czwartek, 24 października 2013

ochronny spray do włosów farbowanych | tydzień z yves rocher dzień #4

- konsystencja lekkiego mleczka i sprawny atomizer dają razem funkcjonalny produkt
- plastikowe opakowanie jest dobrym pomysłem, moje kafelki były bezpieczne
- sama idea produktu jest trochę podejrzana, ponieważ trudno jest ocenić ochronę koloru włosów
- zwłaszcza jeśli nie ma się farbowanych włosów (jak ja), ale podatnych na odbarwianie na skutek działania promieni słonecznych
- nie zauważyłam żadnych efektów stosowania produktu, co jest rozczarowujące
- liczyłam na utrzymanie mojego kasztanowego odcienia, włosy jednak się rozjaśniły
- być może chodzi o to, że nie farbowałam włosów i nie było czego chronić przed "wypłowieniem"
- nie skleja, ale ja mam długie włosy i psikałam tylko odrobinę na mokre czyste włosy
- podejrzewam, że nieco obciąża loki/fale, ale wysokie temperatury i pocenie się skóry głowy obciąża włosy bardziej, więc nie jest to argument "na lato"
- zapach mi nie przeszkadza, nie utrzymuje się na włosach na tyle, żebym mogła go zauważyć
- brak jakichkolwiek efektów nie zachęca, więc nie wrócę do tego produktu
- dostępność: salony stacjonarne, sklep internetowy i oferta wysyłkowa
- wydajność jest bardzo dobra, ja myłam latem włosy co około 2 dni, w chłodniejsze miesiące co 3-4 dni
- pojemność i cena 150 ml to koszt 27.9 zł
- produkt oznaczony jest zielonym punktem

Czy naprawdę chodziło o to, że nie mam farbowanych włosów? Używacie produktów tego typu, możecie jakiś polecić? Swoją drogą, szukam też czegoś zabezpieczającego przed suszarką, po którą muszę sięgać, żeby nie mieć zapalenia zatok i innych chorób górnego układu oddechowego.

Miłego dnia,
Stri

3 komentarze:

  1. Choć bardzo lubię kosmetyki Yves Rocher to akurat tego sprayu jeszcze nie miałam :) używam za to czegoś bardzo podobnego z L'oreala i w sumie kolor jakoś tak mocno szybko mi się nie wypłukuje,a mam farbowane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że to taki pic na wodę. Wiązałam z nim pewne nadzieje i... zonk.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...