środa, 13 listopada 2013

pollena ostrzeszów biały jeleń żel pod prysznic hipoalergiczny premium z kryształem górskim i oligominerałami dla skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii


Cześć Dziewczyny,

Dzisiaj znowu mokry kosmetyk "kąpielowy", tym razem żel pod prysznic hipoalergiczny premium Biały Jeleń ze stajni Polleny Ostrzeszów*. Biały Jeleń kojarzył mi się przez długi czas tylko z białym (szarym?) mydłem. Później marka zaczęła się chyba rozwijać, bo od jakiegoś czasu na blogach widać te kosmetyki coraz bardziej. Przeważnie są oceniane jako "normalne" i również ta recenzja nie będzie pełna nadzwyczajnych zachwytów.


To jest zwykły żel pod prysznic. Kryształy górskie i oligominerały aka complex dermo-orzeźwiający to nic innego jak po prostu produkt do mycia. Do skóry wrażliwej, może i tak, ale w takim razie czemu jest perfumowany? Nie zrobił mi krzywdy, ale moja skóra była przez ostatnie tygodnie w dobrym stanie, więc chyba to też miało wpływ na ten fakt.

Opakowanie plastikowe bezpieczne dla kafelków, z nieco męskim zatrzaskiem. Używam bardzo różnych rzeczy i kosmetyków rozmaitych marek i po tym jak postawiłam butelkę Białego Jelenia na wannie pomyślałam sobie, że pięknem nie grzeszy. Skojarzyła mi się z kosmetykami dla mężczyzn.. Nie szata graficzna świadczy o tym co jest w środku (tzn niekoniecznie), więc przejdźmy dalej. Zapach charakterystyczny dla produktów BJ jak sądzę. Proszkowo-mydlany, ale nie przeszkadzał mi jakoś bardzo. Again - trochę dla mężczyzn. Wydajność oceniam na bardzo dobrą, znowu nic odkrywczego Wam w tej kwestii nie powiem. Kosmetyku używam odkąd go dostałam, jeszcze mi zostało trochę. Pieni się dobrze, dobrze się spłukuje i pozostawia skórę czystą.

Jego cena to kilka złotych. Uważam, że warto zapoznać się z marką. Mydła w kostce i płynie używane były w moim domu rodzinnym od lat i jestem do nich przekonana w 100%. Ciekawią mnie szampony, słyszałam bardzo dobre opinie na temat płynu/emulsji do higieny intymnej. Proszku do prania nawet kiedyś używałam.. Ten żel mnie nie zachwycił, ale to dobry produkt. Po prostu żel. Tylko tyle, aż tyle. Butelka ma kiepski dizajn w porównaniu do innych produktów z linii pielęgnacyjnej, ale może to zamierzone działanie. Nie wiem.

Ja nie kupię, ale na pewno do Białego Jelenia wrócę, bo jest kultowy i ma coś w sobie i jest krajowy.

Pozdrawiam Was serdecznie życząc udanej środy.
Buziaki!

Stri

12 komentarzy:

  1. Żelu pod prysznic nie miałam, ale używam kilku produktów z Białego Jelenia, m.in. żel do higieny intymnej, żel do twarzy, szare mydło do mycia pędzli i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł gigant ;)
    Mój Chłopak kiedyś używał szamponu i dostał od niego dużego łupieżu, więc ja na razie markę omijam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki tytuł, no cóż ja mogę poradzić ;)
      W takim razie unikajcie, bez sensu ryzykować jak tyle jest rozmaitych produktów

      Usuń
  3. Szkoda, że tę markę widzę częściej na blogach niż drogeryjnych półkach XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam płyn pod prysznic z kozim mlekiem z Bialego Jelenia. Lubie zapach i to ze nie uczula. Dziś kupiłam kolejne butelki i to bedzie już z 10te :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhmmm! No widzisz.. Z kozim mlekiem.. Okay. W ogóle fajnie, że przyszłaś. Dzień dobry :) miłego dnia!

      Usuń
  5. już się kiedyś wypowiadałam u siebie o tym, jak bardzo podoba mi się grafika Białego Jelenia, w poście o tytule "Przegląd brzydactw, które zepsują wygląd każdej łazienki" ;) i też mam wrażenie, że więcej Jelonka na blogach, niż w sklepach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ror, no właśnie. Taka sytuacja.
      Tak, dużo z nas to zauważa. Tzn wiadomo - jeleń jest w domach polskich od lat i zresztą słusznie, ale teraz poszedł w jakimś kierunku i faktycznie głośno o nich, ale mam wrażenie, że trochę trudno będzie im się jeszcze bardziej przebić albo jakoś wybić na taką orbitę zwyczajnych kosmetyków, które jednak są cool albo kultowe..

      Usuń
  6. Hmm, ja jednak lubię kiedy mi coś ładnie pachnie przy kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt urodą nie grzeszy:) Ale można użyć z braku laku....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...