środa, 12 lutego 2014

5 nowych produktów, które pojawią się w marcu

Dzień dobry :)
Nowości marcowe Rossmanna (i nie tylko).
Moją uwagę zwróciło 5 produktów, które już za 2 tygodnie zaczną pojawiać się na sklepowych półkach.



Celię bardzo lubię, miło wspominam tonik i mleczko do demakijażu.
Płyn micelarny może być dobry i tani. Chętnie wypróbuję jak zużyję moje 5 litrów zapasów.


I Garniera też! Micel jest już na półkach, więc nic tylko próbować ;) Dziewczyny już go testują, wygląda na to, że będzie dobrym drogeryjnym produktem.


Słyszałam o nim tylko tyle, że ciemnieje. Nie zaskoczyło mnie to jeśli mam być szczera, zobaczymy.


Widziałam zakręconą mega szczotkę tego tuszu i trochę się go obawiam, ale jestem ciekawa.


Last but not least, coś czego się nie mogę doczekać. Suchy szampon Dove, którego zamierzam używać w celu powiększenia objętości moich przyklapniętych włosów. Jak tylko wejdzie do sklepów to go zgarnę i wypróbuję. Jestem bardzo podekscytowana!

Czekacie na jakieś nadchodzące nowości?
Miłego dnia!

Stri


30 komentarzy:

  1. Na szczęście nic mnie nie kusi z tych nowości, no może micel z Garniera bym przygarnęła ale to też nie na siłę :) Na szczęście tusze z Rimmela już dawno przestały się u mnie sprawdzać dlatego nie będę nawet zaglądać na półkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 400 ml za 18 zł to niezła cena! Można spróbować.

      Usuń
  2. Tusz jest niestety średni, nie zachwycił mnie, ale to zależy od rzęs i umiejętności danej osoby, bo moja koleżanka potrafi nim wyczarować rzęsiska :-)
    Micel Garniera jest już na półkach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecież! dzięki za czujność. zapomniałam, że miał być w gazetce aktualnej!
      tak to jest z tuszami. ja teraz używam essence fioletowego i szczerze mówiąc to gdyby nie to, że mam dosyć długie rzęsy naturalnie to nie wiem czy cokolwiek bym z nim zdziałała.

      Usuń
  3. Suchy szampon pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam na yt dobre opinie o tym szamponie dove. Ja do tego zestawiania dodałabym jeszcze od siebie ;) tusz l'oreal miss manga, który zbiera same zachwyty na wizażu i za granicami, gdzie już jest dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Dove też "Wzięłam" z YT. Mam nadzieję, że już niedługo go kupię sasasasasa

      Usuń
  5. Tusz już sam u siebie, ale do Rimmela jestem chłodno nastawiona :D Szczoteczka mi się podoba, lecz czy tak samo będzie w trakcie? Nie wiem... W zasadzie znalazłam swojego św. Graala wśród tuszy, jeszcze tylko parę chwil bo nie chcę przechwalić :D
    Micel Garniera zaprosiłam na półkę i czeka, nie używałam bo muszę inne pokończyć.

    Zainteresował mnie micel Celii, o ile kolorówki nie cierpię z tej firmy, to niektóre rzeczy z pielęgnacji miło wspominam :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - Celia jest przyjemna i chętnie bym wypróbowała.
      Garniera dziś widziałam - 400 ml za 18 zł to dobra cena. Tusz Rimmela też widziałam. Chciałabym, żeby był szałowy, ale obawiam się, że nie będzie.

      Usuń
  6. Tusz już jest w moim Rossmannie. Micel Garnier kupiłam w Superpharm 3 tygodnie temu i już jestem w połowie. Myślę, że skuszę się na suchy szampon. Znam go z zagranicznych kanałów na YT i podobno jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 tygodnie zajęło Ci zużycie 200 ml. Mhm. No okay, do przyjęcia.
      Suchy szampon jest zachwalany na YT, to może być coś ciekawego.

      Usuń
  7. Właściwie też najbardziej czekam na suchy szampon. Słyszałam że jest dobry, się zobaczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prognozuję, że zniknie z półek bardzo szybko.

      Usuń
  8. Micel z Garniera ostatnio jest bardzo zachwalany ale ja osobiście nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawił mnie nowy podklad MNY, bo mam kilka podkladow od nich i mi pasują. Za to nowy tusz Rimmel dziś wyprobowałam po raz pierwszy i wrażenia pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Dzisiaj w Rossmannie dotknęłam testera odcienia IVORY i owszem, był ciemny, ale z drugiej strony się wtapia, więc myślę, że mogłabym go używać. wygląda na szybko schnący, jednocześnie jest kremowy i nawet kryje..

      Usuń
  10. Mam ten tusz :). Ja czekam na nowe nawilżające szminki Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och ależ no przecież! rimmel moisture coś tam, prawda? jestem ciekawa

      Usuń
  11. Micel i tusz do rzęs mnie interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Garniera miałam i faktycznie jest świetny.
    Na pewno skuszę się na suchy szampon,
    bo już od dłuższego czasu trąbią o nim na YT
    i zachwalają pod niebiosa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się go nie mogę doczekać. dzisiaj stałam przez 3 minuty przed półkami dove i zastanawiałam się dlaczego dlaczego dlaczego go jeszcze nie ma ;p

      Usuń
  13. Ten tusz jest dostępny już teraz.

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam u siebie już ten podkład maybelline na półkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...