poniedziałek, 11 listopada 2013

mail monday #5 | -30% floslek haul

Jakiś czas temu (drugiego września) wydarzyła się promocja na produkty flosleku. 30 procent off to nie jakaś ogromna okazja, ale jednak się skusiłam ;) Oczywiście zamówienie przyszło do mnie już 2 miesiące temu, ale dzisiaj postanowiłam Wam je pokazać.


Szampony miałam na swojej włosowej wishliście od jakiegoś czasu, wybrałam ELESTABion S i ELESTABion R. Pierwszy "niebieski" wyciągnęłam i używam teraz, może niedługo Wam coś opowiem o jego działaniu. Płyn zmiękczający naskórek, odciski i zrogowacenia dostałam kiedyś od Hexx i od tamtej pory go uwielbiam. Wzięłam dwa :) Paradoks polega na tym, że jesienią i zimą stopy nie potrzebują aż takiego wspomagania, bo się najzwyczajniej w świecie nie przesuszają.


Niedługo nastąpi czas przemokniętych butów i zamarzania na przystankach w oczekiwaniu na transport, który nigdy nie nadjedzie ;) Sól cynamonową polecałyście mi od dawna, ale nie mogłam jej znaleźć w żadnym Rossmannie (były tylko opakowania imbirowej). Udało się zgarnąć ją w dosyć atrakcyjnej cenie.


Na koniec maseczka wzmacniająca naczynka, tych nigdy za wiele.

Podsumowanie i ceny wyglądają następująco:

Lp. Produkt Ilość Cena
1. ELESTABion S - Szampon dermatologiczny - łupież suchy i pstry (150 ml)
ELESTABion szampony dermatologiczne
1.00 szt. 13,30 zł
2. Płyn zmiękczający naskórek, odciski, zrogowacenia (50 ml)
Dr STOPA terapia dla stóp
2.00 szt. 14,70 zł
3. Sól cynamonowa rozgrzewająca (500 g)
Dr STOPA terapia dla stóp
1.00 szt. 10,75 zł
4. ELESTABion R - Szampon regeneracyjny - włosy suche i zniszczone (150 ml)
ELESTABion szampony dermatologiczne
1.00 szt. 13,30 zł
5. Krem maseczka (2 x 5 ml)
NACZYNKA seria do skóry z problemami naczyniowymi
1.00 szt. 2,14 zł


SUMA:
PRZESYŁKA:
RAZEM:
54,19 zł
15,50 zł
69,69

70 zł, no okay. Da się przeżyć ;) Bardzo serdecznie zachęcam Flos Lek do zrobienia jakiejś akcji -40% albo -50% w przyszłym roku, chętnie się skuszę na coś więcej :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego dnia. W Często świeci słońce i nawet nie jest tak zimno..
 Buziaki ahoj!

Stri

19 komentarzy:

  1. Z bardzo nie wieloma produktami z flos leku miałam kontakt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie też.. nawet teraz. Może z 8 produktów..

      Usuń
  2. we Wrocławiu dziś rano świeciło słońce, teraz chmury i zminoooooooooo :( co do Twojego zamówienia to ciekawe produkty wybrałaś, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym tą sól rozgrzewającą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie 70, tylko 69,69! W Warszawie ciemno i złowrogo, tęcza płonęła, samochodom wybijają szyby, kostka chodnikowa lata. Dzień jak co dzień!
    Przypomniałaś mi tekst mojej przyjaciółki, byłyśmy w pierwszej klasie gimnazjum (młodzież już wtedy szybko dojrzewała), kiedy J. odkleiła od zeszytu cenę 1,69 i stwierdziła że przyklei ją sobie na czoło, żeby wszyscy widzieli jakie wartości reprezentuje.
    Zimno mi, chcę czekolady i chipsów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale za przesyłkę to trochę zdarli :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa szamponów, jakoś nigdy nie zwracałam na nie uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopiero zwróciłam na nie uwagę w mojej łazience :)

      Usuń
  7. Obłędna kwota Ci wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieje, ze bedziesz zadowolona z soli. moim zdaniem jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...