poniedziałek, 10 lutego 2014

mail monday #6 | hearts and brushes







N.NAIL 2.5mm Mix Heart Glitter [NNAIL-Mix-Heart-2-5mm]*

10 g serduszek to strasznie dużo! Nawet gdybyśmy zużywały 5 serduszek na każdy paznokieć to i tak ogromna ilość na całe życie ;) Kolorów jest kilka i pasują do różnych odcieni lakieru. Czerwony, różowy, turkusowy, jasnoróżowy, srebrny, złoty.. wszystkie się mienią. Opakowanie to plastikowy słoiczek z czarną nakrętką. Używanie jest bezproblemowe - wystarczy przykleić do lekko mokrego lakieru i zamalować topem :) Zmywanie nie stanowi problemu, powiedziałabym, że trochę za słabo się trzymały i ja za bardzo je zdrapywałam. Cena $7.2

 photo nnail_zps071029c8.jpg

N.NAIL 15 Pieces White Handle Nail Art Nail Art Brush [JR1130]*
link do produktu w sklepie KKCenterHk 

Długo zastanawiałam się go czego użyć tych 15 narzędzi. Pędzle są wielofunkcyjne, ja osobiście widzę je bardziej w makijażu, ale na pewno sprawdzą się "w paznokciach". Nie jestem ekspertem w dziedzinie zdobienia, od 10 lat właściwie tego nie robiłam i chyba nie zamierzam zacząć (ale może spróbuję zrobić chociaż kropki;).

Z jakich elementów składa się zestaw? Mamy 3 płaskie pędzelki do robienia np szerokiego frencha i żelu (bardzo profesjonalne nazewnictwo), ale równie dobrze do ust albo cienia na dolnej powiece. Sonda do robienia kropek albo nakładania ozdób jest porządne wykonana i wygląda na taką, która będzie mi długo służyć :) Nakładanie serduszek to była czysta przyjemność :) 2 płaskie ścięte pędzelki też wyobrażam sobie do ust. 4 punktowe pędzle, w tym jeden zagięty (którym dzisiaj robiłam kreski) są podobne, ale nie takie same. 2 wachlarzyki np do rozświetlacza albo brokatu pewnie też. I 3 przerażająco długie pędzelki, zapewne do linii/pasków.
Zestaw przylatuje do nas w plastikowym miękkim opakowaniu i z zabezpieczeniami na prawie każdy pędzek (wachlarzyki nie mają "rureczek"). Cena to $13.50

 Jeśli macie ochotę na te produkty, po prawej stronie bloga znajdziecie kod zniżkowy
10% zniżki na hasło STRILINGA

Kontakt z KKCenter Hk:

website: http://www.kkcenterhk.com
Blog: http://kkcenterhk.blogspot.com/
Tumblr: http://kkcenterhk.tumblr.com/
Facebook: KKCenterHK
Google+: 108172894204617826877
Youtube: wwwkkcenterhkcom
Twitter: @kkcenterhkcom
Weibo: kkcenterhk
Instagram: @kkcenterhkcom
Pinterest: kkcenterhk


Miłego zdobienia paznokci!
Buziaki,
Stri

19 komentarzy:

  1. Ja kiedyś kupiłam za 1zł na wiosce zestaw 20 serduszek z Donegal i nadal mam 3/4 opakowania. W związku z tym taka ilość, jak tu u Ciebie, jest nie-do-przerobienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba, że podzielisz się z całym osiedlem! ;P

      Usuń
  2. Wow, tyle serduszek! :) Wystarczy Ci na długie lata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mogę się podzielić ze wszystkimi ;)

      Usuń
  3. to kiedy mogę wpaść na pazurki ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. A tam świecidełka, właśnie doczytałam, że robisz codziennie przysiady !:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wszystko wygląda.

    Moje myśli od razu poszły w kierunku wykorzystania tego do rękodzieł rozmaitych ;-) Na paznokciach niewiele zdziałam, ale poza... ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Powiem Ci w tajemnicy, że mam jeden pomysł i chciałabym go zrealizować, ale nie wiem jak daleko się posunąć, żeby nie przesadzić ;P

      Usuń
  6. Jakie te serduszka są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale urocze serduszka ♥♣♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Na pewno można z nimi dużo zrobić :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...