sobota, 8 lutego 2014

aktualna gazetka promocyjna rossmann 10.02 - 19.02.2014 | isana z mocznikiem

W drodze na obiadowe zakupy do Biedronki, zajrzałam do skrzynki na listy i czekała na mnie niespodzianka! :D Gazetka z Rossmanna. Może dla Was to nic specjalnego, ale ja przez ostatnie 4 lata nie dostałam ani jednej. Wcześniej zresztą chyba też nie. W ogóle nie mieszkałam w zasięgu rossmannowych gazetek. Do dziś miejmy nadzieję.
Gazetka będzie aktualna od 10 lutego, czyli od poniedziałku. Możemy zacząć nowy tydzień zakupami ;) Wszystkie produkty promocyjne powinny wyświetlić się tutaj, zdaje się, że tam zaczynają się nowe okazje (te poniedziałkowe, chwilowo wyświetlają się jeszcze stare. W ogóle nie mogę zlokalizować "starego" miejsca z gazetką i tak się zastanawiam czy to ja nie jestem w stanie znaleźć czy Rossmann coś poprzestawiał). Okay, przejdźmy. Pierwsza strona radośnie informuje nas o promocji na produkty mocznikowe ISANA MED. Emulsja do ciała 5,5% mocznika 250 ml kosztuje 5 zł, mleczko do ciała 10% mocznika 250 ml kosztuje 6 zł (szałowo), a krem do rąk dostaniemy za piątkę (za 100 ml).

 photo isana_zps20c18975.jpg
krem jest niesamowity. wchłania się zostawiając miękką skórę, chociaż oczywiście przy popękanym naskórku i ranach nie ma tak łatwo. dla "normalnych" dłoni będzie doskonały. pachnie ładnie delikatnie, jest wydajny. polecam :)

Mamy jakąś turkusową serię GlissKur, która nie wiem czy się do czegokolwiek nadaje. Million Gloss, czyli nabłyszczmy swoje matowe włosy. Niech zgadnę.. silikonem. Oh well. Co mamy dalej? Puder Synergen za 6,50 zł. Pamiętajmy, że najjaśniejsza jest trójka. Right? Widzę, że Scholl ma elektroniczne pilniki do stóp za 150 zł. No nie wiem, bałabym się. Strona kolejna i kolejna to zapachy, które nigdy mnie nie interesują. Dalej kolorówka. Podkład Rimmel Match Perfection kosztuje 28 zł i nie wiem czy to się opłaca, ale najjaśniejszy kolor jest naprawdę jasny. Mamy podkłady i krem CC i tusze. Zawsze chciałam wypróbować Volume Million Lashes, ale Rimmellowej Extra Wow Lash nie polecam. O, a jak kupimy tusz z Maybelline, dostaniemy lakier Colorama. Odbierzmy z kasy #fuckyeah. Jakiś lakier Wibo jest taniej.

Pielęgnacja twarzy. Kremy, płyny micelarne. Ziaja Ulga (płyn micelarny) się niektórym podoba, mnie nie, ale kosztuje niecałe 8 zł. Tonik antybakteryjny Siarkowa Moc jest taniej, ale czy jest antybakteryjny to nie wiemy. Wiemy za to, że Alterra rumiankowa się generalnie podoba.Za 4 złote można wypróbować. Chusteczki do demakijażu z Alterry chyba mogą uczulić, ale może nie muszą. Mają aloes.
Szampony do włosów. Biosilk i nie biosilk. Pamiętajcie, że z nabłyszczaczami nie można przesadzać. Puder do włosów fioletowy got2b.. guma z Joanny. Pasty do zębów.. nic ciekawego ;)
Jeśli kupicie balsam do ciała Lirene, żel do mycia twarzy będzie gratis jupii. Biooil taniej, mleczka do ciała Ziaja za 8 zł, kremy do rąk np Kamill. Kup jeden, drugi 75 ml dostaniesz gratis. Isanowe pianki i żele do golenia są taniej i mini bikiniowe maszynki.. krótko mówiąc - można znaleźć coś dla siebie.

Link do Skarbu KLIK. Okay, update. Skarb ładował mi się długo, ale w końcu doszłam do tego, że promocje gazetkowe tam są.. ale tylko te do 9.02.. wychodzi na to, że teraz gazetka będzie też w Skarbie? Wait, what? Wszystko jest bardzo podejrzane. Muszę się dowiedzieć co i jak, więc jeśli ktoś się orientuje - dajcie znać!

Dodatkowo, robiąc zakupy w Rossmannie możemy teraz dostać bon rabatowy na 10% :) Zakupy premiowane rabatem oraz rejestrację paragonów możesz dokonywać tylko w terminie 07-14.02.2014 r. Jeśli chcesz wpisać numer oraz informacje z paragonu, musisz być zalogowany na rossnet.pl. Pamiętaj! eKupon wraz 10% jednorazowym rabatem na dowolne zakupy w drogeriach Rossmann* otrzymasz na swój adres e-mail do 20.02. Rabat możesz wykorzystać w terminie 20-27.02.2014. Szału ta akcja nie robi, ale dobrze, że w ogóle cokolwiek się dzieje.

Udanej soboty Wam życzę, buziaki!
Stri


17 komentarzy:

  1. ja wybieram sie kupic dezodorant meski w ktorym gratis jest recznik albo kosmetyczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ręcznik to nie wiem, ale kosmetyczek nigdy za wiele ;P

      Usuń
  2. Mam właśnie teraz tem krem z Isany i bardzo dobrze się u mnie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piąteczka! ja o nim długo czytałam i wiedziałam, że będzie fajny, ale jakoś dopiero teraz kupiłam ;P

      Usuń
  3. O tak krem Isana z mocznikiem jest amazing :) Uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ochotę na nic innego odkąd go używam.

      Usuń
  4. Ja od pewnego czasu nie widzę tych gazetek, albo widzę stare właśnie (i nie jest to kwestia cache'a w przeglądarce).
    A "Skarba" nie lubię. Te seksistowskie felietony i niektóre artykuły sprawiają, że jestem na "nie". (BTW. Nie mogą wziąć sensownych ludzi do robienia tej gazetki? Nawet na blogach znaleźliby takich bez problemu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zdecydowanie seksistowskie felietony to nie jest to, co lubimy czytać. Mnie w Skarbie się podobały takie artykuły reklamowe nowych produktów, ale chyba już to się nie dzieje.

      Usuń
  5. http://issuu.com/iulotka.pl/docs/rossmanndo190214?e=3073891/6642427

    tu można obejrzeć całą gazetkę. Promocje fajne, ale akurat nic nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, dzięki za informację! ja czekam na nowy suchy szampon Dove. nie mogę się go doczekać, będzie w marcu.

      Usuń
  6. Miałam ten krem i miło go wspominam, ale kremów do rąk jak na razie mam spory zapas.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie dostałam gazetki do domu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, to była moja pierwsza!

      Usuń
  8. O nie znowu promocje;) ja dla odmiany nie dostałam gazetki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami lepiej nie wiedzieć ;P
      wcale nie! ja lubię być przygotowana na to, co się czai w rossie

      Usuń
  9. Kochanieńka, zmienili numery w pudrze Synergen. Teraz najjaśniejszy jest czwórką. Jeszcze nie miałam, więc nie wiem, czy równie jasny co bywsza trójka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...