środa, 2 października 2013

opi the germany collection swatches

Cześć Dziewczyny,

Tak - mam problemy z komputerem. Coś jest nie halo i obawiam się, że niedługo mogę nie mieć z czego do Was nadawać. Mam nadzieję, że moje obawy są wyolbrzymione, jednak nie mogę być pewna co i jak. Trochę się martwię. Tymczasem przychodzę dzisiaj tutaj ze swatchami German Collection od OPI.

[brakuje "y"]
Miniaturki mają denerwujące małe pędzelki, ale szczerze mówiąc to chyba nie przeszkadza mi to aż tak bardzo. Być może już się przyzwyczaiłam, a może ostatnio mam krótkie paznokcie, bo nie działa mi wcale regeneracja płytki.

[nazwy pojawią się później, przeglądarka sprawia mi więcej problemów niż się spodziewałam]

Pomyślałam, że wkroczę w jesienne zamiesie z różnokolorowymi paznokciami. Nie jestem ortodoksyjna w kwestii różnokolorowości paznokci, ale zwykle tego nie robię. W tym przypadku jakoś mi to pasowało, kto wie - może niedługo mi się w ogóle odmieni i zrobię coś szalonego, np wzorek? ;P

Trwałość nie jest zła, ale używam bazy i topu, więc o tym w ogóle nie powinnam się wypowiadać.
Anyways, mam nadzieję, że Wy jesteście zdrowi, a Wasze komputery i inna elektronika działają bez zarzutu.

Miłego wieczoru i dziękuję za wszystkie bardzo pozytywne uwagi na temat mojej make up series, która pojawia się od czasu do czasu.
Dobranoc,
Stri


30 komentarzy:

  1. zdecydowanie jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę powiedzieć, żeby były szczególnie oryginalne te kolory, ale za 33 zł ciesze się, że miałam okazję spróbować :)

      Usuń
    2. świetna cena :)
      fiolet najbardziej mi się podoba

      Usuń
    3. Mnie podoba mi się też niebieski :)

      Usuń
  2. Właśnie się zastanawiam czy mam coś z tej kolekcji...? I jeśli nie liczyć Oktobera i Germanicure'a, które są własnością rodzicielki mojej - nein, nie mam nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest źle. Moja Mama ma kilka czerwieni, a cokolwiek innego pożycza ode mnie ;p

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nikt nie wie co się z nim stało..
      Kciuk był unforgetably blue :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Zielony jest bardzo nietypowy, a niebieski ma metaliczno-satynowe wykończenie.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kolory nie są powalające, raczej zwyczajne ;p

      Usuń
  6. jak tam Twoje zdrówko? ja wciąż walczę z katarem i kaszlem :/

    kolekcja w porządku, ale nie są to jakieś szalenie oryginalne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w ogóle nie są oryginalne, ale podobają mi się.
      Jak się czujesz, już minęło kilka dni. Buziaki :*

      Usuń
  7. Nawet fajne, lubię takie wykończenia na jesień :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, chociaż nie mogę przestać sięgać po piaski.

      Usuń
  8. Jak nie lubię zieleni to ta wygląda ciekawie;)

    p.s. targi się zbliżają, najpewniej pójdę w niedziele, więc jakbyś coś chciała to pisz na maila;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam maila, bo zmieniłam zdanie, ale ogólnie zamota.
      Zieleń jest taka głęboka i kremowa. Fajna.

      Usuń
  9. super kolory:) nigdy jeszcze nie używałam lakierów OPI:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się spotkamy następnym razem to Ci jakiś przyniosę :)

      Usuń
  10. Fajne i o dziwo, najbardziej podoba mi sie granat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie też denerwują te małe pędzelki, w ogóle mam wrażenie, że miniaturki opi są dużo gorsze od pełnowymiarowych :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może tak jest.. pełnowymiarowe mam tylko 2 piaski i jeden "normalny"

      Usuń
  12. Fiolet i beż są spoko :) Lubię!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zielony mi się podoba.
    Małych pędzelków nie zdzierżam i ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuje sie pod Twoja wypowiedzia Uno!:)

      Usuń
    2. Mimo, że pędzelki są słabe to mam miniaturek z 20;p

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...