wtorek, 25 marca 2014

błyszczące usta od essence

Dobry wieczór,

Były pomadki, teraz czas na błyszczyki. Za bardzo błyszczykowa nie jestem, ale istnieje możliwość, że zostałam nawrócona na taką formułę właśnie przez tego jednego gościa. Nie mam dużych wymagań w kwestii błyszczyków. Chyba chodzi mi o to, żeby moje usta ładnie wyglądały, żeby konsystencja nie była za bardzo klejąca i żeby się od razu nie zjadał. Ten nudziak spełnia oba warunki :)

 photo P1260957_zps8b13313b.jpg

Opakowanie jest duże i być może nieporęczne (ze względu na swoją długość), chociaż mieści mi się zarówno w torbie jak i kieszeni kurtki. Wiem, bo noszę go wszędzie ze sobą odkąd go dostałam. Podoba mi się, bo daje lekko koralowo-różowy kolor. Trwałość jest niezła, bez jedzenia i picia wytrzymuje kilka godzin. Nie wysusza ust, po zniknięciu błyszczyka wargi są w dobrym stanie. Konsystencja. Nie jest zbyt klejący, ale jeśli wieje wiatr i mam rozpuszczone włosy to oczywiście, że mi się przyklejają do ust. Gąbeczkowy aplikator ułatwia posługiwanie się produktem. Mamy do wyboru 4 odcienie. Cena to 10 zł.


XXXL longlasting lipgloss mirror shine effect w odcieniu 01 baby doll's favourite*

Mam nadzieję, że Wasz wtorkowy wieczór mija spokojnie.
Mnie zaczęła boleć głowa, może się nieco odwodniłam..?

Buziaki ahoj!
Stri

12 komentarzy:

  1. miałam dwa błyszczyki z tej serii. były w porządku, oba zużyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor, muszę koniecznie na niego zerknąć jak będę w drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy coś z nowości zwróci Twoją uwagę, ja jeszcze nie miałam okazji zrobić obczajki ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny, lubię takie błyszczyki ;) Ja miałam kiedyś z Essence z serii nude i też mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładny :) Kolor przyjemny i bardzo noszalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z essence tylko stay on gromadzę namiętne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...