piątek, 21 marca 2014

aktualna gazetka promocyjna rossmann 20.03 - 30.03.2014 | nowości wibo edycja limitowana celebrity nails

Dzień dobry :)

Przeglądam sobie rossmannową gazetkę i pomyślałam, że podzielę się spostrzeżeniami. Promocje nie są duże w przypadku kilku produktów, ale same produkty są dosyć chodliwe. Może akurat macie ochotę nabyć :) Link do gazetki tutaj. KLIK. Co mamy w promocji?

- pielęgnację Neutrogena
- plastry Compeed bardzo różne rodzaje
- podkład rimmel stay matte 16 zł
- cienie Maybelline
- pomadki L’Oreal Paris Color Riche Caresse 36 zł
- pomadki Maybelline Color Whisper 23 zł
- cienie Maybelline Color Tattoo 24h 20 zł
- lakiery do paznokci Rimmel Salon Pro 15 zł
- płyn micelarny Celia de Luxe 7 zł (ja kupię:)
- Alterra, krem do twarzy 50ml 6 zł
- Toni&Guy, profesjonalny szampon do włosów 250 ml 20 zł (i odżywki też)
- Isana, olejek lub peeling pod prysznic 200 ml Isana, olejek lub peeling pod prysznic 200 ml 4 zł
- Alterra, żel pod prysznic 250 ml 5 zł
- Isana Med, żel pod prysznic 250 ml 3 zł
- Isana Med, lotion do mycia ciała 500 ml (zapas) 3 zł
- Alterra, olejek do ciała, brzoza i pomarańcza 100 ml 19 zł
- Isana, pianka do golenia 150 ml 3,5 zł
- Isana, żel do golenia 150 ml 7 zł
- Facelle Intim, płyn do higieny intymnej, Sensitive 300 ml 3,5 zł


W kwestii nowości Wibo - Celebrity Nails to nowa limitka dostępna już w Rossmannach. Jest tusz do rzęs, jakieś gadżeciki i przede wszystkim lakiery! 10 odcieni, 5 pomarańczowo-różowych i 5 zielono-miętowo-turkusowych. I top matujący :D

Lakiery kosztują 6,19 zł, top 7,19 zł, tusz do rzęs 10,99 zł.. Nie jest najgorzej. Zgarnęłam 3 rzeczy, jutro pokażę Wam je w akcji. Potrzebuję światła do zdjęć. Światło pomaga ;P

Miłego wieczoru! Zrobiłam sobie dzisiaj super ekstra fantastyczną sałatkę z awokado i rybą. Nadal przeżywam. Teraz piję lajfstajlową kawę waniliową z Biedronki. Wątpię, żebym kiedykolwiek kupiła ją sama, ale tyle się jej naoglądałam na instagramie, że nie mogłam odpuścić. To był dobry pomysł, bo mogę mieć waniliową kawę bez cukru. Nie lubię posłodzonej kawy. Lubię kawę z lodami i bitą śmietaną. Być może nawet z syropem, nigdy nie próbowałam. Nie oszukujmy się jednak, że codzienne picie kawy typu deser jest dobrym pomysłem. Waniliowe echo wydaje się być dobrym rozwiązaniem. Yay! Dzięki Dziewczyny, bez Was bym nie spróbowała.

As always - buziaki!
Stri

37 komentarzy:

  1. Moja koleżanka oszalała na punkcie tych lakierów. Jak tylko się pojawiły kupiła wszystkie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też trochę oszalałam, chcę więcej! ;P

      Usuń
  2. lajfstajlową kawę waniliową z Biedronki
    ujęłaś to doskonale, aż się uśmiechnęłam do monitora ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tą limitkę w sklepach i lakiery na blogach, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się nie spotkałam w sieci, ale skoro wszyscy mówią, że są to muszą być!

      Usuń
  4. ja trafiłam na nie pierwszego dnia, jakieś 2 tygodnie temu i przepadłam, tylko że trzymam pieniadze na targi kosmetyczne i nie mogłam wszystkich kupić, ale nic do stracenia! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa widzisz, ja nawet nie wiedziałam, że one są. które kosmetyczne targi?

      Usuń
  5. Widziałam tą limitkę u wielu bloggerek i sama nie wiem czy się skusić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jej nie widziałam u żadnej blogerki i w ogóle nie wiedziałam, że istnieje lol. na pierwszy rzut oka wyglądają fantastycznie, bardzo odświeżająco chociaż przecież takie kolory nikogo wiosną nie zaskakują.

      Usuń
  6. whisperki w promocji? hm,hm.hm.... [myśli, czy już się skusić, czy jeszcze poczekać]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie próbowałam, ale bardzo bardzo dużo dobrego można przeczytać i zobaczyć na swatchach :)

      Usuń
    2. mam fazę na pomadki. podoba mi się kilka whisperów...

      Usuń
    3. W Tesco były od 6 do 13 zł ostatnio!

      Usuń
    4. aaa widzisz :) ja ostatnio polubiłam jeden błyszczyk, jeden 'lip moisture balm' (coś bardziej niż błyszczyk) i jeden koloryzujący balm. może nie 'polubiłam', ale ostatnio lubię i używam. o.

      Usuń
    5. Jeżu, cooooooooooooooooooooo?!

      Usuń
    6. Nooooooooooooooooo. Kilka kosmetyków było -40% albo -60%, ale kredki do ust mnie nie interesowały, na resztę nie patrzyłam, a z CW moją uwagę przykuł mocny róż. Oglądałam, oglądałam i skończyło się na stwierdzeniu, że podobny już mam z Rimmela. #zdrowyrozsądek
      Pozostałe kolory objęte promocją (bo niektóre nie były, każdy miał inną cenę) to były jakieś karmele, wrzosy i jasne róże.

      Usuń
    7. ojaaaaa

      karmele wrzosy łeee jasne róże też łeee

      Usuń
  7. Bardzo potrzebuję żelu pod prysznic z mocznikiem, brązowozłotych cieni Color Tattoo i zestawu plastrów Compeed. Prawie tak bardzo, jak bardzo nie posiadam na to wszystko funduszy : D
    Nie smakuje mi ta kawa waniliowa, kompletnie! Znacznie lepsza jest orzechowa i to tylko w wypadku, gdy dosypie się jej odrobinkę do zielonego Jacobsa. I śpiesz się z piciem, tak szybko wietrzeje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle nie dojrzałam tam w tych pudełkach z kawą orzechowej wersji. Z piciem nie będzie problemu, bo to tylko 95 g :) Zielony Jacobs to mój ulubiony rozpuszczalny zastępnik kawy z ekspresu, którego nie posiadam. Oh well.
      Ja potrzebuję również tego, co Ty. Wiem co czujesz.

      Usuń
    2. Jestem w dokładnie takiej samej sytuacji. Chociaż znalazłam jeszcze lepszy zastępnik kawy z ekspresu. Jestem w posiadaniu młynka do kawy. Oraz kawy ziarnistej, choć teraz ta najlepsza już się skończyła, została tylko jedna, o zapachu zmokłego psa. I duża ilość zmielonej tej dobrej kawy, zalana gorącą, ale nie wrzącą wodą, odstawiona i przelana przez sitko do kubka z posłodzonym 1/3 łyżeczki brązowego cukru mlekiem jest smakowo porównywalna, a nawet lepsza od niektórych kaw z ekspresu, które było mi dane pić.
      : )

      Usuń
  8. skusiłam się na karmelową wersję i też uważam, że jest bardzo smakowita. Następnym razem wezmę waniliową :)
    Lecę oglądać gazetkę, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię aż tak bardzo karmelu, więc może niekoniecznie.. ale czekoladowa.. mmm. Co prawda zawsze można zrobić kawokao, ale to nie to samo jednak. Zobaczymy :)

      Usuń
    2. Na karmelową to i ja bym się skusiła! Ale to bez sensu, najpierw muszę wykończyć słoik kawy który kupiłam w październiku. Ciekawe, czy zużyłam chociaż 10% jej zawartości.

      Usuń
  9. W sumie tylko olejki z Alterry mnie kusza :D W takiej cenie warto zrobić zapasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętasz jak kosztowały 13 zł/17 zł?

      Usuń
    2. Pamiętam, pamiętam, ech...

      Usuń
  10. OMG 1
    teraz mam blisko do Rossmanna (w miarę)

    OMG 2
    nawet jak nic nie kupię chętnie zawiruję między półkami

    OMG 3!!!
    ta smakowa kawa z Biedronki jest niesłodzona??? to wiadomość tygodnia :D piję kawę tylko bez cukru, a byłam przekonana, że ta jest słodzona i nawet jej nie szukałam.. ale Twoja wiadomość zmieniła moje życie :D
    jutro wyruszam na poszukiwania lajfstalowej kawy :3

    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Go and have fun! :D
      Nie jest słodzona! I knoooooooooooooow :D Ja też bez cukru. Tak, tak. Ja jestem jeszcze ciekawa czekoladowej, ale karmelowa też jest trendy. Mnie akurat karmel nie rusza, ale może Ciebie trochę rusza?

      Powodzenia, daj znać jak spróbujesz :)

      Usuń
    2. mnie też karmel nie rusza.. ale czekolada już tak ;) i wanilia troszkę też :D

      Usuń
  11. Co to za kawa z Biedronki ?
    :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Douwe Egberts 95 g za 12 zł, wersja waniliowa. Dostępne chyba tylko w Biedronce. Mogę się mylić, nigdzie indziej nie szukałam.

      Usuń
  12. Zajebiście wyglądają na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem u mamy, gdzie mam Rossmanna pod nosem! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...