środa, 13 listopada 2013

lakiery piaskowe wibo | matowy wow sand effect i drobinkowe wow glamour sand


Sietku, ten post jest dla Ciebie.

Nikogo nie zdziwi, że kupiłam piaski. Weźcie je pod uwagę podczas -40% w Rossmannie na kolorówkę.
Ja je zeswatchuję kiedyś wkrótce. Trzy drobinkowe, jeden mat.

Wibo wow sand effect 4
Wibo wow glamour sand 1, 2 i 4.

Taka sytuacja.
Dobry wieczór.
Zimno strasznie, może powinnam poćwiczyć zamiast marudzić, że herbata jest niewystarczająco rozgrzewająca. Kto wie, kto wie.. Czuję się choro, ale może po prostu jestem taka zasiedziała zastygnięta. Hmn.. Wszyscy ćwiczą, wszyscy paleo i endomondo. Też sobie kupiłam endomondo, ale od tamtego czasu nie udało mi się odbyć żadnego treningu. Fail. Oh well. Cóż. Okay, no dobra. Spróbować mogę, może sobie potańczę do Ellie.

Co robicie w tej piękny środowy wieczór?
Stri

9 komentarzy:

  1. 4 podoba mi się najbardziej z całej kolekcji. Zastanawiam się cały czas nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stri, cóż za zaszczyt mnie spotkał! :* wszystkie piaski śliczne.. chcę każdy! Rossmanie napadnę Cię przy -40 i zgarnę kilka kolorków, och piaski piaseczki ♥ zaraziłaś mnie miłością do nich! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. mój wieczór z herbatką i laptopem :) i drugą połówką ;) relaks po wczorajszych zmaganiach z łaciną :) jutro na 10 na uczelnię, więc rano można spać :D miłego wieczoru Kochana :*

      Usuń
    2. Och jak fajnie :) piaski górą! Buziaki ahoj!

      Usuń
  3. Ja się uczę i marznę i ogarniam 100 rzeczy na raz i 333404 razy dziennie na zmianę rzucam pracę i stwierdzam że mam twardą dupę i dam radę i nie ze mno te numery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie z Tobo Bąbelku. A ja muszę się spotkać z dentysto..

      Usuń
    2. O nie, ja się nie dam. Jeszcze 7 godzin do kolosa, zdążę się nauczyć. Zdążęzdążęzdążę.

      Wolałabym chyba dentystę. Przeżyję kolokwium, przeżyję pracę i mam dwa dni wolnego i jadę do domu i chyba się napiję wtedy.

      Usuń
  4. Mam 3 (2 brokatowe i 1 matowy) - lubimy się ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...