wtorek, 5 listopada 2013

nowy krem na naczynka z różową nakrętką


Hello hello,

Przedstawiam Wam nowość w mojej kosmetyczce, za pomocą której mam nadzieję zniwelować zaczerwienienia na policzkach. Oczekuję od tego kremu tylko tego - żeby łagodził, koił i robił redness relief. 50 ml zamknięte w szklanym słoiczku, który stanowi swego rodzaju zagrożenie dla kafelków, trapezoidalnym i różowonakrętkowym zarazem. So cute.

Jestem ciekawa, pierwsze testy na plus, ale naczynkom potrzeba czasu. Konsystencja jest szałowa, taka miękka i kremowo-silikonowa jakby. Niezupełnie, ale coś tędy.

Jak mija wtorek? Nie jest łatwo? Damy radę. Ja mam katar, muszę zakładać czapkę, a najlepiej kupić sobie jakąś fajną ;) Nic mi do płaszcza nie pasuje.

Miłego popołudnia! Pijcie ciepłe napoje i noście skarpetki. I bieliznę. To pomaga.
Buziaki ahoj,
Stri

13 komentarzy:

  1. To jest jakaś nowość, czy zastąpili ten poprzedni przeciw zaczerwienieniom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam Ci wiadomość, daj znać :)

      Usuń
    2. Nie, to nie jest nowość, ale moja Mamą twierdzi, że używała kremu w takim samym Słoiczku na zimno/trudne warunki atmosferyczne. Używała tez tego na zaczerwienienia /naczynka i zastanawiam się czy w tej serii był jeszcze jakiś inny. Muszę to sprawdzić.

      Usuń
  2. A mi jakoś strasznie zimno dzisiaj jest i w ogóle nie mam siły na nic :/
    Powodzenia w testowaniu, niech Twoje naczynka go polubią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj zasnęłam o 21. Moja skóra wydaje się go lubić, ale zaczerwienienie jak było tak jest. Stosuje również na dekolt. Tam mam raczej problemy z AZS i pokrzywką, ale też przyjemnie koi.

      Usuń
  3. mam nadzieję, że się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdził się bardzo dobrze, niedługo post!

      Usuń
  4. ja za to nie mogę żadnej kurtki dopiąć :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O, tak, ciepłe gacie to podstawa :)
    A czapkę najlepiej wydziergać samemu. Wtedy jest gwarancja, że przypasuje idealnie! :p

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ktoś z Was zamykał naczynka w warszawskiej klinice Beautymed??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...