja *.*
    moze kiedys tez bede takim szczesliwcem i trafie na podobne wydarzenie :D

    poka poka goodie bag :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, wiem. Ja mam taką nieśmiała nadzieje, ze razem trafimy. Co Ty na to? W ogóle jak będziesz następnym razem w Polsce to ja przyjadę do Ciebie gdzieś tam w pobliżu Twojego miejsca pobytu się zjawie i się spotkamy :D

      Usuń
    2. OMG byloby cudownie! teraz to jeszcze bardziej nie moge doczekac sie przyjazdu do PL :D

      Usuń
    3. Alrighty no to jesteśmy umówione :)

      Usuń
  4. Om mamo *,* ile cudowności miałyście okazję "pomacać". Z Essence mam z tej nowej serii jeden kolo, mianowicie 07. Uwielbiam, ! :) lecę popatrzeć na swatcghe Catrice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem który to jest siedem ja mam ciepła czerwień jedynkę i trójkę bardziej malinowa.

      Usuń
  5. Piękne produkty, fajne kolory, zazdroszczę Ci tego spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oh, mieć to wszystko w zasięgu ręki i macać do woli :D Musiało być cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było cudownie :) mogłam sobie podchodzić do szafy za każdym razem sięgać po coś innego mrrr

      Usuń
  7. Ale się fajnie bawiłaś :)
    Mogłabym mieć taką pełną szafą Catrice u siebie w domu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawiłam się doskonale, a szafę też mogłabym mieć. Nawet meble bym usunęła z pokoju!

      Usuń
  8. hę? catrice funkcjonuje na polskim rynku ze 2 lata, jeśli nie więcej, i dopiero teraz oficjalnie wchodzą na rynek? dziwne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że wynika to z faktu, że Catrice jest mało znana marka mimo wszystko, a przecież kosmetyki są warte bliższego poznania. Osobiście zawsze albo przeważnie znajduje coś ciekawego w limitkach Catrice bardziej niż Essence, ale może faktycznie wynika to również z mojego wieku?
      Chce powiedzieć, że Essence moim zdaniem jest częściej wybierana marką i niekoniecznie dobrym pomysłem jest unikanie szaf Catrice

      Usuń
  9. Nowe opakowania pomadek Essence przypominają trochę lasting finish z Rimmel :) Bardzo fajnie, że miałaś okazję uczestniczyć w takiej konferencji :) Prywatna drogeria :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie trochę je przypominają. Podoba mi się, że są takie jednolite uważam to za ogromny postęp. Poprzednie opakowania były po prostu średnie.

      Usuń
  10. Ile dobroci, ja bym z chęcią się do takiej szafy dorwała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ku swojemu ogromnemu zaskoczeniu muszę powiedzieć, że nic mnie nie skusiło... Nie spodziewałabym się. Jakoś tak od pewnego czasu ciężko jest mi znaleźć wśród nowości coś co mnie autentycznie zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Szanuje to :) ja z kolei mam odwrotny problem i mało jest rzeczy, które mnie nie interesują. Wszystko takie ładne kolorowe i kusi ;p

      Usuń
  12. Ciekawe wydarzenie :) Lubię te marki, choć wkurza mnie że niektórych limitek nie można dostać, albo znikają bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinno się robić zakupy przed wejściem limitki. Dużo Dziewczynna pewno zdecydowało by się na przedpłate

      Usuń
  13. Ale miałaś fajowo! Ja Catrice dość lubię - to znaczy lubię, ale nie wszystko - i chętnie bym sobie tak pobuszowała, boz ochroniarza i ekspedientki dyszących mi na ręce i kark! Na szczęście w Hebe jest pełna (nowa) szafa, pójdę obejrzeć i pomacać (testery).
    A z Essence interesuje mnie ten żel i lampa. Ciekawa jestem jak to działa, bo mnie strasznie wkurzają obtarte końcówki i odpryski (ostatnio nagminne, do codziennego zmywania)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem co Ci napisać, cieszę się że tam byłaś i szkoda że nie zdążyłam zajrzeć do goodie baga. Widziałam dzis w super pharm nowe testery (tylko testery) szminek essence, ładne opakowania. Zmiana zdecydowanie na plus.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...