sobota, 7 grudnia 2013

balsam do ciała o zapachu budyniu czekoladowego | balea young bodylotion sweet wonderland


Dzień dobry, dzisiaj znowu o balsamie, ale tym razem o zapachu budyniu czekoladowego :)

Kupiłam go w pobliskim sklepie niemieckim, których w Często jest kilka i są nawet dość przyjemnie zaopatrzone. Co prawda nie w P2 i inną kolorówkę, ale pielęgnacja Balea i Essence kremy zimowe są. Chwilowo nie ma, bo chyba będą dopiero po świętach, ale generalnie są. Sweet Wonderland jeszcze się nie skończył (butla ma 400 m), ale pomyślałam sobie, że jest idealna pora roku na takie budyniowe zapachy i jeśli się natkniecie to warto kupić.

Cena. Zapłaciłam za niego 11 zł, co jest dopuszczalną ceną. Podejrzewam, że w DM ten produkt kosztuje 3 razy mniej, ale OK. Pojechali, kupili, przywieźli, jest na miejscu. Kupuję. Bombowo ;)
Opakowanie ma charakterystyczną dla tych wydłużonych 400 ml opakowań szyjkę, dobry zatrzask i zawiasy. Nie widzę tutaj możliwości pojawienia się problemów podczas wydobycia. Wszystko gra, nie trzeba się martwić. Plastik jest solidny, ale balsam wydobywa się sam.
Zapach przypomina mi budyń czekoladowy, konsystencja w zasadzie też, może troszkę bardziej kremowy budyń, ale nie jest to takie typowe mleczko ani typowy krem. Zapach utrzymuje się przez jakiś czas na skórze, po pewnym czasie się ulatnia. Trudno powiedzieć czy przesiąkają nim ubrania, może ja się przyzwyczaiłam i go nie czuję, ale on jest? :)
Wchłanialność jest dość dobra. Mimo, że produkt nie ma cienkiej konsystencji, wchłania się szybko i możemy po kilku minutach od rozpoczęcia aplikacji już zacząć się ubierać.
O wydajności nie mogę się wypowiedzieć w pełni, bo nie używałam/używam codziennie, ale 400 ml spokojnie wystarczy na kilka/naście tygodni takiego stosowania.
Najważniejsze na koniec - działanie. Balsam nawilża skórę w pewnym stopniu (pamiętajmy o piciu wody i zakręcaniu kaloryferów), na pewno zmiękcza i wygładza. Nic nadzwyczajnego, ale cieszy oko, no i mam satysfakcję, że dorwałam coś z deemu.

Co z zagranicznej drogerii gości w Waszych kosmetyczkach? ;) Coś na pewno ;P

Buziaki, ahoj!
Stri

Ps. Jest dużo emocji, bo właśnie jadę na spotkanie z Dziewczynami do Sosnowca. Spodziewam się, że pogadamy, zjemy kapkejka i napijemy się kawy. Wieczorem wracam, moja Mama robi pizzę, będzie się działo! :)

13 komentarzy:

  1. Budyniowe zapachy sa fajne - uwielbiam :) Pamiętam jedna taka dziewczynę z mojego liceum, która miała perfumy pachnące budyniem waniliowym. Wizualnie jej nie kojarzyłam, ale po zapachu poznawałam ją zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, z zapachami tak jest. Uważam, że to jest bardzo fajne jak ludzie używają jednego zapachu codziennie zawsze i wtedy to jest taki signature scent. Zapach charakterystyczny? Jak to się tłumaczy? Hmn.

      Usuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie miałam nic z DM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tanie i dobre kosmetyki, więc się rozglądam po asortymencie i jestem otwarta na możliwości :)

      Usuń
  3. Uwilbial takie zapachy o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. ma mam parę rzeczy do kąpieli, i w zapasie trochę pyszności :D na ten raczej bym się w zimę nie skusiła, potrzebne mi mocne nawilżanie.
    dzień dobry, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Balea za te słodkości jakie nam serwuje w tych cudaczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Budyń czekoladowy to ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. smacznego kapkejka! i udanego spotkania w ogóle :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli pachnie jak budyń czekoladowy to muszę go mieć ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na coś czekoladowego pod prysznic, a wszędzie widzę takie kuszące kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam żel pod prysznic z tej serii.
    Zapach był doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dopiero jakiś miesiąc temu przypuściłam atak na dm. jestem pod mega wrażeniem jakości tych kosmetyków! wow i jeszcze raz wow!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...