poniedziałek, 21 października 2013

tydzień z marką yves rocher - zapowiedź i rozkład jazdy na najbliższe dni




Dzień dobry,

Z okazji wielu recenzji czekających w folderze roboczym postanowiłam zorganizować tydzień z marką Yves Rocher. Mam nadzieję, że taka forma przedstawienia poniższych produktów będzie wygodna. Pisanie długich lub zbiorczych recenzji nie zawsze ma sens. Będzie raczej krótko i konkretnie, chociaż w przypadku niektórych produktów uzupełniających się nawzajem, niekoniecznie da się zachować krótką formę

 photo zelmiod_zps70646255.jpg

 photo mleczkoyr_zps6380c88c.jpg

 photo yrrpw1prosteczynnosci_zpscdacfe7c.jpg

 photo yrrpw2prosteczynnosci_zps49300778.jpg

 photo yrrpw10prosteczynnosci_zps6f882c92.jpg

 photo yrrpw8prosteczynnosci_zps8a61ae2a.jpg








Jak widzicie, będzie pielęgnacja ciała i twarzy, makijaż i demakijaż, włosy.. Wszystko.
W nadchodzącym tygodniu you gonna get it all ;)

Trzymajcie się ciepło i trzymajcie kciuki, żeby wszystko się udało :)
Przede wszystkim jednak bawmy się dobrze i nie chodźmy zbyt wcześnie spać.
Przez nadchodzący tydzień będzie dużo YR, ale nie tylko, więc zapraszam serdecznie i mam nadzieję do zobaczenia :D

Stri

17 komentarzy:

  1. same cuda i cudeńka <3
    siedzę i myślę czy zrobić kolejne zamówienie z YR czy nie.. kurczę na ich amerykańskiej stronie jest troszkę chyba inny asortyment niż na polskiej.. plus ten mini katalog ktory mi przysłali pocztą z kartą zamówieniową ma inne ceny niż online.. dziko trochę ;)
    chciałabym zamówić oline bo wolę zawsze płacić PayPalem niż czekiem czy kartą.. ale w tym papierowym katalogu są lepsze deale i ceny i mogę wybrać sobie produkt do $15 za darmo..
    pewnie skończy się na tym, że w końcu nic nie zamówię..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam o czym mówisz. Nadmiar możliwości wymusza wybory, a to jest męczące.
      Ja swoje pierwsze spotkanie z marką miałam w domu rodzinnym, a później nastudiach moja Przyjaciółka

      Usuń
    2. Używała namiętnie i ja też zaczęłam.

      Usuń
  2. Czekam na te recenzje, bo z YR jeszcze nie miałam okazji nic mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Katarzyno, na blogu jest kilkadziesiąt recenzji, więc może coś dla siebie znajdziesz w dotychczasowych i nadchodzących postach :)

      Usuń
  3. Praktycznie nie znam kosmetyków YR więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie mogę doczekać :) mam nadzieje, że pozyskasz przydatne informacje :)

      Usuń
  4. Nie mam styczności z kosmetykami tej marki, więc czekam na opinie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam. Produkty przetestowałam od A do Z, już właściwie mi się skończyły, więc to jest dobry moment.

      Usuń
  5. Cieszę się, że będzie u Ciebie taki tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę :) mam nadzieje, że będzie informacyjnie, ale też przyjemnie!

      Usuń
  6. Czekam na recenzje:) fajnie tak tematycznie z marka na dodatek która całkiem lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 2 sklepy niedaleko mnie wiec czekam na recenzje :D !

    dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie :) teraz już będę musiała zmienić moje "cześć Dziewczyny".. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia!

      Usuń
  8. no i fajnie. dowiem sie, o czym warto pamietac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tym chodzeniem spać to czasem się nie da inaczej. Jak mam do wyboru wyspać się i czytać blogi, zawsze wybiorę sen. Taka prawda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...