piątek, 22 listopada 2013

krem do rąk czekolada i pistacja kuszący zapachem orzechów w gorącej czekoladzie | świąteczne edycje limitowane yves rocher


Ostatni produkt, który dostałam do testów to pistacjowy krem do rąk z nutką czekolady.
75 ml orzechowego kremu zatopionego w czekoladzie. Nie pachnie jak Nutella, troszkę bardziej jak migdały albo właśnie pistacje. Mnie bardzo się podoba, ale jeśli mam oceniać działanie kremu do rąk na moją suchą skórę.to jest raczej średnie. To jest taki krem, który szybko się wchłania i nadaje się do użycia tu i teraz.

Bardzo podoba mi się opakowanie, jest brązowe i matowe. Zatyczka nie rozczarowuje.
Zapach jest świetny, tak jak wspomniałam - Nutella nie, ale np awokado. Ma taki świeży zapach, ale taki świeży jak orzechy albo awokado właśnie. Coś świeżego z nutką kakaowej dekadencji.. ale bez przesady ;)

Wydajność kremów do rąk zawsze jest wysoka kiedy systematyczność jest niska ;) Tutaj z systematycznością nie ma problemu, bo po pierwsze przyjemnie się używa, a po drugie nie nawilża na wiele godzin.

Jeśli szukacie kremu do rąk, bo macie popsutą skórę sięgnijcie po coś hardcore'owego. Jeśli szukacie przyjemnego pachnącego i lekkiego - ten produkt jest dla Was.

Udanego weekendu! Mój będzie pracowity, ale w przyszłym tygodniu będę miała dzień lub dwa "na komputer" ;)

Buziaki, ahoj!
Stri

15 komentarzy:

  1. już czuje zapach :) Użyła bym go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nabieram ochoty na orzechy jak go wącham.. Mmmniam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W salonie firmowym jest dużo więcej smakowitych zapachów :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. jeszcze nie. czeka, aż skóra na dłoniach mi się zmasakruje od zimna i grzejników :)

      Usuń
  4. zapach marzenie *.*
    gdybym tylko była systematyczna w używaniu kremów do rąk.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem systematyczna dopiero wtedy gdy mam rany na skórze, cóż.. ;p

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...