wtorek, 22 października 2013

tradition de hammam mleczko pod prysznic o zapachu gorzkiej pomarańczy | tydzień z yves rocher dzień #2


Tradition de Hammam mleczko pod prysznic

- opakowanie charakterystyczne dla serii TdH, przezroczysta plastikowa butelka z elegancką szyjką
- plastik na tyle twardy, że opakowanie trzyma kształt
- wydobywanie produktu nie stanowiło problemu
- biały kolor mleczka ładnie się prezentuje i cieszy oko
- konsystencja mleczka wskazywałaby na to, że będzie się słabo pienił i faktycznie tak jest
- produkcie udział biorą olejek arganowy i olejek eteryczny z kwiatu pomarańczy
- zapach jest wg mnie słabą stroną produktu (nie lubię gorzkiej pomarańczy, chociaż próbowałam polubić)
- podczas rozprowadzania kosmetyku na mokrej skórze zapach jest bardziej subtelny, ale przy zmywaniu mleczka gorzka pomarańcza dzieje się pełną parą
- odniosłam wrażenie, że nie wysusza skóry, ale też nie nawilża jeśli jest (atopowo) przesuszona
- nie szczypie, nie drażni nawet popękanej skóry (np dłoni, nóg)
- nie kupię ze względu na zapach, który szczerze mówiąc mnie rozczarował. miałam nadzieję, że jak już nastąpi coś nowego do kąpieli z tej serii to będzie to kontynuacja poprzedniego zapachu, który uwielbiam
- z serii TdH polecam Wam serdecznie moją maseczkę wszechczasów - maseczkę z glinką marokańską, na którą namówiłam już chyba kilkanaście kobiet w moim życiu.
- dostępność: sklep internetowy (również mobilny, który sprawia dużo radości) i salony stacjonarne, a także oferta wysyłkowa
- wydajność normalna
- cena ok 30 zł

 Jestem ciekawa czy miałyście do czynienia z tym produktem.
Lubicie zapach gorzkiej pomarańczy?
Dzień dobry. Jak się bawicie?
Buziaki ahoj!
Stri

10 komentarzy:

  1. Lubię dżemy z gorzkiej pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jadłam.. Ale brzmi nieźle. Jeśli mam to jeść, a nie czuć to czemu nie.. Ja jestem łasuchem łakomczuchem.

      Usuń
  2. łeee szkoda, że nie pachnie jak reszta z tej serii :>

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię zapach gorzkiej pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorzka pomarańcza .... hmm jakoś nie to chyba nie przekonuje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam chyba tego zapachu nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak na maseczkę się skusiłam, teraz mam ten olejek do mycia i pachnie tak samo przyjemnie, a zapach na skórze zostaje na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie polubiłam tego mleczka. Jak dla mnie śmierdzi jakimś zielskiem. Niby myje, niby daje pianę, ale o wiele bardziej lubię olejek TDH :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oszukańcy.... gdyby zachowali nutę zapachową z TdH, to byłoby coś!
    Miałam nosa co do tego mleczka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...