sobota, 19 października 2013

yves rocher elixir 7.9 aktywator młodości

 photo eliksirprosteczynnosci_zpsffebcf2d.jpg

Zapraszam Was na krótką recenzję produktu, którego co prawda nie ma już w ofercie Yves Rocher, ale będziemy miały do czego porównać moje wrażenia z używania nowej linii. Aktywator młodości to miało być coś w rodzaju serum. Na mojej skórze nie zrobił wrażenia, w ogóle nie czułam, żeby działał. Nie zrobił totalnie nic. Wiecie jak czasami kremy po nałożeniu wchłaniają się i napinają skórę albo widocznie nawilżają.. czasem są barwione, wyrównują lekko koloryt. Sposoby zauważenia, że produkt robi cokolwiek są różne. W tym przypadku nie wydarzyło się nic. Używałam go pod krem i solo. Pod krem było trudniej, bo elixir się rolował.

Zapach charakterystyczny dla serii, pipeta niby funkcjonalna, ale trochę upierdliwa, bo pod koniec opakowania trudno byłoby za jej pomocą wydostać produkt. Ceny nie pamiętam.

INCI: aqua, aloe barbadensis leaf juice, methylpropanediol, glycerin, betaine, sesamum indicum seed oil, anthemis nobilis flower water, hydrolyzed pectin, arachidyl alcohol, glyceryl caprylate, acacia senegal gum, mangiferin, phenoxyethanol, benehyl alcohol, inositol, caesalpinia spinosa gum, arachidyl glucoside, acrylates/vinyl isodecanoate crosspolymer, tocopherol, parfum, alcohol, amorphophallus konjac root powder, xanthan gum, tetrasodium edta, calendula officinalis flower extract, sodium hydroxide, aloe barbadensis leaf juice powder.

Znudziło mnie testowanie i oddałam go Mamie. Mamę uczulił i podrażnił. Nie był przeterminowany, przechowywałam go i używałam w higienicznych warunkach. Iwetto pisała, że nie zrobił na Niej wrażenia. Na mnie też nie. Nie udał się ten produkt, ale jestem ciekawa nowości, które do mnie dotarły i o których jeszcze zbyt wiele nie mogę powiedzieć. Kosmetyki pachną charakterystycznie, mnie to nie przeszkadza, a nawet pomaga w podniesieniu nastroju. Moja skóra nie zaprotestowała przy okazji aktywatora młodości i nie zaprotestowała przy okazji trzech nowych produktów.

Zastanawiam się jak ma się "stary" aktywator młodości do nowego energizującego serum młodości.

 photo eliksir79prosteczynnosci_zps5bbd8f76.jpg 

Mam nadzieję, że sobota mija Wam przyjemnie. Ja muszę się ogarnąć, o dziewiątej umówiłam się z Mamą :)
Buziaki, spokojnego wieczoru (albo szalonego) :*
Stri

12 komentarzy:

  1. Pf z takim mazidlem. Dobrze, ze go wycofali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jak sprawdzą się nowości, oby lepiej!

      Usuń
  2. Kiedyś zastanawiałam sie czy by go nie kupić, ale w sumie przeszła mi ochota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słusznie. jak wypróbuję nowości z tej linii to dam Ci znać co polecam :D

      Usuń
  3. Myślę,że jedynie podrasowali nazwę kosmetyku i przewiduję,że jeśli nie zrobi skórze nic złego,to dobrego wcale :P. Jedynym plusem jest wygląd opakowania,ktory można sobie kolorystycznie dopasować do koloru kafelek w łazience,albo fug... albo chociaż ręcznika ;). Moja sobota była pracowita,ale wieczór jakiś leniwy,chandrowaty i dobijam się smętną muzą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można sobie dopasować tylko trzeba uważać na kafelki jednak, bo szkło..

      Usuń
  4. siedzę i zastanawiam się nad kolejnym zamówieniem z YR :) kusi mnie ich płyn nawilżający micelarny.. ehhhh nie wiem nie wiem..
    Stri kochana czy wiesz może jak glinkowa maseczka arganowa z YR zachowa się na jasnych blond włosach? chciałabym spróbować pomiziać nią moje włosy, ale boję się, że je przyciemi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Mama jak jeszcze miała jaśniejsze włosy (ale już farbowane) użyła kilkakrotnie tego produktu na włosy i nie zauważyłam żadnej zmiany, ale obiecać nic nie mogę. U mnie stosowanie produktu w ten sposób nie miałoby sensu, bo potrzebowałabym dużo maski, ale na twarzy uwielbiam.
      Nie pomogłam za bardzo. Hmm.
      Dzień dobry :*

      Usuń
    2. dzięki :* pomogłaś :)
      może spróbuję na jakimś pasemku podspodowych włosów i zobacze co i jak
      dzień dobry :)

      Usuń
  5. zabieram się za jego testowanie i kurna trochę boję :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tej starej wersji? kurde, no to oby się sprawdził..

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...