poniedziałek, 21 października 2013

mail monday #3 | ebalay shiny glitter nail polish


Mail Monday - bling bling prosto z Hong Kongu. KKCenterHK wysłało mi 2 brokaty Ebalay. Są dość nietypowy. Po pierwsze, mają różnej wielkości drobinki brokatu, do tego różnią się kształtem. Dodatkowo w tle mają miejsce małe kropeczki w kolorze indygo. Brokaty mam w wersji Noble Platinum i Sakura Pink.

Zdjęć jest dużo, więc najpierw szczegóły. 15 ml produktu kosztuje około $7.
Baza jest przezroczysta, ładnie się błyszczy. Postanowiłam zaprezentować brokaty na czerwonym, fioletowym, granatowym, zielonym i czarnym lakierze. Każdy palec jest inny - prawa ręka gości na paznokciach brokat złoty żółty, lewa brokat w odcieniu różowego złota. Trwałość oceniam na zaskakująco dobrą, nie używałam już topcoatu po warstwie blingblingów. Jestem oczarowana niebieskimi kropeczkami i brokatem typu tafla. Naprawdę robią wrażenie. Wysychanie w normie, nic męczącego.

Polecam :)




 EBALAY Sakura Pink Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J016]

EBALAY Sakura Pink Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J016]

 EBALAY Sakura Pink Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J016]


 EBALAY Sakura Pink Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J016]

EBALAY Noble Platinum Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J017]

EBALAY Sakura Pink Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J016]

EBALAY Sakura Pink Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J016]

EBALAY Sakura Pink Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J016]

 EBALAY Sakura Pink Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J016]

EBALAY Noble Platinum Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J017]

1- EBALAY Sakura Pink Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J016]
2, 3 -  EBALAY Noble Platinum Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J017]

EBALAY Sakura Pink Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J016]
EBALAY Noble Platinum Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J017]

EBALAY Sakura Pink Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J016]
EBALAY Noble Platinum Shiny Glitter Nail Polish [EBALAY-J017]

Sposoby na znalezienie sklepu i ich produktów online:

website: http://www.kkcenterhk.com
Blog: http://kkcenterhk.blogspot.com/
Tumblr: http://kkcenterhk.tumblr.com/
Facebook: KKCenterHK
Google+: 108172894204617826877
Youtube: wwwkkcenterhkcom
Twitter: @kkcenterhkcom
Weibo: kkcenterhk
Instagram: @kkcenterhkcom
Sama lubię zaglądać na ich bloga, gdzie można znaleźć posty ze swatchami. Tam wypatrzyłam Sky Blue, bardzo mi się spodobał :) Jeśli o sam asortyment sklepu chodzi, ostatnio moją uwagę zwróciły te lakiery. Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok China Glaze i Orly.

Mam nadzieję, że kropki indygo się ujawniły odpowiednio wyraźnie. Nadają mani takiej głębi, efekt na żywo jest o wiele lepszy. Jest to taki brokat, który mnie zaskakuje za każdym razem jak spoglądam na dłonie, ale myślę, że wielu osobom się spodobają ciekawe drobinki.

Na hasło "STRILINGA" dostajecie 10% rabat na stronie.


Pozdrawiam bardzo gorąco,
thanks for watching
cheers,

Stri-linga

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień, dobrze się komponuje z wieloma lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i z tego co widziałam i sobotę wyobrażam na jasnych paznokciach tez wygląda interesująco albo np na takich przezroczystych..

      Usuń
  2. kolor taki standardowy ;D pasuje do wszystkiegfo :D ale zmywania współczuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywanie jest takie jak zwykle brokatów męczące, ale pod folią się zrobić.

      Usuń
  3. prosty sposob na urozmaicenie mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet tylko jako accent nails na jednym czy dwóch..

      Usuń
  4. Sakura jest fajna - podoba mi się to że ma drobinki w różnych rozmiarach i kolorach, bo to szybko i łatwo "robi" cały manicure.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) wczoraj przeczytałam Twój komentarz jak szłam chodnikiem i powiedziałam sama do siebie na głos "dokładnie" i jedna pani się na mnie popatrzyła.

      Usuń
  5. Nie jestem fanką takich brokatów ;) Czasem używam, ale naprawdę sporadycznie i zazwyczaj na serdecznym palcu - wiem, nudna jestem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś nudna :D ja też przeważnie tylko na jednym palcu ;p

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...