czwartek, 12 grudnia 2013

totalny brak czasu

wziął się stąd, że pracuję po 12 godzin codziennie i miałam mieć wolne jutro i poniedziałek albo środę, ale nie będzie wolnego przez kolejny tydzień, a taki jeden dzień to kropla w morzu potrzeb. Niczego się nie da zrobić tak naprawdę, Kot chodzi zaniedbany, ja chodzę niezbyt ogarnięta (chociaż pracuję nad tym i np zdążyłam kupić prezenty na mikołaja i częściowo na święta, no i swój urodzinowy ;P jeszcze 10 dni!). Tak sobie myślę, że czasu na dzieci bym nie znalazła, a kwestia pracowania po 12 godzin jest otwarta gdyby zwiększyć zarobki. W minioną sobotę udało mi się dotrzeć do sosnowca na spotkanie blogerek śląskich, gdzie po raz kolejny zobaczyłam się z Kapryskiem, a po raz pierwszy miałam przyjemność spotkać się z Dziewczynami ze śląska. było super, chociaż krótko. Relacja kiedyś jak będę miała czas, żeby ogarnąć.

Produktowo zdradzę Wam, że króluje u mnie podkład Revlon ColorStay w kolorze 180 Sand Beige (jakoś tak), polubiłam puder Glazel, a także tusz Maybelline Rocket coś tam. Pielęgnacyjnie peelinguje się złotym Evelinem, a na twarz ostatnio nakładam nieśmiało testując świetny nawilżacz Sesdermy z linii Hidraderm. Kremy Yves Rocher nie dobiegły co prawda końca, ale w trudnych zimowych warunkach już się nie sprawdzają. O tym też chcę Wam opowiedzieć. Przez ostatnie kilkanaście dni nie udało mi się włączyć komputera na dłużej niż chwilę trzy razy albo może dwa. Jestem trochę chora, wspomagam się Modafenem. Nie mam kiedy słuchać muzyki ani czytać książek. Przestałam oglądać seriale. Jestem w takiej sytuacji, że nie wiadomo jak do tego podejść inaczej niż przeczekując nawał pracy. Zresztą niedługo mi się skończy i będzie bezrobocie. Wiedziałyście, że w galeriach handlowych 80% pracowników ma wyższe wykształcenie?

Dobry wieczór.
Trzymajmy za siebie kciuki,

Stri

20 komentarzy:

  1. Teraz zazwyczaj większość pracowników ma wyższe wykształcenie. Prawda jest taka, że rynek pracy zmusza ludzi do podejmowania zatrudnienia na stanowiskach dużo niższych od posiadanych kwalifikacji. Ci z nas, którym udaje się dostać pracę w zawodzie, ewentualnie nie w zawodzie, ale finansowo i czynnościowo satysfakcjonującą, mogą czuć się królami świata ;)
    Życzę Ci, abyś znalazła swoją wymarzoną pracę i mogła spełniać się we wszystkich polach zgodnie ze swoimi marzeniami :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymajmy, tak tak. Ja też mam mało czasu i oborze, tak bardzo chciałabym pospać. Zaliczyłam dzis kolokwium na 100%, z grafiki! A tak grafiki nienawidzę. Rysowałam gwinty i płaskowniki i wkręty stożkowe, fu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie będę mieć z nimi do czynienia na papierze, teraz tylko komputer. Ale mam jeszcze dwa zaległe rysunki, tylko nie myslę na razie o nich bo dostałam dodatkowe zlecenie na tłumaczenie wywiadów i spisanie ich najpierw i kurwa mać, chciałam to zrobić w poprzedni weekend bo planowałam mieć czas, ale CAŁY spędziłam w pracy. Cały weekend. Kurwa. To się zazwyczaj nie zdarza, a teraz musiało.

      Usuń
  3. nawał pracy jest zły, jej brak jeszcze gorszy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 101% racji. Ja niestety cierpię na jej brak więc Stri chętnie Ci oddam część mojego czasu ;)

      Usuń
    2. trochę byśmy się zamieniły ;D

      Usuń
  4. Darling nadal chora ? To już tydzień! Trzymaj się i odezwij jak będziesz miała więcej luzu (mam zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wyzdrowiałam chyba. Napiszę Ci maila, wyślesz mi :D

      Usuń
  5. trzymam za Ciebie kciuki i wysyłam słoneczko :*
    dzień dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce kiedyś świeciło na mnie we mnie. W zeszłym tygodniu chyba, jakoś tak ;P

      Usuń
  6. Pozostałe 20% to obsługa, która ma mniej wspólnego z obsługą bezpośrednią klientów. Panie sprzątaczki, panowie ochroniarze (choć też nieraz mają swojego mgra w kieszeni). Może Ciebie bezrobocie nie dopadnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ochroniarze najlepsi, oni mają mgr z tego jak nie być tam, gdzie są potrzebni. W moim miejscu pracy tylko jeden ochroniarz jest super zajebisty, reszta cóż..

      Usuń
  7. piąteczka. ja tak żyję od kilku miesięcy i zapowiada się, że czeka mnie przynajmniej 12 kolejnych w tym stylu. albo całe życie. trzymam kciuki i pozdrawiam, stri :* (jeju, ponad rok temu Cię widziałam po raz ostatni!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym ja miała możliwość pracować tak ciągle to bym się zreorganizowała, ale czeka mnie bezrobocie już zaraz za chwilę.
      Ponad rok, faktycznie!! Kurde, tyle się pozmieniało i w ogóle!

      Usuń
  8. duży buziak, zdrowiej szybko i przetrzymaj ten nawał pracy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...