niedziela, 9 lutego 2014

tv time with stri #5 seriale i dużo filmów





Ostatnie tygodnie zeszłego roku spędziłam w pracy, więc nie oglądałam seriali, filmów ani słońca. W połowie stycznia zaczęłam nadrabiać i czekało na mnie dużo odcinków The Vampire Diaries i The Originals. Szczerze mówiąc spin-off podoba mi się bardziej, ale najbardziej podoba mi się muzyka z obu produkcji.


W pewnym momencie dowiedziałam się o Nashville i dałam mu szansę. To był strzał w 10-tkę, serial jest przeuroczy :) Muzyka jest fajna, aktorzy nieznani. Polecam.


Nie polecam za bardzo Book Thief. Nie wiem o czym jest ten film. O Żydach, Niemcach, śmierci, książkach? Wzruszyła mnie historia miłosna, ale nie aż tak bardzo.


Później chyba był nowy superman, Man of Steel. Zgodnie z przewidywaniami poprawny. Na pewno nie tak ekscytujący jak..


..The Wolf of Wall Street. Leonardo jest dobry, mnie się podoba.


Pewnego filmowego wieczoru nastąpił August: Osage County. Hmn.. nie jest to arcydzieło, ale myślę, że warto.


Oprócz tych filmów, był też Riddick (już kultowy) z pieskiem.


I Thor The Dark World :) #LokiLove, ale to już ogłaszałam na twitterze.


Tudorowie uprzyjemniali mi jesień, bardzo spodobał mi się ten serial. Historia Anglii jest w ogóle niesamowita, więc ekranizacja (mniej lub bardziej związana z rzeczywistością) była OK.


Elizabeth i Elizabeth the Golden Age utrzymane w tym samym tonie obejrzałam już po raz któryś.



Monsters Inc to świetna bajka Pixara, serdecznie polecam. Kiciunio zasnął oglądając ze mną ;)

To byłoby na tyle. Jestem teraz na etapie "horrorów", a przynajmniej się staram (nie lubię strasznych filmów, boje się). Dzień dobry :) Udanej niedzieli :*
Buziaki, stri.



27 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    "Pamiętniki..." oglądam od dawna, a za "The Originals" mam w planach się zabrać :) Chętnie obejrzałabym też "Sierpień w hrabstwie Osage" :) Z kolei "Wilk z Wall Street" mnie nie do końca porwał. Widziałam go w zeszłą środę i po wyjściu z kina byłam mocno rozczarowana. Teraz, po paru dniach stwierdzam, że nie było tak źle, na mnie chyba JUŻ nie działa Leonardo... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie Leonardo być może działa, ale scenariusz mi się podobał i chyba bardziej stąd ogólna ocena. Śmiałam się strasznie :D
      Pamiętniki w pewnym momencie zrobiły się trochę nieznośne, a The Originals mają świeżą fabułę i jest przyjemnie.
      Sierpień w hrabstwie Osage był okay, chociaż przewidywalny to taki dosyć prawdziwy. No, powiedzmy.

      Usuń
  2. Pamiętniki bardzo lubię. Obejrzałam pierwszy odcinek the originals i jakoś mnie nie zainteresował (mimo mojej ogromnej sympatii do Klausa i Elijah). Ale widzę że chyba dalej się rozkręca, bo wiele osób chwali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy odcinek był troszkę naciągany chyba, ale rozkręcił się naprawdę fajnie. Spróbuj, daj mu szansę :)

      Usuń
  3. Uwielbiam pamiętniki wampirów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nawet sobie pomyślałam, że kiedyś obejrzę od nowa ;P

      Usuń
  4. Pamiętniki wampirów! A czy nowy sezon jest lepszy od ostatniego/dwóch ostatnich? Bo te, w porównaniu z początkiem, wydawały mi się jakieś takie z lekka nudnawe. No i przez to najnowszego nie obejrzałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy sezon jest właśnie taki trochę bleeee.. dzieją się różne rzeczy, ale są naprawdę nie tak powinny się dziać (moim zdaniem)

      Usuń
  5. Żadnego nie oglądałam, póki co ugrzęzłam na serialu The Pretty Little Liars. Zaczęłam oglądać The Following (kryminalny) a z filmów obejrzalam American Hustle i tak średnio mnie jakoś wciągnął, drugi to Old boy - polecam, do końca film trzyma w napięciu i niepewności pewnej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TPLL przestałam oglądać, bo zrobiło się dziwnie. The Following chyba obejrzałam jakiś odcinek, ale nie pamiętam dokładnie co tam się działo. American Hustle zamierzam, a Old Boy to klasyka totalna.

      Usuń
  6. Elżbietę i Cate Blanchett wielbię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi że mam zaległości z Thorem ;)
    Inna sprawa, ze z TVD też mam i "Oryginałami". Tylko kiedy zebrać na to wszystko czas? Ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrabiaj w wolnej chwili ;P Ja poświęciłam kilka nocy ;P

      Usuń
  8. TVD i The Originals mam ogarnięte na bieżąco. Za to dzisiaj siedziałam do 3:30 nad ranem oglądając Nashville :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i jak jak jak Ci się podoba?

      Usuń
    2. Przypadł mi do gustu tylko trochę za dużo romansowania w stylu 'każdy z każdym' tam wepchnęli ;)

      Usuń
  9. ja sie na August: Osage County wynudziłam się jak mops.... a uwielbiam Meryl Streep eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że było trochę nudno. Moja Mama, która przyszła do mnie "na film" w połowie stwierdziła, że znudziła ją cała historia i idzie do domu spać ;P

      Usuń
  10. Ojooj, pod względem filmowym to my byśmy się nie dogadały :P Pamiętniki? Srsly? Faaaaaaki z olejem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętniki to taka moja słabość do plastikowych wampirów :)

      Usuń
  11. Mi się też ostatnio bardziej Originals podoba, a co do Tudorów i filmów o Elżbiecie to uwielbiam te pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam przebrnąć przez Nashville, ale nie dałam rady. Nie ten klimat i akcja jak flaki z olejem :D
    Serialowe wampiry przejadły mi się, juz dawno porzuciłam odmóżdżanie się za ich pomocą. Nie jestem w stanie ;)
    The Book Thief zaliczylam w postaci książki, filmu na pewno nie tknę. Już sam plakat reklamowy burzy mój obraz w głowie. Także nie, nie i jeszcze raz nie.
    Tudorowie to moja wielka miłość, podobnie jak Złota Elżbieta :)

    Obecnie moją uwagę zaprząta Mr. Selfridge- serialowo i w sumie nic nowego poza tym.
    Kinowo czekam na premierę Jack Strong i jestem pod wrażeniem obsady, no i będzie pokaz w angielskich kinach. Jako, że występuje Dorociński, to muszę iść do kina :)

    A poza tym to zabijam czas w łóżku różnymi filmami i z chęcią wróciłam do The Mentalist :)

    Ogólnie do .... no, nie potrafię pisać na laptopie w łóżku wrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, pojawił się jeszcze w tle Once Upon a Time, lecz drugi sezon to jakieś nieporozumienie. Nudzi mnie.

      Usuń
  13. Nie wiem dlaczego ale nie mogę przebrnąć przez Tudorsów :( Pamiętników też już nie oglądam bo Ian śni mi się później po nocach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Ci się śni to czemu nie oglądasz? ;P Tudorów oglądałam w takim momencie, że chyba miałam dużo czasu ;)

      Usuń
  14. oglądam oba seriale :) TVD trochę się popsuły...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...