środa, 6 listopada 2013

opi haul, czyli piaskownicy ciąg dalszy


Dzień dobry,

Tak sobie pomyślałam, że może robię się nudna z tymi swoimi piaskami. Ja wiem, że Wy wiecie, że mam obsesję. Wiem też, że mało prawdopodobne jest, żebym niektóre z Was przekonała do wypróbowania piasków, bo znacie swoje upodobania i nie każda lubi piaski. Niemniej jednak przybywam dziś do Was z małymi zakupami z TkMaxxa, w którym to przeważnie zaopatruję się w moje małe cuda z piaskowych kolekcji OPI.

W skład zestawu The TXTure Effect wchodzą 2 produkty - OPI Natural Nail Base Coat i limitowany odcień piasku My Current Crush. W tej chwili mam na paznokciach OPI Alcatraz...Rocks, ale na pewno niebawem wypadnie kolej na MCC. Jestem podekscytowana ;P

Koszt imprezy to 59 zł, co uważam za bardzo sensowną cenę.

Miłego dnia, do następnego!
Stri

25 komentarzy:

  1. jaki fiolet *.*
    I'm in love ^^
    dzisiaj w Marshalls miałam w rękach miniaturki OPI z kolekcji Minnie (pamiętam, że je u Ciebie widziałam)
    cena była 'powalająca' $5.99
    popatrzyłam, pomacałam, odłożyłam na półkę i pomyślałam, ze jak będę szła do kasy to wrócę i wezmę..
    tja... jak wróciłam juz nic nie było (dwa komplety zniknęły w mniej niz 10 minut)
    taka sytuacja..
    ale chyba nawet nie żałuję.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zostawiłam w TkMaxxie świecznik typu kamieniczka taki, że świeci przez okna małej budowli/figurki. Nie wzięłam jej od razu

      Usuń
  2. pięknie wygląda ten fiolet, ale mi się marzy Alcatraz...Rocks <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go właśnie na paznokciach, bardzo udany odcień :)

      Usuń
  3. o nie, sprawdziłabym swojego TkMaxxa ale nie mam wolnych 60 dyszek, buu:(
    miłego dnia, piaskowa kobieto:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się już obawiam tych swoich małych wypraw do TkMaxxa. Zawsze coś fajnego znajdę i jak nie kupię od razu to później juz nie ma i mi smutno.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jest takim odcieniem pomiędzy latem a zimą trochę. Zależy od światła. Nie mogłam go odpuścić, cóż mogę powiedzieć ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Trochę coś innego. I ma drobinki o małej gęstości zaludnienia, ale zawsze.

      Usuń
  6. Prezentuje się magicznie, zobaczymy co zdziała na pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest mniej magiczny niż Alcatraz Rocks, ale i tak daje radę :)

      Usuń
  7. Mhmm, też ostatnio oglądałam, ale jakoś nie wzięłam :P Ostatecznie za efektem piasku jakoś szczególnie nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój problem polega na tym, że ja przepadam.. ;p

      Usuń
  8. Stri, czy nie jest Ci przykro i szkoda wydać taką sumę na lakiery? ja marzę o lakierach z wyższej półki, ale zawsze mi szkoda :( uważasz, że te lakiery są wart swoejej ceny i o niebo lepsze od tańszych, zwykłych, drogeryjnych marek? co takiego mają w sobie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym obszernie odpowiedzieć na to pytanie, samej sobie również. do tego potrzebuję klawiatury komputera, bo telefon i ruch w pracy nie sprzyjają. Mam coś do powiedzenia na ten temat, ale to długa historia w ogóle. Zaczyna się tak, że kiedyś nie lubiłam lakierów OPI i wydały mi się po pierwszym spotkaniu przereklamowane.

      Usuń
  9. ja również zaopatrzyłam się w kilka zestawów OPI z TKmaxa :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam do piasków nic nie mam :) piękny ten fiolecik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lepiej go pokaż, a nie zaostrzasz tylko apetyt :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego duetu zdecydowanie bardziej mnie kusi baza, ale prezentacji fioleciku też jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, zgarnęłaś mi ten zestaw ;) A zastanawiałam się, czy po niego nie wrócić. ;) Ale to było do przewidzenia, że ktoś go capnie. Niech Ci się dobrze sprawuje :D Ja dorwałam Essie Lilacism za 16,99 też w tkmaxx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty dzisiaj byłam widziałam sama jeszcze 3 zestawy! :)

      Usuń
  14. daj znać jak się baza sprawuje;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...