poniedziałek, 3 lutego 2014

rewitalizujący koktajl do ciała z żurawiną i granatem | apis natural cosmetics

Podczas mojej nieobecności miałam okazję używać kilku balsamów do ciała. Zimą moja skóra przesusza się bardziej niż w pozostałe pory roku, trzeba walczyć. Zauważyłam, że najlepiej sprawdza się balsamowanie po każdym prysznicu - rano czymś lekkim, wieczorem czymś bogatszym (a w ciągu dnia jeśli się dało to Cetaphil, zwłaszcza na ręce). Apis Natural Cosmetics to kosmetyki z minerałami z Morza Martwego dostępne w sklepie internetowym.

Do mnie trafił w goodie bag i niestety nie miałam wpływu na zapach, który otrzymałam. Po pierwszym użyciu wiedziałam, że to nie moja bajka i nie używałabym go z przyjemnością, bo nie lubię takich owocowo-ciepłych aka mdłych zapachów. Ja go tak postrzegam, ale trafił do kogoś, komu zapach bardzo się spodobał i chciałabym dzisiaj przedstawić Wam krótko spostrzeżenia z jego używania :)

- konsystencja kremowa, lekka, ale nie chłodząco wchłaniająca się
- nawilża, ale nie tworzy warstwy, która zmywa się przy następnym prysznicu
- jest przyjemnie pachnący, ale zapach nie utrzymuje się długo na ciele (widzicie, zapachy to bardzo subiektywna sprawa)
- wydajność w normie, bez odchyleń od normy
- cena to 16 zł
- dostępność w sklepie internetowym, Rossmann w Łódzkiej Manufakturze i sieci Dbam o Zdrowie
- w składzie ekstrakt z żurawiny, granatu, kiwi, mango i masła shea

Myślę, że warto się zapoznać z asortymentem firmy mimo, że zapach tego koktajlu do ciała nie wywarł na mnie zbytniego wrażenia. Podoba mi się pomysł szamponów z minerałami z Morza Martwego, mineralny peeling do ciała z lawą wulkaniczną, termoaktywna maska do ciała z czarnym błotem i skoncentrowane serum na cellulit. Kiedyś rozważę zamówienie w sklepie internetowym. Kto wie, może jeszcze zdążę w tym roku? ;P

Udanego tygodnia Dziewczyny, więcej balsamów coming soon ;)

Stri


12 komentarzy:

  1. mam żel i zapach mi średnio też odpowiada ale ten mineralny peeling do ciała z lawą wulkaniczną to bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że są zwolenniczki takich zapachów, ale mnie się po prostu nie podoba i nie chcę tak pachnieć
      wszystko z lawą mnie interesuje, fascynująca rzecz taka lawa :)

      Usuń
  2. A ja go lubię również za ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa widzisz! dla każdego coś innego :)

      Usuń
  3. mnie też ciekawi ichnie serum na cellulit :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię owocki hmm ale mówisz że mdłe - to nie bardzo ;) Apis dobrze kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie mdłe, ale dla innych delikatno otulające. Ja po prostu nie gustuję w takich owocowo podejrzanych zapachach ;)

      Usuń
  5. Mialam szampon o takim samym zapachu jak Twój balsam i tez mi nie przypadku do gustu. A teraz rzecz najlepsza :) jestem u Ciebie pierwszy raz w życiu na blogu - a czego tak późno?!- iii mamy identyczne zakończenie tu pod okienkiem komentarza. He jaki przypadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleństwo! :) Zapraszam serdecznie, rozgość się :)

      Usuń
  6. Ja akurat żurawinkę lubię i mam nadzieję, że będę zadowolona ( z kremu, który mam ale jeszcze nie użyłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed uwielbieniem na pewno powstrzymywał mnie zapach ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...