piątek, 28 lutego 2014

simple things


7 komentarzy:

  1. Girls to serial w którym praktycznie każda postać niesamowicie mnie wkurwia, a i tak oglądam dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I know you know. Z jednej strony fajnie niby, że postacie nie są idealne, ale jedyną która nie działa mi na nerwy jest ta blondyna długowłosa. Łapię się na tym, że oglądając mam wrażenie że za chwilę ktoś tam komuś zrobi krzywdę jakaś dziwną, Adam tu prowadzi.

      Usuń
  2. Czytałam o tym serialu, chyba spojrzę co to jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...