sobota, 9 listopada 2013

błyszczyk do ust catrice cruise couture | 060 coralista

Błyszczyk Catrice 060 Coralista kupiłam podczas polowania na jedną z marynistycznych edycji limitowanych ubiegłego lata. Cruise Couture zachęciło mnie lajnerem, którego nie używam, bo nie umiem (bez sensu), lakierem 05 Nautica i błyszczykiem właśnie.


Standardowe opakowanie błyszczyków z serii LIP APPEAL sprawdza się doskonale. Nic nie wycieka, przecieka, nie brudzi torebki. Aplikator typu gąbeczka dobrze dozuje produkt.
Konsystencja jest lekka, nieco lepka, ale bez przesady. Jednak na tyle się klei, że trzyma się ust.


Kolor jest delikatny, na moich ustach zdecydowanie różowy. Nie pasował mi "kolorystycznie", więc poszedł w świat i bardzo się cieszę, że komuś się przydaje :)
Mnie posłużył przez kilka tygodni i przez większość czasu leżał nieużywany. Wolę kryjące pomadki niż delikatne błyszczyki i to nie tylko dlatego, że mam raczej ciemne włosy.


Na ustach wygląda świetnie, na swatchu nie aż tak bardzo szałowo, bo po prostu kolor jest jasny.


W tym sezonie postawiłam na inne produkty do ust Catrice, ale o tym wkrótce.

Pozdrawiam Was serdecznie, mam nadzieję, że sobotni wieczór mija fantastycznie :)
Buziaki, ahoj!
Stri

11 komentarzy:

  1. Błyszczydła to nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też nie aż tak bardzo :)

      Usuń
    2. Ani moja, ale czasem użyję ;-)

      Usuń
    3. Jak się znudzą matowe usta ;)

      Usuń
    4. Mi matowe usta nie znudzą się chyba nigdy ;)

      Usuń
  2. u mnie chyba by się nie sprawdził ten kolorek, sama nie wiem. ale na Twóich ustach wygląda ładniutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniusi, cukiereczek, taki mój

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda, mlecznie, cukierkowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor cudny :)
    lubię takie delikatuśne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...